پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی

دانشگاه های رشته پزشکی

معرفی تمام دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

رشته پزشکی یکی از محبوب ترین رشته های علوم تجربی می باشد که هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان این گروه آزمایشی تلاشی بسیاری برای پذیرفته شدن در آن می کنند، افرادی که در این رشته مشغول به تحصیل می شوند باید سال های زیادی از عمر خود را صرف درس خواندن کند تا بتوانند برای حفظ سلامت جامعه مثمر ثمر باشند، در این مقاله می خواهیم دانشکاه های رشته پزشکی را معرفی کنیم بنابراین با تیم آکو همراه باشید.

فهرست مطالب

رشته های پزشکی

رشته پزشکی در تمام جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سلامت تمام افراد جامعه در گرو داشتن پزشکانی حاذق و باسواد می باشد، حال در کشور ما ایران نیز در اکثر استان ها رشته پزشکی در دانشگاه های متفاوتی ارائه می شود، در این مقاله می توانید این دانشگاه ها را بشناسید.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه های دولتی از جمله دانشگاه هایی می باشند که تحصیل در آن برای داوطلبان مشمول هزینه نمی شود و تحصیل در آن ها رایگان می باشد، در برخی موارد نیز در رشته پزشکی داوطلبان بعد از گذراندن دوران تحصیل خود موظف به انجام تعهد در مناطق مرحوم می شوند، داوطلبان در زمان انتخاب رشته می توانند در صورت تمایل این کد رشته مح ها را در فرم انتخاب رشته خود وارد نماید، در جدول زیر با دانشگاه ها و ظزفست این دانشگاه ها در رشته پزشکی سال 1401 آشنا خواهید شد.

دانشگاه های دولتی رشته پزشکی

نام دانشگاه ظرفیت نام دانشگاه ظرفیت نام دانشگاه ظرفیت
دانشگاه علوم پزشکي تهران 340 دانشگاه علوم پزشکي همدان 151 دانشگاه علوم پزشکي تبريز 140
دانشگاه علوم پزشکي مشهد 243 دانشگاه علوم پزشکي اردبيل 127 دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز 237
دانشگاه علوم پزشکي شيراز 125 دانشگاه علوم پزشکي يزد 194 دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج 105
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 250 دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت 140 دانشگاه علوم پزشکي گلستان – گرگان

 

125
دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتی 294 دانشگاه شاهد – تهران(رشته هاي پزشکي) 62 دانشگاه علوم پزشکي اروميه 115
دانشگاه علوم پزشکي ياسوج 68 دانشگاه علوم پزشکي بقيه الله 95 دانشگاه علوم پزشکي فسا 60
دانشگاه علوم پزشکي بابل 162 دانشگاه علوم پزشکي قزوين 109 دانشگاه علوم پزشکي ايلام 79
دانشگاه علوم پزشکي ايران 280 دانشگاه علوم پزشکي كرمان 120 دانشگاه علوم پزشکي زنجان 148
دانشگاه علوم پزشکي كاشان 140 دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه 148 دانشگاه علوم پزشکي سبزوار 79
دانشگاه علوم پزشکي سمنان 98 دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساري 125 دانشگاه علوم پزشکي بيرجند 98
دانشگاه علوم پزشكي آبادان 70 دانشگاه علوم پزشکي لرستان – خرم آباد 98 دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد 100
دانشگاه علوم پزشکي شاهرود 119 دانشگاه علوم پزشکي زابل 44 دانشگاه علوم پزشکي قم 70
دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس 120 دانشگاه علوم پزشکي اراک 102 دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 120
دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران 95 دانشکده علوم پزشکي ايرانشهر 35 دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد 82
دانشگاه علوم پزشکي بوشهر 57 دانشگاه علوم پزشکي گناباد 70 دانشگاه علوم پزشکي جهرم 79
دانشگاه علوم پزشکي رفسنجان 80 دانشگاه علوم پزشکي جيرفت دانشگاه علوم پزشکي دزفول 60
دانشگاه علوم پزشکی البرز 107 دانشگاه علوم پزشکی تربیت حیدریه 20 دانشگاه آزاد علوم پزشکي تهران 262
دانشگاه آزاد مشهد 114 دانشگاه آزاد سیستان بلوچستان 39 دانشگاه آزاد فارس 29

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1313 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از برترین دانشگاه ها در زمینه پزشکی می باشد، در سال 1400 دانگاه علوم پزشکی تهران برترین دانشگاه علوم پزشکی ایران شد و هر ساله دانشجویان بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي مشهد

این دانشگاه در سال 1328 بنیان گذاری شد و هرساله دانشجویان بسیاری در پی تحصیل در این دانشگاه می باشند، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه دوم را از آن خود نمود.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران

دانشگاه شهید بهشتی یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی در تهران می باشد که هر ساله داوطلبان بسیاری به عنوان دانشجوی پزشکی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند، این دانشگاه در سال 1338 تاسیس شد و در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 3 را از ان خود کرده است.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي ايران

دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1354 فعالیت خود را شروع کرد و تا به امروز پزشکان حاذق بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، این دانشگاه در سال 1400 توانست رتبه 4 را کسب نماید.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سال های بسیاری است که در زمینه پذیرش دانشجو های پزشکی فعالیت می کند، این دانشگاه توانست در سال 1400 رتبه 5 را از آن خود کند.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي شيراز

دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانشگاه های بسیار قدیمی در زمینه پزشکی می باشد و فعالیت های بسیار سطح بالایی در این زمینه داشته است، این دانشگاه در سال 1400 توانسته رتبه 12 را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کسب کند.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي بابل

دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از دانشگاه هایی می باشد که سال هاست در زمینه علم پزشکی و پذیرش دانشجویان پزشکی فعالیت می کند، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی توانست رتبه 22 را از آن خود کند.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي كاشان

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در کاشان واقع شده است و فعالیت خود را از سال 1372 شروع کرد.

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي سمنان

دانشگاه علوم پزشکی سمنان از جمله دانشگاه های پزیرنده رشته پزشکی می باشد، این دانشگاه از سال 1367 در استان سمنان فعالیت خود را شروع کرد، در سال 1400 این دانشگاه توانست رتبه 32 را از آن خود کند.

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشكي آبادان

این دانشگاه یک دانشگاه تازه تاسس شده می باشد که در سال 1390فعالیت خود را شروع کرده است، دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 31 را کسب نموده است.

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي شاهرود

دانشگاه شاهرود بیش از 14 سال است که فعالیت خود را در زمینه تربیت دانشجویان پزشکی شروع کرده است، این دانشگاه در سال گذشته یعنی سال 1400 رتبه 48 را در بین دانشگاه های علوم پزشکی به دست اورده است.

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي بندرعباس

دانشگاه علوم پزشکی بندر عباس فعالیت خود را از سال 1365 آغاز نموده است و در سال 1400 توانست در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 19 را از آن خود کند.

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران

دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران در سال 1372 فعالیت خود را شروع کرده است، این دانشگاه در سال 1400 توانست رتبه 13 را از آن خود کند.

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي بوشهر

دانشگاه علوم پزشکي بوشهر سالیان بسیاری است که در زمینه ارائه رشته پزشکی فعالیت می کند، این دانشگاه از سال 1365 در این زمینه به تربیت نیروهای لازم می پردازد، در سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین دیگر دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 24 رااز آن خود کرده است.

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي رفسنجان

دانشگاه رفسنجان نیز از جمله دانشگاه های علوم پزشکی می باشد که سالیان متمادی است که در زمینه تربیت پزشکان کشور فعالیت می کند، این دانشگاه در سال 1400 توانست در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 35 را از آن خود کند.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي گناباد

دانشگاه علوم پزشکی گناباد یک دانشگاه دولتی می باشد که از سال 1365 به پذیرش دانشجویان پزشکی پرداخت، این دانشگاه در سال 1400 توانست رتبه 37 را به دست آورد.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یک دانشگاه سراسری می باشد که هر ساله از بین داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی تدادی را به عنوان دانشجوی پزشکی پذیرش می کند، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی موفق به کسب رتبه 41 شده است.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي همدان

دانشگاه علوم پزشکي همدان بیش از نیم قرن است که در زمینه پذیرش دانشجویان پزشکی فعلیت می کند، این دانشگاه با قدمتی 50 ساله توانسته رتبه نهمین دانشگاه برتز علوم پزشکی کشور را از آن خود کند.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي اردبيل

دانشگاه علوم پزشکي اردبيل در سال 1372 شروع به کار کرده است و امروزه دارای 8 دانشکده می باشد که هر ساله تعداد زیادی دانشجوی پزشکی وارد آن می شوند، در سال 1400 این دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 30 را دارد.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي يزد

این دانشگاه از بهمن ماه 1362 فعالیت خود را شروع نموده است و تا به امروز پزشکان بسیاری از این دانشگاه مدرک پزشکی خود را دریافت نموده اند، دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 6 را از آن خود نموده است.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت

دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک دانشگاه سراسری می باشد که فعالیت خود را از سال 1365 شروع نموده است، این انشگاه در حال حاضر دارای 8 دانشکده می باشد و در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی رتبه 14 را کسب نموده است.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه شاهد – تهران (رشته هاي پزشکي)

دانشگاه شاهد تهران یک دانشگاه دولتی می باشد که زیر نظر بنیاد شهید به فعالیت خود ادامه می دهد، این دانشگاه از سال 1369 فعالیت خود را آغاز نموده است و در بین دانشگاه های دولتی رتبه 35 را داراست.

 

دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي بقيه الله

این دانشگاه فعایت خود را از سال 1372 شروع نموده است و زیر نظر سپاه پاسداران می باشد، این دانشگاه یکی از دانشگاه های بسیار فعال در حوزه علوم پزشکی می باشد و در سال 1400 در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور رتبه 15 را از آن خود کرده است.

دانشگاه های آزاد رشته پزشکی

دانشگاه علوم پزشکي قزوين

دانشگاه علوم پزشکی قزوین یک دانشگاه سراسری در زمینه علوم پزشکی می باشد که از سال 1363 دانشجو می پذیرد، این دانشگاه در سال 1400 رتبه 23 را در بین دانشگاه های علوم پزشکی به دست آورده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي كرمان

این دانشگاه از سال 1356 فعالیت خود را آغاز نموده است و سال های بسیاری است که در زمینه تربیت نیرو های پزشکی کشور فعالیت می کند، در سال 1400 نیز این دانشگاه دهمین دانشگاه برتر در بین دانشگاه های علوم پزشکی شده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه فعالیت خود را از سال 1344 شروع کرده است، این دانشگاه در حال حاضر دارای 9 دانتشکده فعال می باشد و هر ساله تعدادی از داوطلبان علوم تجربی این دانشگاه را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، در سال 1400 نیز این دانشگاه رتبه 11 را از بین دانشگاه های علوم پزشکی کسب نموده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي مازندران – ساری

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال 1365 در استان زیبای مازندران بنیان گذاری شده است و امروزه دارای 11 دانشکده فعال می باشد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي البرز – کرج

این دانشگاه یک دانشگاه تازه تاسیس می باشد و تنها 12 سال است که از شروع فعالیت آن می گذرد.

انتخاب دانشگاه

 دانشگاه علوم پزشکي لرستان – خرم آباد

دانشگاه علوم پزشکی لرستان از سال 1372 فعالیت خود را شروع کرده است، این دانشگاه دارای 10 دانشکده فعال می باشد.

267

دانشگاه علوم پزشکي زابل

دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز تنها 16 سال می باشد که فعالیت خود را شروع کرده است، این دانشگاه دارای 5 دانشکده می باشد و برخی از داوطلبان گروه علوم تجربی این دانشگاه را برای دوران تحصیل خود انتخاب می کنند، این دانشگاه در سال 1400 رتبه 46 را از بین دانشگاه های علوم پزشکی از آن خود کرده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي اراک

دانشگاه علوم پزشکي اراک از سال 1365 بنیان گذاری شده است و حال دارای 7 دانشکده فعال می باشد، این دانشگاه در سال 1400 توانسته رتبه 28 را از آن خود کند.

انتخاب دانشگاه

 دانشگاه علوم پزشکي تبريز

دانشگاه علوم پزشکی تبریز یکی از قدیمی ترین و همچنین برترین دانشگاه های علوم پزشکی می باشد که در سال 1324 فعالیت خود را شروع نموده است، این دانشگاه در سال 1400 هفتمین دانشگاه برتر در زمینه علوم پزشکی شناخته شد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي كردستان – سنندج

دانشگاه علوم پزشکي كردستان از دانشگاه های سراسری می باشد که در سال 1365 بنیان گذاری شده است، و در سال 1400 نیز توانسته رتبه 36 را از آن خود کند.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز

دانشگاه جندی شاپور اهواز از دانشگاه های قدیمی می باشد که در سال 1336 بنیان گذاری شده است، این دانشگاه از دانشگاه های بسیار خوب در زمینه علوم پزشکی می باشد، در سال 1400 این دانشگاه رتبه 8 را از آن خود کرده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي گلستان

این دانشگاه در سال 1371 در استان گلستان تاسیس شد و تا به امروز توانست 5 دانشکده در زمینه رشته های پزشکی بنیان گذاری کند، این دانشگاه در سال 1400 رتبه 39 را در بین دانشگاه های علوم پزشکی به دست اورد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي اروميه

دانشگاه علوم پزشکي اروميه دارای 12 دانشکده فعال می باشد و در سال 1356 فعالیت خود را آغاز نموده است، در سال 1400 رتبه 33 را از آن خود نموده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي فسا

دانشگاه علوم پزشکي فسا یک دانشگاه سراسری می باشد که در سال  1356 بنیان گذاری شده است، در سال 1400 این دانشگاه تونست رتبه 55 را کسب کرده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي ايلام

دانشگاه علوم پزشکي ايلام یک دانشگاه دولتی زیر نظر وزارت بهداشت می باشد که در سال 1995 فعالیت خود را شروع نموده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي زنجان

دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1366 زیر نظر وزارت بهداشت بنیان گذاری شد، این دانشگاه دارای 7 دانشکده فعال می باشد که هر سال از بین دانشجویان گروه آزمایشی علوم تجربی دانشجو می پذیرد.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکي سبزوار

این دانشگاه در سال 1365 فعالیت خود را در استان خراسان رضوی شروع نموده است و تا به امروز پزشکان بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، این دانشگاه در سال 1400 در ردیف 38 اُمین دانشگاه علوم پزشکی کشور قرار گرفت.

211

دانشگاه علوم پزشکي بيرجند

دانشگاه علوم پزشکي بيرجند  فعالیت خود را از سال 1364 هجری شمسی در استان خراسان جنوبی شروع نمود، در سال 1400 این دانشگاه توانست رتبه 16 را در بین دانشگاه های علوم پزشکی از آن خود کند.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد نیز در دهه 60 فعالیت خود را آغاز نموده است ، این دانشگاه در سال 1400  رتبه 21 را در بین دانشگاه های علوم پزشکی داشته باشد.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي قم

دانشگاه علوم پزشکي قم از سال 1383 فعالیت خود را شروع کرده است، در سال 1400 در ردیف 40 داتنشگاه های علوم پزشکی قرار داشت.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان یک دانشگاه دولتی می باشد که در سال 1365 زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است، در سال 1400 این دانشگاه در رتبه 20 دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفته است.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي – بجنورد

این دانشگاه در سال 1370 فعالیت خود را آغاز نموده است، این دانشگاه در استان خراسان شمالی واقع شده است و در سال 1400 رتبه 29 را کسب نموده است.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي جهرم

دانشگاه علوم پزشکي جهرم در سال 1356 زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است، در سال 1400 توانست رتبه 34 را از آن خود کند.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي دزفول

این دانشگاه یک دانشگاه تازه تاسیس می باشد که در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده است و دذر سال 1400 در رقابت با دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به کسب رتبه 44 شده است.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکي جيرفت

این دانشگاه در سال 1387 شروع به کار نموده است و یک دانشگاه تازه کار به حساب می آید، این دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور رتبه 35 را داراست.

1758

دانشگاه علوم پزشکي ايرانشهر

این دانشگاه جوانترین دانشگاه دولتی علوم پزشکی در سطح کشور می باشد که از سال 1392 در این زمینه فعالیت می کند، این دانشگاه در سال 1400 به عنوان 59 اُمین دانشگاه علوم پزشکی کشور شناخته شد.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

دانشگاه علوم پزشکی بم

دانشگاه علوم پزشکی بم یک دانشگاه تازه تاسیس می باشد که در زمبنه رشته های پزشکی فعالیت می کند، این دانشگاه در سال 1400 رتبه 50 را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دسا آورده است.

دانشگاه های رشته پزشکی در ایران

برای آشنایی با رشته پزشکی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

معرفی رشته پزشکی

دانشگاه های آزاد علوم پزشکی در ایران

دانشگاه های آزاد علوم پزشکی  از جمله دانشگاه های شهریه پرداز می باشد که در زمینه علوم پزشکی به دلیلی دروس عملی زیادی که دارد این شهریه بالاتر نیز خواهد بود، در ایران چند دانشگاه آزاد در سطح کشور وجود دارند که در رشته پزشکی به پذیرش دانشجو می پردازند که در ادامه با این دانشگاه ها آشنا خواهید شد.

دانشگاه های آزاد رشته پزشکی

دانشگاه های آزاد علوم پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد نجف آباد

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد تبريز

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد پزشکي تهران

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد مشهد

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد ساري

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد شاهرود

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد يزد

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد تنکابن

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد اردبیل

دانشگاه آزاداسلامي – واحد کازرون

دانشگاه آزاداسلامي – واحد کرمان

دانشگاه آزاداسلامي – واحد قشم

دانشگاه آزاداسلامي – واحد زاهدان

دانشگاه آزاداسلامي – واحد قم

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد نجف آباد

این دانشگاه در استان اصفهان واقع شده است و از سال 1364 نیز فعالیت خود را آغاز نموده است، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های ازاد رتبه 9 را از ان خود نموده است.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد تبريز

این دانشگاه در شهر زیبای تبریز بنا نهاده شده است و در بین دانشگاه های ازاد رتبه 6 را نیز داراست بنابراین از لحاظ سطح علمی دانشگاهی با سطح علمی بالا به حساب می آید.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد پزشکي تهران

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد پزشکي تهران یک دانشگاه غیر دولتی می باشد که در سال 1363 فعالیت خود شروع نموده است، این دانشگاه در سال 1400 در ردیف 60 اُمین دانشگاه آزاد کشور قرار گرفت.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد مشهد

این دانشگاه در سال 1361 آغاز به کار نموده است، در سال 1400 این دانشگاه رتبه 10 را از آن خود کرده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد ساري

در سال 1371 در استان مازندران بنا نهاده شده است و در رشته پزشکی نیز پذیرش دانشجو دارد، این دانشگاه در سال 1400 توانسته رتبه 27 را در بین دانشگاه های آزاد کشور از آن خود کند.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد شاهرود

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد شاهرود فعالیت خود را از سال 1361 آغاز نموده است، تا به امروز 27 هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، در سال 1400 این دانشگاه رتبه 61 را از آن خود کرده است.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد يزد

این دانشگاه در استان یزد در سال 1361 شروع به فعالیت نموده است، این دانشگاه در سال 1400 توانسته رتبه 23 را به دست آورد.

دانشگاه های رشته پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد تنکابن

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد تنکابن در سال 1365 شروع به فعالیت نموده است، این دانشگاه هر ساله از بین داوطلبان گروه علوم تجربی در رشته پزشکی نیز پذیرش دانشجو دارد، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های آزاد رتبه 42 را کسب نموده اند.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد اردبیل

دانشگاه آزاد اسلامي – واحد اردبیل در سال 1362 شروع به کار نموده است، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های آزاد رتبه 13 را کسب نموده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاداسلامي – واحد کازرون

در سال 1364 دانشگاه آزاد کازرون در استان فارس شروع به کار نمود، در سال 1400 نیز این دانشگاه توانسته رتبه 71 را در بین دانشگاه های آزاد به دست آورد.

1773

دانشگاه آزاداسلامي – واحد کرمان

دانشگاه آزاداسلامي – واحد کرمان در سال 1361 آغاز به کار نموده است، این دانشگاه در بین دانشگاه های آزاد رتبه 17 را کسب نموده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاداسلامي – واحد قشم

این دانشگاه در جزیره زیبای کیش در سال 1370 بنا نهاده شد و هر ساله در کنار رشته های دیگر در رشته پزشکی را نیز فعالیت دارد، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاه های آزاد موفق به کسب رتبه 53 شده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاداسلامي – واحد زاهدان

این دانشگاه در سال 1361 فعالیت خود را آغاز نموده است و هر ساله از بین دانشجو های پزشکی نیز دانشجو می پذیرد، این دانشگاه در سال 1400 در بین دانشگاته های آزاد کشور رتبه 24 را کسب کرده است.

انتخاب دانشگاه

دانشگاه آزاداسلامي – واحد قم

دانشگاه آزاداسلامي – واحد قم در سال 1365 آغاز به کار نموده است، این دانشگاه در سال 1400 رتبه 29 را در بین دانشگاه های آزاد کسب نموده است.

انتخاب دانشگاه

انتخاب دانشگاه با تیم مشاوره ای آکو

انتخاب دانشگاه برای داوطلبانی که یک سال را با تلاش و کوشش به مطالعه پرداختند بسیار حائز اهمیت می باشد، یک انتخاب رشته درست می تواند آینده داوطلب را تضمین کند بنابراین اگر در این یک سال تلاش خود را کرده اید در زمان انتخاب رشته نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید با رتبه ای که کسب کرده اید در بهترین دانشگاه و رشته پذیرفته شوید، توصیه می شود داوطلبان در زمان انتخاب رشته حتما با یک مشاور در ارتباط باشند تا بتوانند رشته و دانشگاهی را برگزینند که تمام شرایط آن در نظر گرفته شده باشد، مشاوران ما در آکو آماده پاسخگویی به تمام سوالات داوطلبان عزیز در زمینه انتخاب دانشگاه هستند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا