پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم معارف خرداد 99

3/5 - (1 امتیاز)

در این صفحه می توانید نمونه سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم رشته معارف خردادماه 99 را به صورت رایگان دانلود کنید. درس فارسی در رشته معارف از اهمیت بیشتری نسبت به رشته های تجربی و ریاضی برخوردار است و علت هم تخصصی بودن دروس ادبیات و عربی و دین و زندگی در کنکور است. علاوه بر آن حذف دروس عمومی از کنکور بر اهمیت داشتن نمره بالا در امتحانات نهایی می افزاید.

آمادگی کامل برای یک امتحان حتی کنکور، به کمک بررسی و تحلیل نمونه سوالات سال های پیشین و شرایط قبلی برگزاری آزمون مورد نظر حاصل میشود.

به همین علت لازم دیدیم که شرایط دانلود رایگان سوالات نهایی فارسی دوازدهم معارف را برای شما در وبسایت تخصصی مشاوره کنکور آکو فراهم کنیم. همچنین دانلود جزوات جمع بندی و البته نمونه سوالات تستی را میتوانید در وبسایت تخصصی آکو داشته باشید.

دانلود نمونه سوالات نهایی سال 1401 و نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم 1400 نیز برای داشتن روزهای موفق تر در خرداد 1402 میتواند بسیار کمک کننده باشد.

برای آشنایی بیشتر با مرکز مشاوره تحصیلی کنکور آکو میتوانید از طریق کانال تلگرام کنکور با ما در ارتباط باشید.

دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم معارف

درسفارسی
رشتهمعارف اسلامی
پایهدوازدهم
سال1399
نوع سوالاتتشریحی
حجم1.28 مگابایت
لینک دانلوددانلود نمونه سوالات نهایی دوازدهمدانلود نمونه سوال دین و زندگی دوازدهم معارف سال 99
C112201

برای شروع کنکور 1402 از بهمن ماه با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید و از مشاوران تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا کمک بگیرید. بهترین مشاور های کنکور در آکو گرد ه آمده اند تا پاسخگوی سوالات شما در خصوص کنکور و برنامه ریزی باشند. همچنین می‌توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ کنکوری با ما در میان بگذارید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
نوع سوالات:
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا