پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 4 آبان 1402 ماز به صورت رایگان
2.9/5 - (7 امتیاز)

آزمون های ماز این روز ها غوغایی در میان داوطلبان کنکور اجرا کرده اند و باتوجه به اینکه رتبه های برتر کنکور 1402 در هر سه رشته انسانی، ریاضی و تجربی ادعا داشتند که در آزمون های ماز شرکت میکردند، توجه داوطلبان به مجموعه آموزشی ماز از پیش هم بیشتر شده است.

دانلود رایگان آزمون 4 آبان 1402 ماز را هم به همین جهت برای شما داوطلبان قرار داده ایم تا بتوانید با کمک گرفتن از تیم مشاوره تحصیلی آکو یک تحلیل آزمون درست و حسابی داشته باشی و خودت رو برای بالا رفتن تراز به صورت تدریجی آماده کنی.

اگر در آزمون آزمایشی دیگری مانند آزمون های آزمایشی قلمچی شرکت میکنید هم آزمون های آزمایشی ماز برای میان آزمون بسیار به درد میخورد. میتوانید در جمعه هفته آینده که روز پیشرفتی سنجی این هفته است، از آزمون 4 آبان 1402 ماز به عنوان روش ارزیابی استفاده کند.

مطابق بودجه بندی آزمون های آزمایشی ماز این آزمون آزمون پیشروی در دوازدهم بود و خیلی نیاز به تلاش در دروس پایه نبوده است. درواقع آزمون های تابستان ماز پایه دهم و یازدهم را تمام کرده اند که بتوانند در طول سال تحصیلی روی دوازدهم تمرکز کنند. (البته برنامه شروع از مهر هم در بودجه بندی آزمون ماز دیده میشود که میتوانید برای این کار مطالعه را برای سوالات آزمون های دهم یا یازدهم شروع کنید و تا پایان از همین بودجه بندی انتخابی خود پیروی کنید.)

برای ثبت نام آزمون های آزمایشی ماز با تخفیف و جهت دریافت کارنامه پیشرفت و درصد دهی مشخص و تحلیل کارنامه میتوانید از طریق شماره 02633408944 برای ثبت نام اقدام نمایید یا از طریق کانال تلگرام مجموعه آموزشی آکو با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود رایگان آزمون 4 آبان 1402 ماز

در ادامه فایل های آزمون 4 آبان ماز را برای پایه دوازدهم برای رشته های تجربی و ریاضی و انسانی قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا