پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فیزیک 1 تجربی فصل 2

3.2/5 - (5 امتیاز)

تست عیزیک 1 تجربی فصل 2 برای دانش آموزانی است که میخواهند تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو ست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست ای انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

شما عزیزان میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

نمونه سوال فیزیک تجربی

این تست ها دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما عزیزان میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارید و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنید و با خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

دهم 1

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا آمادگی های لازم را در این درس و دروس دیگر بدست آورید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
600
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا