پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

150 تست دینی 3 درس 7

5/5 - (1 امتیاز)

150 تست دینی دوازدهم درس 7 مخصوص داوطلبان رشته ریاضی و تجربی برای کنکور سراسری 1402 در وبسایت تخصصی مشاور تحصیلی اکو ، شما کیتوانید بعد از خوانش کامل کتاب با حل این تست دینی دوازدهم درس 7 خودتان را به چالش بکشید و متوجه شوید که آیا تسلط کافی روی درس دارید یا خیر زیرا این تست ها باعث دوره مجدد شما می شود.

دانلود 150 تست دینی دوازدهم درس 7 برای داوطلبان

دانلود نمونه سوال درس 7 دینی دوازهم دارای 150 تست دینی و پاسخ نامه تشریحی می باشد و توضیحات صحیح این درس را برای شما دارد شما برای یاد آوری تست ها می توانید هر وقت که نیاز به دوره داشتید به توضیحات مراجعه کنید و دیگر لازم نیست دوباره کتاب را بخوانید شما میتواند برای دانلود بیشتر از این نوع سوالات به کانال تلگرام اکو و یا پیج اینستا گرام مشاوره اکو مراجعه کنید تا در دروس دیگر هم خود را به چالش بکشید.

3 6

از مراحل تکمیلی توبه:

  1. از عدم گناه : انجام گناه برابر است با شکستن توبه در نتیجه برای انجام ندادن گناه باید از انجام گناهان حتی اگربه انجام ان علاقه دارید دوری کنید تا وسوسه نشوید انها را انجام دهید .
  2. جبران حقوق الهی: تلاش برای این که حقوقی که ضایع شده است جبران شود خداوند نسبت به بندگانش بسیار مهربان است به همین دلیل اگر ببیند کسی دارد برای جبران گناهانش تلاش میکند او را می بخشد.
  3. جبران حقوق مردم : جبران ستم هایی که به مردم کرده +ادای حقوق مردم +رضایت صاحب حق که البته اگر به انها دسترسی ندارد به نیابت آنها صدقه دهد ودعای خیر طلب امرزد. باید این را هم در نظر داشت که حقوق معنوی مهم تر از حقوق مادی است. حقوق معنوی میتوان به شکستن قلب والدین و ریختن ابروو با گسترش فساد با توضیع کتاب یا شبکه های اجتماعی اشاره کرد که هر یک از انها گناه بسیار بزرگی هست و از انجام انها باید پرهیز کرد.

توبه اجتماعی

  • مانند رشوه گرفتن – بی توجهی به عفاف پاک دامنی – طلم کردن و ظالم پذیری – رشوه گیری و اطاعت به غیر خدا که مهم تری راه جلوگیری امر به معروف و نهی از منکر است و اگر مردم در انجام این وظایف کوتاهی کنند گناهان اجنماعی قوی تر و محکم تر میشود و در تمام سطوح جامعه نفوذ میکند.

(بهترین زمان برای توبه جوانی است به دلیل این که امکان توبه بیشتر است مهم تر از ان انجام ان اسان تر است و جبرانن گناهانی که انجام دادین نیز اسان تر است.)

مشاوره تحصیلی کنکور آکو

150 تست دینی 3 درس 7 برای آمادگی در امتحان نهایی است همچنین تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدریت آقای حاج کرم در موسسه پرسا به شما کمک میکند تا آمادگی کامل را در این درس و دروس دیگر پیدا کنید همچنین کمک میکنند تا با مدریت زمان بهتر در دانشگاه های معتبر ایران رشته مورد علاقه خود را قبول شوید مهم تر از هر چیزی باعث می شوند علاقه و هدف خود را پیدا کنید.

مشاوره برنامه ریزی کنکور دی ماه و تیرماه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
دینی
پایه :
دهم, یازدهم, دوازدهم
رشته:
تجربی و ریاضی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
150
مرجع سوالات:
اموزشگاه اکو
طراح:
آموزشگاه اکو
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا