پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

آزمون عملی هنر

رشته ها و زمان برگزاری ازمون عملی هنر

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

برخی رشته ها در گروه ازمایشی هنر دارای ازمون عملی می باشند که داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون سراسری باید در این آزمون نیز شرکت نمایند، این آزمون های عملی نقش بیار بسزایی در قبولی داوطلبان دارد، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا با رشته های آزمون عملی هنر آشنا شوید.

آزمون عملی هنر

رشته های آزمون عملی هنر

شرکت در ازمون عملی هنر مختص تمامی رشته ها نیست و تنها چند رشته هستند که داوطلبان آن باید در این آزمون شرکت نمایند. در ادامه با رشته هایی که آزمون عملی دارند اشنا خواهید شدک

  1. رشته مجسمه سازی
  2. رشته ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی
  3. رشته عکاسی
  4. رشته آهنگسازی
  5. رشته موسیقی جهانی
  6. رشته موسیقی ایرانی

رشته های فوق از جمله رشته هایی می باشند که داوطلبان در صورت علاقه به این رشته ها و انتخاب آن ها باید برای شرکت در ازمون آن ها شرکت نمایند، پذیرفته شدن در این رشته ها منوط به شرکت در آزمون عملی و محاسبه هر دو نمره عملی و کتبی می باشد.

زمان شرکت در آزمون عملی این رشته ها طبق اطلاعیه سازمان سنجحش بر حسب حروف الفبا در تاریخ های ذکر شده می باشد، برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد زمان و شرایط شرکت در ازمون عملی هنر اطلاعیه سازمان سنجش را مطالعه نمایید:

زمان و نحوه برگزاری ازمون عملی هنر 1401 

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا