پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست علوم و فنون 1 کل کتاب

5/5 - (4 امتیاز)

تست علوم و فنون 1 کل کتاب برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. این تست ها به دانش آموزان و داوطلبان کنکور کمک میکند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند. تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دانلود تست علوم و فنون دهم کل کتاب

تست علوم و فنون 1 کل کتاب دارای دو لینک است که هر لینک شامل 400 تست میباشد هچنین تست علوم و فنون 1 کل کتاب دو پاسخنامه تشریحی و کلیدی دارد و دانش آموزان رشته انسانی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند زیرا پاسخنامه تشریحی دارای توضیحات بسیار کاملی است که به دانش آموزان کمک میکند تا تسلط کافی را روی تست ها بدست آورند.

و فنون دهم 3

برای دریافت لینک تست علوم و فنون 1 کل کتاب به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

علوم و فنون دهم کل کتاب

در این قسمت تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی علوم و فنون سال دهم، یازدهم و دوازدهم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با خوانش این بودجه بندی بفهمید هر مبحث دارای چه اهمیتی است و چقدر برای هر مبحث باید زمان بگذارید.

بودجه بندی علوم و فنون در کنکور

در جدول زیر بودجه بندی 4 سال اخیر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن بفهمید از هر مبحث چقدر سوال می آید. در کنکور انسانی داوطلبان باید به 30 تست علوم و فنون در زمان 30 دقیقه پاسخگو باشند و دانش آموزانی که میخواند از پس این 30 تست بر بیاییند میتوانند با حل تست علوم و فنون 1 کل کتاب تسلط لازم را روی کتاب علوم و فنون دهم بدست آورند.

سال سال 98سال 99سال 1400سال 1401
معنی لغت1 سوال 1 سوال 1 سوال 1 سوال
تاریخ ادبیات و سبک شناسی 7 سوال 11 سوال 11 سوال 9 سوال
عروض 8 سوال 7 سوال 7 سوال 6 سوال
قافیه 2 سوال 1 سوال 1 سوال 2 سوال
آرایه ادبی 8 سوال 7 سوال7 سوال 7 سوال
قرابت معنایی 4 سوال 2 سوال 2 سوال 5 سوال
مجموعه سوالات 30 سوال 30 سوال 30 سوال 30 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. تیم مشاوره تحصیلی سهیل حاج کرم به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفیو سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا