پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی امید حیدری استاد ریاضی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.7/5 - (3 امتیاز)

باوجود همه سختی هایی که درس ریاضی دارد اما حتی در رشته های تجربی و انسانی نیز نمیتوان ریاضی کنکور را نادیده گرفت. بهترین راه برای آسان تر کردن فهم درس ریاضی بهره مندی از بهترین استاد ریاضی کنکور از پایه دهم است. یکی از این خبرگان ریاضی کنکور که میتوانید برای پیمودن مسیر از او کمک بگیرید دکتر امید حیدری ریاضی کنکور  را یادت میده و تا آخر این مسیر همراهت است.

باتوجه به تحلیل کنکور 1401 میتوانید به راحتی تفاوت سوالات ریاضی این روز ها با سالهای 95 و 96 و قبل از آن را متوجه شوید. به همین دلیل است که روش های قدیمی آموزش ریاضی و حفظ کردن فورمول ها به ویژه برای داوطلبان کنکور ریاضی جوابگو نیست.

استاد امید حیدری تبهر زیادی در تدریس مدرن دارند و باتوجه به ذهن فعال و پویای ایشان، حدس زدن سوالات ریاضی کنکور و تمرین و تکرار آنها مثل خوردن یک تکه کیک راحت است.

درباره امید حیدری و کلاس های کنکور وی در ادامه بیشتر بخوانید و برای پیش ثبت نام کلاس های ریاضی کنکور 1403 با 20 درصد تخفیف تا پایان اسفند با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

امید حیدری ریاضی کنکور را چطور شروع کرد

استاد امید حیدری که شباهت نام عجیبی به امید حیدری مدلینگ مرد و آریان حیدری استاد ریاضی کنکور نیز دارد، دکترای مهندسی عمران از دانشگاه تهران است. امید حیدری کارشناسی و ارشد خود را در رشته عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی گرفته است و به عنوان دانش آموز رتبه الف فارغ التحصیل شده است.

مدرس جوان ریاضی کنکور که البته چیزی هم برای مدلینگ شدن کم ندارد، این روزها توانسته به رقیب هم نامش نزدیک شود و در درس تخصصی ریاضیات به رقیب عجیب و غریب بهترین اساتید ریاضی کنکور تبدیل شود.

امید حیدری متولد دی ماه سال 1371 و در حال حاضر 28 ساله است و تصویر جالبی از کودکی امید حیدری منتشر شده است که در ادامه آن را میبینید. استاد حیدری از کودکی به اعداد و ریاضی علاقه مند بوده و از دوران دبیرستان تصمیم به تدریس ریاضی میگیرد.

امید حیدری ریاضی کنکور از کودکی تا امروز

این استاد جوان و جویای علم تا مقطع دکتری ادامه تحصیل داده است و در مقطع PHD ریاضی خود گرایش زلزله شناسی را انتخاب کرده است. این استاد جوان برخلاف سایر هم سن و سالانش مجرد است و ظاهرا زیاد به تاهل هم فکر نمیکند و بیشتر در جمع دوستان وقت آزاد خود را میگذراند.

جالب است بدانید استاد امید حیدری رفقای مرتبط با کنکور و تدریس آن نیز دارد و از کودکی با سهیل حاج کرم بهترین مشاور کنکور همبازی بوده است. شاید بتوان گفت که این رفاقت ها و همکاری های درون مجموعه ای برای هر دو طرف یک معامله برد برد است.

دانش آموزان استاد حیدری با کمک بهترین مشاوره کنکور ریاضی میتوانند نتیجه مطلوب تری داشته باشند و دانش آموزان مهندس حاج کرم نیز از کلاس های کنکور استاد حیدری برای بهتر شدن بهره خواهند برد.

استاد امید حیدری بهترین استاد ریاضی کنکور در کنار مهندس حاج کرم بهترین مشاور کنکور در ایران

استاد حیدری برای تدریس ریاضی از جزوه تخصصی خودش استفاده میکند که شامل درسنامه، تست و پاسخنامه تخصصی است و توسط خود ایشان طراحی و منتشر میشود. در ادامه درباره رزومه کاری و روش تدریس استاد امید حیدری بیشتر توضیح خواهیم داد.

رزومه کاری استاد امید حیدری

استاد امید حیدری تدریس ریاضی کنکور را از همان ابتدای شروع تحصیل در رشته عمران شروع کرد و به علت داشتن علاقه زیاد به تدریس و البته استعداد ریاضی که داشت خیلی زود توانست در میان بزرگان کنکور نام آشنایی را برای خود رقم بزند.

دکتر امید حیدری علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی و پایه در مجموعه های آنلاین و حضوری شهر های مختلف به صورت کنکوری و گروهی تدریس میکند. از جمله آموزشگاه هایی که این استاد در آن مشغول به فعالیت است میتوان موارد زیر را نام برد:

  • آموزشگاه کنکور پرسا
  • آموزشگاه آنلاین اوج آکادمی
  • آموزشگاه کنکور در شیراز
  • آموزشگاه کنکور هدف در تهران
  • آموزشگاه کنکور در اهواز

باتوجه به روش تدریس استاد حیدری، تقریبا همه دانش آموزان با کلاس های او ارتباط برقرار میکنند و حل کردن تست های ریاضی به ویژه برای کنکور تجربی و تخصصی ریاضی آسان تر میشود.

هرچند که امید حیدری ریاضی کنکور را به صورت تخصصی تدریس میکند اما مثل ایمان ساریخانی به طور ویژه برای تدریس هندسه و گسسته تلاش نکرده است و به همین دلیل هم برای کنکور ریاضی نیاز به بهره بردن از کلاس هندسه و ریاضیات کنکور به صورت جداگانه است.

دکتر امید حیدری دکتری ریاضی و مدرس کنکور

روش تدریس حیدری ریاضی کنکور

ریاضی کنکور استاد حیدری فرایند آموزش تا تست زنی را به صورت مرحله ای و مفهومی طی میکند. شاید بهتر باشد بگوییم او سطح دانش آموزان را میسنجد و باتوجه به همین موضوع تدریس مفهومی را شروع میکند. استاد حیدری شروع ندریس را با یک قدم به عقب شروع میکند.

عقب گرد استاد میتواند دانش آموزان ضعیف تر یا کسانی که مبحث را مدتی پیش جمع بندی کرده اند در جریان موضوع درس جدید قرار دهد. بعد از این فرایند آموزش گام به گام تاکید روی حل تست ها و به ویژه تست های کنکور سراسری در کلاس های ریاضی استاد حیدری انجام میشود.

استاد حیدری به دانش آموزان خود پیشنهاد میکند در کانال تلگرام درسی امید حیدری عضو شوند تا بتوانند تحلیل سوالات آزمون های آزمایشی کنکور و سوالات آزمون های سراسری سالهای قبل را بارها و بارها مرور کنند. همچنین اطلاع رسانی درباره همایش های شب امتحان و جمع بندی کنکور در کانال تلگرام استاد حیدری انجام میشود.

نظرات دانش آموزان درباره امید حیدری استاد ریاضی کنکور

دانش آموزان میگویند که استاد حیدری از سطح صفر برای ما توضیح میدهد و واقعا نمیتوان از نحوه تدریس و روش آموزش استاد حیدری ایراد گرفت. آنها میگویند این یک حقیقت است که دانش آموزان قوی و متوسط در کلاس های استاد حیدری واقعا تا 80 درصد سوالات کنکور را درست جواب میدهند

اما برای دانش آموزان ضعیف تر سطح آموزشی کلاس نمیتواند پاسخگو باشد و باید فکر دیگری کرد.

حتی برخی از دانش آموزان گفته اند که کلاس خصوصی ریاضی با استاد امید حیدری برداشتیم و همین باعث شد از سطح ضعیف به متوسط برسیم. این پیشرفت شاید خیلی از دانش آموزان را از ریاضی منفی کنکور حداقل به سطح 20 تا 30 رسانده باشد.

دانش آموزان امید حیدری ریاضی کنکور را صد میزنند به شرطی که در همایش های ریاضی پلاس استاد شرکت کنند. استاد حیدری به صورت کاملا دوستانه و صرفا جهت پیشرفت دانش آموزان برای داوطلبان قوی تر( چه در کلاس ثبت نام کرده باشند و چه نکرده باشند) همایش های حل سوال های فرا سخت میگذارد که تا به امروز هم به هدفش در ارائه یک کلاس ریاضی کاربردی موفق بوده است.

کاننال تلگرام حل تست ریاضی دکتر امید حیدری

بسیاری از اساتید جوان کنکور  مثل ادیب شیخ بهایی در این روز های شلوغ و پرهیجان باوجود دهه هشتادی های عجیب و غریب، دچار حواشی کنکوری میشوند و عکس های جنجال برانگیزی از آنها منتشر میشود. بیایید درباره حواشی امید حیدری در ریاضی کنکور بیشتر بخوانیم.

مقایسه تدریس استاد امید و آریان حیدری

آریان حیدری یکی از ستاره های ریاضی کنکور است و شاید همنامی این غول ریاضی کنکور با امید حیدری در نام آوری استاد امید حیدری بی تاثیر نباشد. اما به هرحال دانش و توانایی های دکتر حیدری علت اصلی تبدیل شدن به یکی از بهترین اساتید ریاضی کنکور شده است.

فاحش ترین تفاوت کلاس های آریان حیدری و امید حیدری آنلاین بودن دوره های آریان و تدریس بدون تجسم ذهنی و عملی از سطح و میزان فهم دانش آموزان در کلاس های آفلاین است.

اریان حیدری تدریس حضوری را کنار گذاشته است و فقط دروره های آنلاین کلاسینو یا سایت تخصصی آریان حیدری را این روزها در برنامه کاری خود دارد. شاید علت آن بالا بودن دستمزد استاد یا بالاتر بودن درآمد کلاس های آنلاین برای آموزشگاه ها و اساتید باشد.

اما به هرحال هرگز نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. کلاس آنلاین را در بهترین حالت میتوانیم به دانش آموزان خیلی قوی و هدفمند پیشنهاد کنیم. این دانش آموزان حتی اگر کلاس هم نروند خودشان برای یادگیری تلاش میکنند و درواقع به درس خواندن علاقه دارد.

اما شما فرض کنید یک دانش آموز ضعیف که ابتدایی ترین چیز ها را درباره ریاضی نمیداند در خانه کلاس آنلاین ببیند! خب بیشتر از قبل گیج میشود و احتمالا تصمیم بگیرد اصلا درس را کنار بگذارد. پس کلاس آنلاین و آفلاین بزرگترین ظلم در حق دانش آموزان متوسط و رو به پایین است.

دسترسی سخت به تدریس های استاد آریان حیدری و انتشار انحصاری آموزش های وی وضع را بدتر میکند اگر دوره جامع را خریدی و مثلا در ریاضی معادلات به مشکل برخوردی باید کل پکیج دهم را بخری تا بتوانی ویدئو را ببینی. این درحالی است که امید حیدری آیدی تلگرامش را برای پاسخگویی به سوالات درسی و حتی مشاوره های چند دقیقه ای در کانال تلگرامش قرار داده است.

به علاوه پشتیبان مستقیم و کار بلد استاد حیدری خودش در حد یکی از بهترین دبیر های ریاضی کنکور است که بیش از خود استاد با دانش آموزان صمیمی است و برای آموزش صحیح به آنها تلاش میکند.

کلاس ریاضی استاد حیدری در آموزشگاه پرسا کرج

اماهمانطور که اریان حیدری با فحاشی برای خود حواشی عجیب و غریبی درست کرده است، استاد امید حیدری علاوه بر ریاضی کنکور حواشی خاص خود را نیز دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

حواشی استاد حیدری دبیر ریاضی کنکور با دانش آموزان

پیج اینستاگرام استاد حیدری باوجود داشتن بیش از یک هزار فالور فعال، به عنوان یک پیج شخصی فعالیت میکند. هیچ یک از ویدئو های درسی یا حتی نظرات دانش آموزان کنکوری را در پیج او نمیبینید. هرچند یکی از هایلایت های پیج شخصی او با عنوان کنکور فعال است و تصاویر مرتبط با کلاس های استاد حیدری در سال های گذشته را شامل میشود.

ظاهرا وی قبلا یک پیج اینستاگرام مخصوص با نام omid.mathematics.association داشته است و فعالیت حرفه ای در این صفحه داشته است اما باتوجه به تغییرات بنیادین تفکرات مردمی درباره اینستاگرام و فضای هجومی روز های 1401 فعالیت آن را متوقف و از دسترس خارج کرده است.

از علایق شخصی وی میتوان تیم فوتبالی پرسپولیس را نام برد که ظاهرا تعصب خاصی روی این تیم دارند. استاد حیدری ریاضی کنکور را تدریس میکند اما انگار از دنیای مستطیل سبز نیز سر در می آورد.

او دوستان زیادی دارد و به صورت ویژه ای برای دوستان و البته سفر  وقت میگذارد. همچنین احتمالا استاد حیدری علاقه زیادی به غذا های خانگی و به ویژه دستپخت مادرشان دارند و حتی از زحمات وی در اینستاگرام نیز قدردان هستند!

از تصاویر ژورنالی که از استاد امید حیدری پخش شده است میتوان حدس زد که ایشان علاقه به عکاسی و البته مدلینگ نیز دارد که البته از حق نگذریم برای شروع حرفه مدلینگ هم مشخصات لازم را دارد.

دکتر امید حیدری استاد ریاضی کنکور

کلاس کنکور ریاضی و استاد حیدری

برای شرکت در کلاس ریاضی کنکور لحظه ای درنگ نکنید مگر اینکه خودتان را مخ ریاضی بدانید. برای اینکه مطمئن شوید به ثبت نام در کلاس کنکور نیاز دارید یا نه یک بار هرچقدر که فکر میکنید میتوانید مبحث مشتق یا حد و پیوستگی را بخوانید و سپس یکی از نمونه سوالات مبحثی کنکور را جلوی خودتان بگذارید و برای حل آن از روش سنتی که یاد گرفته اید زمان بگیرید.

پس شما یا یادگیری روش های تشریحی در زمان 40 دقیقه ای ریاضی کنکور حتی نمیتوانید 5 تا سوال هم حل کنید. باید نمودار کشیدن و حدس شکل و عدد گذاری بلد باشید. پس برای پیش ثبت نام کلاس های ریاضی کنکور آکو با استاد حیدری همین حالا 02633408944 را شماره گیری نمایید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا