پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود نمونه سوال

45 تست سراسري از مدار فيزيك يازدهم فصل دو

4.5/5 - (2 امتیاز)

در اين مقاله 45 تست سراسري از مدار فيزيك يازدهم فصل دو،‌ كه به كوشش مهندس سهيل حاج كرم گرداوري شده است را ملاحضه مي كتيم. براي دانلود مجموعه تست هاي سراسري داخل و خارج از مبحث مدار به پايين صفحه مراجعه كنيد. مدار يكي از مهم ترين و چالشي ترين مباحث فيزيك كنكور است كه دانش آموزان در پايه يازدهم و در فصل دو با آن آشنا مي شوند. مبحث مدار فقط محدود به رشته تجربي نيست و دانش آموزان رشته رياضي هم با آن مواجه هستند.

يك تا دو تست سهم مدار در كنكور سراسري است. از اين رو به اهميت يادگيري آن پي مي بريم. خيلي ها از مبحث مدار مي ترسند و از به حذف آن در كنكور فكر مي كنند، اما اگر از يك درسنامه با كيفيت استفاده كنند و آموزش مفهومي داشته باشند، مدار به يكي از مباحث قابل اعتماد تبديل مي شود. پكيج 45 تستي از مدار علاوه بر اينكه به آموزش مفهومي اين مبحث كمك مي كند، در دوران جمع بندي نيز داوطلبان كنكور سراسري در رشته هاي رياضي و تجربي مي توانند از آن استفاده كنند.

از مزاياي اين پكيج تستي مي توان به سطح بندي آن اشاره كرد. در ضمن نبايد فراموش كنيم جمع شدن 45 تست سراسري در يك پكيج خود ويژگي فوق العاده اي است.اين پكيچ براي دانش آموزان در هر سطحي كاربرد دارد ولي نمي توان به ضرس قاطع گفت

من سهيل حاج كرم هستم يك معلم و يك مشاور تحصيلي. هدف من دسترسي آسان تمام فرزندان سرزمينم به محتوا آموزشي رايگان است. به اميد روزي كه همه عزيزان در سرتاسر كشور شرايطي بهتر براي آموزش بدون تبعيض داشته باشند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فيزيك 2
پایه :
یازدهم
رشته:
رياضي،تجربي
نوع سوالات:
تستي
تعداد سوالات :
45
مرجع سوالات:
سراسري
طراح:
سهيل حاج كرم
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط مجتبی سادات رسول
همه (338)
  • ستاره

    سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام برای 404 اردیبهشت تجربی ثبت...

  • مجید یزدی نژاد

    چرا دروغ میگی همون کسی که تزریق کرده موهاش تغییر کرده رو معر...

  • مجید یزدی نژاد

    دروغ میگه باور نکنید داره یک کمپین از افرادی که فوت کردن تشک...

  • مجید یزدی نژاد

    این آقا کلاهبرداره توی روزنامه‌های کثیرانتشار ما داریم پیگیر...

  • ملیکا

    اگه راضی نباشند که سوالا رو رو سایت خودشون نمیزارن😐😂...

دکمه بازگشت به بالا