پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعلام نتایج کنکور 1401

نتایج آزمون سراسری 1401 چه زمانی اعلام می شود؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

نتایج کنکور سراسری 1401 به احتمال زیاد تا 2 هفته دیگر اعلام می شود، داوطلبان ازمون سراسری 8 تا 11 تیر ماه 1401 در 5 گروه آزمایشی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان) شرکت نموده اند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره اکو همراه باشید تا در جریان زمان اعلام نتایج ازمون سراسری قرار گیرید.

اعلام نتایج کنکور 1401

داوطلبان ازمون سراسری 1401 تا 2 هفته آینده منتظر جواب اولیه ازمون خود باشند، نتایج ازمون سراسری داوطلبان تا اواسط مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، داوطلبت در کارنامه اولیه خود می توانند رتبه و تراز خود را در زیر گروه های رشته خود، وضعیت مجاز بودن آن ها در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه، شبانه)، دانشگاه فرهنگیان، … مشخص می شود.

پس از اعلام نتایج اولیه سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته را بر روی سایت خود قرار می دهد و داوطلبان با توجه به علاقه و رتبه تراز خود، وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن در انتخاب دانشگاه ها و … نسبت به انتخاب رشته اقدام می نمایند، انتخاب رشته کنکور سراسری معمولا بازه زمانی یک هفته ای دارد و داطلبان موظفند در این بازه زمانی فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

این بازه زمانی دو هفته ای بهترین زمان برای کسب اطلاعات داوطلبان عزیز می باشد، داوطلبان می توانند با کسب اطلاعات درباره رشته ها و دانشگاه های مختلف در این بازه شرایط را برای انتخاب رشته خود آسان تر کنند که در آن زمان سردرگم نشوند، انتخاب رشته بسیار پر اهمیت می باشد و نتیجه یک سال تلاش داوطلبان در گرو انتخاب رشته ای صحیح می باشد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا