پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجش

مهلت ثبت نام آزمون جامع سنجش مرحله سوم تا 25ام تمدید شد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

بله شرکت خدمات تعاونی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور ، یا همان مجموعه برگزار کننده آزمون های آزمایشی سنجش امکان ثبت نام آزمون جامع سنجش را به صورت جداگانه در پورتال شخصی داوطلبان فراهم کرده است. یعنی هیچ محدودیتی در ثبت نام یکی یکی آزمون ها برای دانش آموزان وجود ندارد.

مهلت ثبت نام آزمون 5 خرداد سنجش در تاریخ 20 اردیبهشت 1402 توسط اعلامیه سازمان سنجش تا 25 اردیبهشت ماه یعنی 10 روز قبل از برگزاری آزمون تمدید شد. تعاونی سازمان سنجش علت این تمدید مهلت ثبت نام را استقبال بی نظیر دانش آموزان اعلام کرده است و ثبت نام این آزمون از طریق مدارس نیز امکان پذیر خواهد بود.

مهلت ثبت نام آزمون 5 خرداد سنجش

علاوه بر ثبت نام آزمون جامع سنجش از طریق سایت سنجش سرو، میتوانید از طریق سایر ارگان های طرف قرارداد با تعاونی سنجش نیز برای ثبت نام آزمون ها (در کنار برخورداری از تخفیفات) اقدام کنید.

به طور کلی مهلت ثبت نام آزمون جامع 5 خرداد براساس راهنمای ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش تا روز سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 است اما باتوجه به تجربه ای که در تمدید مهلت ثبت نام آزمون 15 اردیبهشت داشتیم، اتمال میرود تا 10 روز قبل از برگزاری آزمون یعنی تا 26 اردیبهشت 1402 لینک ثبت نام آزمون 5 خرداد سنجش را در سایت رسمی تعاونی سازمان سنجش مشاهده کنیم.

ثبت نام آزمون جامع سنجش یا دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه؟

مثل همیشه که گفته ایم، این بار هم میگوییم اول از همه تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید. اگر میخواهید کنکور بدهید، هدف گذاری کنید. اگر میخواهید برنامه ریزی کنید، هدف گذاری کنید و اگر میخواهید آزمون آزمایشی شرکت کنید، چه ازمون های آزمایشی سنجش باشد چه قلمچی یا گاج یا هر چیز دیگری، اول هدف گذاری کنید.

اگر میخواهید در آزمون آزمایشی شرکت کنید و میزان آمادگی خودتان را برای کنکور بسنجید، بی شک قرار گرفتن در شرایط مشابه کنکور، حضور در حوزه های برگزاری آزمون ها و دیدن رقبایی که سخت مشغول تست زدن و پیشی گرفتن از شما هستند، کمک کننده خواهد بود.

آن هم به شرط و شروطی! به شرطی که اولا تحلیل آزمون اولین کاری باشد که برای وقت آزاد بعدی تان قرار میدهید. دوما این تنها باری نباشد که این سوالات را میبینید یا با آنها کلنجار میروید. تکرار و تمرین نکات مورد سوال در آزمون های جامع از واجبات است.

دانلود آزمون جامع 15 اردیبهشت 1402 سنجشدانلود آزمون شبه کنکور سنجش تاریخ 25 فروردین

سوالات آزمون های جامع 1402 به تنهایی کافی نیست و باید مقایسه میزان پاسخگویی شما به سوالات کنکور دی 1402 و کنکور تیر 1401 در مقایسه با آزمون های سنجش و بودجه بندی جدید آزمون های سنجش انجام گیرد.

تحلیل درس به درس کنکور

اما صادقانه به شما بگوییم اگر فقط میخواهید یک آزمونی بدهید و سیس دانش آموز های درس خوان را بگیرید، ثبت نام آزمون 5 خرداد سنجش به هیچ درد شما که نمیخورد هیچ، بلکه فقط یک روز از روز های تعطیل و قابل سرمایه گذاری شما را میگیرد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا