پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

سوالات امتحان نهایی زیست 3 خرداد 99

به این نوشته امتیاز دهید

در این صفحه می توانید سوالات امتحان نهایی زیست خرداد 99 را دانلود کنید و با حل آن برای امتحانات نهایی سال 1401 آمادگی لازم و کافی را بدست آورید. شما پس از دانلود نمونه سوال زیست خرداد 99 می توانید سطح خود را در این درس بسنجید و خود را برای امتحانات نهایی آماده کنید.

نمونه سوالات نهایی زیست دوازدهم خرداد 99 بسیار مورد استقبال دانش آموزان پایه دوازدهم است و تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو نمونه سوال های نهایی 1401 را نیز در سایت آکو بارگزاری کرده است و برای فراهم آوردن آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان در کنکور درتلاش می‌باشد.

سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی زیست 99 حدود 5 ساعت پس از اتمام و برگزاری آزمون توسط مرکز سنجش آموزش و پرورش کشور منتشر می شود و سپس در این صفحه قرار می گیرد. فایل زیر به فرمت PDF می باشد. برای دانلود نمونه سوالات نهایی زیست دوازدهم خرداد 99 روی لینک مربوطه در جدول زیر کلیک کنید.

نام درسزیست شناسی
پایهدوازدهم
رشتهتجربی
نوع سوالاتتشریحی(نهایی خرداد 99)
تعداد سوال22
حجم1.04 مگابایت
لینک دانلوددانلود نمونه سوال دانلود نمونه سوال دوازدهم نهایی سال 1399
سوالات امتحان نهایی زیست خرداد 99

دانلود سوالات امتحان نهایی زیست خرداد 99

سوالات نهایی زیست 99 میتواند برای دانش آموزان سال دوازدهم تجربی یک فایل بسیار حیاتی باشد. نمونه سوال زیست خرداد 99 از نظر سطح سوالات تقریبا سخت بود و دانش آموزان برای سال دوم بود که به سوالات زیست نظام جدید پاسخ میدادند. نمونه سوالات نهایی زیست دوازدهم خرداد 99 را دانلود کنید و بعد از مطالعه کامل دروس، به عنوان آزمون یک ساعت و نیمه از آن استفاده کنید.

باتوجه به تغییرات کنکور 1402 و تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور 1402 دانلود امتحان نهایی زیست سال1399باید در اولویت دانش آموزان پیش از امتحان نهایی باشد.

مشاوره تحصیلی کنکور آکو کرج

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور آکو برای ارتقاء سطح کیفی مطالعه داوطلبان همراه شماست. برای دانلود نمونه سوالات بیشتر به کانال تلگرام مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو مراجعه کنید و یا از طریق شماره 02633408944 با ما در تماس باشید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
نوع سوالات:
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
توسط مهشید صالحی نژاد
همه (851)
دکمه بازگشت به بالا