پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید سکوزندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد علی سلامتی مدرس جامعه شناسی و هویت اجتماعی مجموعه سکو

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مجموعه آموزشی سکو یکی از بهترین مجموعه های آموزشی ارائه دهنده دوره های آفلاین آموزشی برای پایه های ششم تا دوازدهم است که این روز ها با قیمت بسیار مناسبی که دارد، توانسته در رقابت با همکاران با سابقه تر خود موفق عمل کند. استاد علی سلامتی جامعه شناسی، اقتصاد و هویت اجتماعی مجموعه سکو را به صورت تخصصی برای این مجموعه تدریس میکند که در ادامه به بررسی رزومه تحصیلی و شغلی این استاد جوان اما باتجربه میپردازیم.

در ابتدا باید گفت که دوره هویت اجتماعی علی سلامتی به صورت هدیه روی پکیج های کنکوری سکو به دانش آموزان ارائه میشود و برای ثبت نام و خرید دوره های جامعه شناسی استاد سلامتی سکو میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا با کلیک روی تصویر زیر خریداری آنلاین این دوره را انجام دهید.

نمایندگی رسمی فروش دوره های آفلاین سکو

معرفی استاد علی سلامتی جامعه شناسی سکو

استاد علی سلامتی در مصاحبه های اختصاصی خود گفته اند که از 8 یا 9 سالگی به تدریس علاقه‌مند شدند و از همان دوران کنکور تدریس دروس تخصصی انسانی نظیر اقتصاد و جامعه شناسی را شروع کردند. ایشان درباره تاریخچه شروع تدریس خود گفته اند :

من تدریس را از زمان دبیرستان و از تدریس به همکلاسی های خود شروع کردم و بعد از ورود به دانشگاه و قبولی در رشته حسابداری، این حیطه آموزشی گسترده شد و نهایتا به تدریس در مجموعه های آموزشی مانند سکو و دیگر مجموعه های آموزشی آنلاین و حضوری ختم شد.

استاد علی سلامتی سکو را واقعا به عنوان سکوی پرتاب خود به سمت پیشرفت معرفی کرده اند و گفته اند که هر کاری در این مجموعه انجام میدهد واقعا از روی دوستی و رفاقت است و به آن به چشم منبع درآمد نگاه نمیکنم. استاد علی سلامتی در دانشگاه تهران مدرک کارشناسی ارشد حسابداری خود را در گرایش حسابرسی گرفته اند.

باتوجه به اینکه استاد سلامتی کار با دانش آموزان را از مشاوره تحصیلی شروع کرده است، با خرید دوره های جامعه شناسی استاد سلامتی بجز یک استاد خوب جامعه شناسی، میتوانید روی تایم های انگیزشی و گفت و گو های مشاوره ای وی نیز با دانش آموزانش حساب کنید.

استاد علی سلامتی جامعه شناس

نحوه تدریس علی سلامتی سکو

لحن صمیمی و دوستانه استاد را از همان دقیقه اول مشاهده ویدئو تدریس میتوان دریافت و انرژی زیادی که استاد سلامتی سکو در آموزش به کار میبرد واقعا ستودنی است. باوجودی که کلاس آفلاین و ضبط شده است، اما استاد با صبر و دقت بسیاری مفاهیم را توضیح میدهند به گونه ای که مطمئن شوند هیچکس مبحث را نصفه و نیمه متوجه نشده باشد.

نکته جالب بعدی در کلاس های استاد علی سلامتی جامعه شناسی طرح سوالات چالشی از خط به خط کتاب است که واقعا برای موفقیت در امتحانات نهایی برای دانش آموزان ضروری است. تمرکز روی کتاب درسی و حل کردن تمامی تمارین کتاب های درسی جامعه شناسی در کلاس، از ویژگی های مثبت دیگر استاد سلامتی سکو است.

به علاوه مرور بر مباحث قبلی در خود کلاس نیز انجام میشود و این مرور هر پنج فصل یکبار و با حل مجدد تمارین کتاب درسی و گاها تست ها و سوالات تکمیلی در دوره های جامعه شناسی استاد سلامتی اتفاق می افتد. یک نکته جالب که دانش آموزان درباره کلاس های استاد علی سلامتی گفته اند:

استاد سلامتی بر همه دروس رشته انسانی از جمله فلسفه، روانشناسی، تاریخ و حتی علوم و فنون ادبی تسلط دارند و بسیاری از مباحث جامعه شناسی را با ایجاد ارتباط بین مفاهیم کتاب های دیگر برای ما جا می اندازد.

خب این تدریس ترکیبی موجب میشود که اولا دانش آموز ذهن بازتری نسبت به درس جامعه شناسی داشته باشد و بتواند مسائل را به صورت فیزیکی در جوامع تاریخی یا ادبی درک کند. ثانیا این ارتباط بین دروس موجب تقویت مهارت دانش آموزان در حل تست های ترکیبی و تست های موقعیتی میشود.

نمونه تدریس جامعه شناسی استاد سلامتی سکو را در ویدئو زیر میبینید. البته این ویدئو برای تدریس جامعه شناسی یازدهم و ویژه امتحانات نهایی است.

کلاس جامعه شناسی استاد سلامتی برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

کلا جامعه شناسی و اقتصاد دو درس اختصاصی و پر چالش برای دانش آموزان کنکور انسانی است که در صورت عدم آموزش صحیح میتواند در کنکور برای داوطلبان ایجاد مشکل بکند. کلاس های جامعه شناسی استاد سلامتی به علت توضیحات کامل و روند کند آموزش، برای دانش آموزان ضعیف تر بسیار مناسب است.

البته که تدریس استاد علی سلامتی اصلا در سطح پایینی نیست اما سرعت پایین پیشروی و تکرار و تمرین های زیادی که در کلاس دارند، میتواند برای دانش آموزان قوی تر حوصله سر بر باشد. برای داشتن یک کلاس سطح بالاتر برای دانش آموزان کنکور انسانی، انتخاب استاد مژده طالب پیشنهاد میشود.

مقایسه اساتید جامعه شناسی با استاد علی سلامتی سکو

کلا بچه های کنکور انسانی از نظر داشتن اساتید درجه یک برای تدریس دروس اختصاصی خود دچار چالش هستند و به طور کلی هم نمیتوان انتظار داشت که یک استاد از همه اساتید دیگر بهتر باشد. مثل همه انسان ها، اساتید کنکور هم نقاط منفی و مثبتی دارند که باتوجه به شرایط و انتخاب شما اولویت بندی میشوند.

مثلا استادی مثل استاد مدنی باوجودیکه نام آشناست اما در رفتار صمیمانه با دانش آموزان برای یادگیری بهتر ضعف دارند و همین موضوع از شناخته شدن بیشتر ایشان جلوگیری کرده است. به علاوه ایشان در تدریس دروس روانشناسی، فلسفه و منطق و اقتصاد فعالیت پررنگ تری دارند و جامعه شناسی را چندان تخصصی تدریس نمیکنند.

یا مثلا استاد مژده طالب که استاد جامعه شناسی مجموعه ماز هستند، باوجود تدریس سطح بالا و رابطه خوبی که با دانش آموزان میگیرند، دوره های ایشان به صورت مستقل به فروش نمیرسد و دانش آموزان حتما باید پکیج همه دروس را برای داشتن دوره های جامعه شناسی استاد طالب خریداری کنند.

یا مثلا در مقایسه استاد علی سلامتی با استاد فروغ تیموریان که یکی دیگر از اساتید اختصاصی کنکور انسانی در مجموعه ماز است، آموزش تک بعدی و تئوریک جامعه شناسی مورد نقد است و نمیتوان به اندازه استاد سلامتی سکو، تدریس ایشان را جامع و ترکیبی خواند.

ثبت نام دوره های جامعه شناسی استاد سلامتی سکو

کلاس های استاد علی سلامتی را میتوانید از طریق نمایندگی رسمی مجموعه سکو با 10 درصد تخفیف و با قیمت حدودی 1 میلیون تومان خریداری نمایید و یا برای خرید دوره های استاد سلامتی از طریق وبسایت رسمی مجموعه سکو با قیمت حدودی 1.500.000 تومان خریداری نمایید.

برای خرید از مجموعه آکو میتوانید با شماره های 02633408944 در ارتباط باشید و یا از طریق تلگرام و واتساپ با پشتیبان های آنلاین ما در ارتباط باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا