پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

معرفی بهترین استاد ریاضی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2.2/5 - (6 امتیاز)

در این مقاله به معرفی بهترین استاد ریاضی کنکور می پردازیم. در کشور ریاضی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین دروس کنکور است؛ و میتواند در قبولی شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در کنکور سال 1400 با توجه به سخت تر شدن سوالات این درس مهم، اهمیت آن بیش از پیش معلوم شد. برای آنکه شما دانش آموزان بتوانید از این درس برای خودتان سکوی پرتابی به سوی اهدافتان بسازید و در آن پیشرفت کنید و مهارت های خودتان را توسعه دهید،نیاز به راهنمایی بهترین دبیران ریاضی دارید. بنابراین مسئله دیگری که بوجود خواهد آمد بحث انتخاب بهترین دبیر ریاضی کنکور است؛چون همانطور که احتمالا تا الان دریافتید،مدرس بسیار در علاقه و پیشرفت شما در یک درس موثر است.

فهرست مطالب

در این مقاله سعی داریم تا به معرفی برترین اساتید ریاضی کنکور ایران بپردازیم و میخواهیم به شما در انتخاب بهترین استاد ریاضی برای سال کنکورتان کمک کنیم؛ فراموش نکنید با وجود همه نظر سنجی ها و نتایج فوق العاده ای که  برترین اساتید ریاضی کنکور میتوانند داشته باشد ، ممکن است  معلم برتر ریاضی کنکور شما شخص دیگری از آب در بیاید. چون این کاملا وابسته به سلیقه شخصی شماست. برای مشاوره کلاس کنکور تماس بگیرید.

معرفی برترین استاتید ریاضی کنکور

دقت کنید قصد ما در این نوشتار صرفا مقایسه دبیر های برتر ریاضی کنکور نیست؛بیشتر به معرفی اساتید و خصوصیات آن ها میپردازیم و این شمایید که باید با مقایسه بین آن ها بهترین استاد ریاضی کنکور را برای خودتان مشخص کنید؛البته با همهء این اوصاف با توجه به آمار و اطلاعات گفته شده در پایان مقاله یک جمع بندی و رده بندی بین اساتید خواهیم داشت تا به شما در تشخیصتان کمک کنیم. برای تصمیم گیری بهتر میبایست روش درس خواندن خود را بشناسید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. اما پیش از این فراموش نکنید که اساتید برتر ریاضی کنکور باید ویژگی های زیر را دارا باشند.

  • تدریس جامع ولی متصل همه مباحث ریاضی کنکور
  • فن بیان قوی و قابل فهم
  • طراحی سوال های مشابه کنکور و داشتن خلاقیت
  • داشتن تجربه زیاد
  • داشتن رزومه موفق
  • نتایج و درصد های بالای دانش آموزان وی در کنکور

نمیتوان در مورد بهترین دبیر های ریاضی کنکور  بطور قطعی نظر داد. اما بر اساس آمار و بازخورد های مشاهده شده میتوان گفت چهار تن از بهترین و محبوب ترین اساتید ریاضی کنکور از این قرار هستند:

مهندس آریان حیدری

استاد سامان سلامیان

استاد افشین ملاک پور

استاد عبد الرضا منتظری

استاد افشین ملاک پور دبیر بهترین استاد ریاضی کنکوربهترین استاد ریاضی کنکور بهترین دبیر ریاضی کنکور معلم برتر ریاضی کنکور برترین اساتید ریاضی کنکور بهترین دبیران ریاضی

سابقه ی تدریس افشین ملاک پور معلم برتر ریاضی کنکور : ۲۵ سال در مدارس و مراکز معتبر

تحصیلات: مهندسی صنایع

این معلم را برای دانش آموزانی با سطح درسی متوسط پیشنهاد می کنیم که اهل مشارکت در کلاس ها هم هستند و به طور کلی سبک کلاس های تست محور را بیشتر می پسندند.همچنین با توجه به بازخورد های مشاهده شده از طرف دانش آموزان، استاد ملاک پور دلیل علاقه بسیاری از دانش آموزان به درس ریاضی بوده است.

بررسی کیفیت بیان و تدریس افشین ملاک پور از بهترین دبیران ریاضی

  • بیان افشین ملاک پور معمولا با جدیت در کنار صمیمیت همراه است. تدریس مفهومی انجام می شود و قبل از حل هر سوال، در ابتدا نکات آن رامرور می کند تا حل تست برای دانش آموز ساده تر شود.
  • سطح سوالات مورد بررسی معمولا در سطح آزمون های آزمایشی و کنکور های گذشته است.
  • تدریس ها معمولا با حل یک سوال و بیان شیوه ی دقیق حل آن توسط مدرس انجام می شود و از این رو با مشارکت دانش آموزان همراهاست (همانند سایر کلاس های تاملند) و در ادامه درصد دانش آموزانی که به هر گزینه پاسخ داده اند بررسی می شود تا با توجه به آن مدرس آموزش خود را پیش ببرد.

کیفیت آزمون ها و تست های دبیر برتر ریاضی کنکور:

  • آزمون ها معمولا شامل تست هایی با سطح متوسط رو به دشوار همراه است و به ندرت می توان سوالاتی با سطح دور از کنکور را در بین آنها دید.
  • تنوع بین سوالات بسیار مناسب است و سبک های مختلف هر مبحث با تست های تالیفی و سراسری مورد بررسی قرار گرفته.
  • به ندرت می توان در بین تست ها سوالات چالشی مشابه کنکور ۹۹ دید و آزمون ها معمولا بر اساس پیش روی آزمون های آزمایشی گرفته نمی شوند.
  • سوالات سایر آزمون  ها پس از موعد مقرر مورد بررسی مدرس قرار می گیرد و نکته های آن ها مرور و رفع اشکال می شود.

کیفیت رفع اشکال و ارتباط  بهترین معلم ریاضی کنکوربا دانش آموز

  • رفع اشکال های افشین ملاک پور معمولا خوب صورت می گیرد و با توجه به امکانات بسیار قوی موسسه تاملند ارتباط اینترنتی با دانش آموز و مطالعه ی کامنت های آنها  به خوبی در حین تدریس انجام می شود.
  • ارتباط چشمی معلم با دانش آموز در حد مناسب است و همراه کردن دانش آموزان برای حل تست ها در کلاس های وی بسیار پر رنگ است.

استاد سامان سلامیان  بهترین دبیر ریاضی کنکور

دبیر ریاضی کنکور0 300x252 1

رزومه تحصیلی سامان سلامیان از برترین اساتید ریاضی کنکور : مهندس عمران از دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی‌تکنیک تهران)،کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی(موضوع پایان‌نامه : اثربخشی روش ACT بر کاهش اضطراب ریاضی در داوطلبا ن کنکور)،دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی عمومی،موسس اولین مدرسه تخصصی ریاضی ایران،بیش از دو دهه سابقه موفق در آموزش مفهومی ریاضی،مدرس مدارس و آموزشگاه‌های برتر تهران،تنها مربی دوره تربیت دبیر کنکور ریاضی در کشور،کارشناس مدعو در برنامه های صدا و سیما،مدرس دوره های  آموزش تصویری  مدرسه تخصصی ریاضی.

ایشان با بیش از ربع قرن سابقه آموزش،  از دبیران برند و صاحب نام  و پر سابقه ترین دبیر حسابان و ریاضی تجربی در مدارس و آموزشگاهای برتر ایران می باشند.استاد سامان سلامیان به عنوان یکی از پر مخاطب ترین دبیران ریاضی دهه اخیر حضور پررنگی در برنامه های معتبر  تلویزیونی و رادیویی و حضوری فعال در کلاس های آنلاین داشته اند.

سوابق کاری سامان سلامیان از بهترین دبیران ریاضی

سامان سلامیان اولین مدرس ریاضی در شبکه رادیویی فرهنگ برنامه نکته‌ها و گزینه‌ها مدرس رتبه های یک ، سه،11، 35،26، 42 ، 51 ،80 و 93 میباشند.  سامان سلامیان تنها موسس و استاد کلاس تربیت دبیر ریاضی کنکور در ایران است (تا کنون چندین دبیر قابل در ریاضی کشور توسط ایشان پرورش یافته‌اند.)

ایشان استادِ بسیاری از دبیران ریاضی کشور در دوره پیش‌دانشگاهی یا کلاس دوازدهم یا در مدرسه تخصصی ریاضی بوده‌اند کتاب ‌کارها ، جزوات ، ویس‌ کلاس و فیلم‌های ایشان الگوی بسیاری از افرادی بوده که دوره های تربیت دبیری را نزد ایشان گذرانده‌اند و یا به طور غیرمستقیم آن‌ها را الگوی طرح درس یا طرح تست قرارداده‌اند.

تولید دی وی دی های آموزشی و کلاس‌های آنلاین دبیران نشر دریافت و دی وی دی های سری مخ از موسسه گاج و همکاری در کلاس های آنلاین گاجینو و تولید دی وی دی های گزینه برتر و راه اندیشه از دیگر سوابق کاری آقای سلامیان می باشد. ایشان مولف کتاب هزار تست نشر دریافت نیز هستند.

روش تدریس سلامیان معلم برتر ریاضی کنکور

متاسفانه اخیرا مشاهده می‌شود که روش‌های غیر علمی و ناکارآمد در کنکور ،به نام تکنیک و روش تستی ، مثل روش جاگذاری یا کنترل گزینه و حذف گزینه در برنامه‌های سیما و اینستاگرام باب شده که نه تنها برای ریاضی کنکور سال های اخير جواب نداده است ، بلکه قدرت تفکر و تجسم ننودار و توانایی حل مسئله را از داوطلب می‌گیرد و علاوه بر اتلاف وقت او در طول سال تحصیلی، ضربه وحشتناکی به سرنوشت او در کنکور سراسری خواهد زد.

اما خوشبختانه روش تدریس استاد سلامیان بهترین دبیر ریاضی کنکور ، آموزش مفهومی ریاضی و پس از آن ارائه راه های تستی معقول میباشد.

رنکینگ استاد سامان سلامیان در بین بهترین دبیران ریاضی ایران

بنا بر آخرین  رنکینگ  دبیران ریاضی ایران که همه ساله توسط  وبسایت دبیران برند ایران و وبسایت بانک رزومه دبیران اعلام می گردد هم اکنون ایشان در رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران قرار دارند.

مهندس آریان حیدری ژنرال ریاضی کنکور

بهترین استاد ریاضی کنکور بهترین دبیر ریاضی کنکور معلم برتر ریاضی کنکور برترین اساتید ریاضی کنکور بهترین دبیران ریاضی

مهندس آریان حیدری از برترین اساتید ریاضی کنکور است و او را به دانش آموزانی با سطح درسی متوسط پیشنهاد می کنیم. چارچوب کنکور به خوبی در تدریس رعایت می شود و روش های تستی سوالات به صورت جامع بررسی شده است.و همچنین ذکر این موضوع لازم است که این استاد محبوبیت بسیار زیادی در میان دانش آموزان دارد و لقب ژنرال ریاضیات کنکور را از آن خود کرده اند. تدریس جذاب و خاص از ویژگی های این معلم معروف است. تنوع تست های مورد بررسی خوب است و دانش آموزان می توانند برای یادگیری عمیق ریاضیات از این کلاس بهره ببرند.

سوابق تحصیلی:

  • مهندسی کامپیوتر از دانشگاه امیرکبیر
  • کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف

سوابق آموزشی:

  • مدرس برنامه های فرصت برابر و کارنامه۲۰ صدا و سیما
  • تدریس در آموزشگاه کنکور هدف تهران
  • تدریس در فرزانگان تهران
  • تدریس در کلاس های آنلاین کلاسینو
  • مدرس پروازی به شهرهای اصفهان، کرمان، گرگان

تالیفات:

  • طراح آزمون های قلم چی و ماز
  • مولف کتاب کنکوریوم انتشارات مهر و ماه

کیفیت و بیان تدریس مهندس آریان حیدری بهترین استاد ریاضی کنکور

  • بیان آریان حیدری بسیار دقیق و کامل است و تسلط بسیار خوبی روی مباحث دارد.
  • کلاس ها به طور معمول جدی هستند و  بررسی بحث های غیر درسی در حد متوسط انجام می شود.
  • آموزش از طریق تست شیوه ی اصلی این معلم است و به خوبی می توان بررسی الگو ها و روش های تستی را در آموزش این معلم مشاهده کرد.
  • سبک تست های آموزشی اغلب تکراری است و به ندرت الگو گیری از کنکور ۹۹ را می توان در بین تست ها مشاهده کرد که ویژگی بسیار منفی است.

کیفیت آزمون ها و تست های حیدری از بهترین دبیران ریاضی

  • آزمون ها معمولا شامل تست هایی با سطح متوسط هستند که از نرم افزار های آزمون ساز انتخاب شده اند و از این رو ممکن است برای برخی دانش آموزان تکراری باشد.
  • نتایج تکالیف و آزمون ها مورد بررسی مدرس قرار می گیرد و پیگیری های لازم برای هر گروه از دانش آموزان صورت می گیرد.
  • رفع اشکال آزمون توسط خود آریان حیدری انجام می شود ولی رفع سایر اشکال های دانش آموزان را وی انجام نمی دهد.
  • تعداد سوالات و سطح آنها تقریباً متناسب با کنکور است .

کیفیت رفع اشکال و ارتباط معلم برتر ریاضی کنکور آریان حیدری با دانش آموز

  • رفع اشکال هر هفته توسط دستیار ارشد آریان حیدری انجام می شود و معمولا درصد خوبی از دانش آموزان از وی رضایت دارند.
  • تعامل آریان حیدری با دانش آموزان خوب است و سعی می کند آنها را در کلاس  شرکت دهد هر چند گاهی آنقدر سرگرم تدریس می شود که ارتباط با دانش آموز خود را فراموش می کند.
  • تک تک سوالات آزمون حتی اگر بدیهی باشند هم بررسی می گردد و در کل کیفیت بررسی سوالات وی مناسب تلقی می شود.

استاد عبدالرضا منتظری از برترین اساتید ریاضی کنکور

برترین اساتید ریاضی کنکور

استاد عبدالرضا منتظری در سال ۱۳۵۲ متولد شده است و تحصیلات کارشناسی را در رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه صنعتی اصفهان گذارنده و در حال حاضر موسس حرف آخر و یکی از بهترین و برجسته ترین اساتید کشور شناخته میشود.

وی با بهره مندی از روش های نوین در تدریس و ارائه منابع کنکوری بسیار استاندارد و صحیح توانسته است تاثیر بسیاری را در قبولی داوطلبان در کنکور سراسری داشته باشد و در بازده تحصیلی کشور به صورت قابل توجه موثر عمل کند.استفاده از تکنیک شهودی سازی مطالب، انیمیشن و الگوسازی از جمله روش های نوین و به کار رفته در موسسه حرف آخر و نحوه تدریس استاد منتظری می باشد. وی علاوه بر تدریس در این موسسه فعالیت های بسیاری را نیز داشته که از جمله سوابق تدریس وی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مدرس صدا و سیما در شبکه های یک، سه و پنج
  • ۲۵ سال سابقه تدریس در مدارس کشور
  • مدرس جلسات آموزشی به صورت تصویری در پکیج های حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش و بهار
  • تدریس در مدارس غیرانتفاعی مناطق ۱، ۲، ، ۵ تهران

کتاب های تالیفی منتظری بهترین استاد ریاضی کنکور

  • کتاب دیفرانسیل گاما
  • مولف چندین کتاب ریاضی موسسه گزینه اول
  • مولف کتاب حسابان و ریاضیات پایه
  • مدرش روش های نوین در آموزش
  • کتاب های کوچک موسسه قلم چی
  • مدرس کتاب های دیفرانسیل نوبل

پکیج های ریاضی حرف آخر منتظری از بهترین دبیران ریاضی

  • ریاضی جامع ۱ رشته ریاضی حرف آخر
  • ریاضی ۶۰۴۰
  • ریاضی جامع نظام جدید حرف آخر رشته تجربی
  • ریاضی جامع ۲ نظام جدید حرف آخر رشته ریاضی
  • ریاضی جامع ۲ نظام جدید حرف آخر رشته تجربی
  • محاسبات حرف آخر به علاوه ۷ الگوی طلایی زیست
  • مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع حرف آخر

استاد سروش موئینی بهترین دبیر ریاضی کنکور

دبیر ریاضی کنکور 300x228 1تحصیلات: رتبه ۷۲ سراسری و ۱۳ ارشد

 سابقه ی تدریس: دبیر مدارس دکتر حسابی و علامه حلی تهران؛ دبیر آموزشگاه آنلاین رایان کلاس؛مدرس برنامه کنکور یک، مسیر موفقیت و کارنامه ۲۰ در صدا و سیما مدرس مدارس تیزهوشان تهران و شهرستان ها

سابقه ی تالیف: مولف کتب ریاضی تجربی خیلی سبز جمله رياضيات جامع تجربی، ریاضیات جمع بندی تجربی، ریاضیات گسسته، هندسه تحلیلی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر و احتمال انتشارات خیلی سبز

کیفیت بیان و تدریس سروش موئینی معلم برتر ریاضی کنکور

  • توضیحات ایشان دقیق و از پایه می باشد.
  • سطح سوالات را در کلاسشان بررسی و با کنکور مقایسه می کنند.
  • کلاس در حدی ست که اگر دانش آموز پس زمینه قبلی نداشته باشد می تواند به راحتی مباحث را دنبال کند و متوجه مفهوم شود.

نکات دیگر درباره موئینی از بهترین دبیران ریاضی

  • برای درس جزوه موجود است.
  • زمان بندی کلاس ها دقیق می باشد و تاخیر کمتر دیده می شود.

کیفیت رفع اشکال و ارتباط معلم با دانش آموز:در هنگام تدریس هر گاه که دانش آموزان سوال داشته باشند میکروفونشان وصل می شود و به سوال هایشان پاسخ داده می شود.

به ظور کلی استاد موئینی، مدرس هر سه بخش ریاضیات، مطالب را از پایه و بدیهیات هر درس تدریس می کنند و مسائل را از آسان به سخت گام به گام حل می کنند. تست ها و تمارین حل شده در کلاس های ایشان، به کنکور آسان و متوسط نزدیک می باشد. در هر پایه کلاس های مربوط به آن پایه برای دانش آموزان با سطح متوسط و ضعیف تر مناسب می باشد.

استاد بابک سادات از بهترین دبیران ریاضی

بهترین دبیران ریاضی

روش کلی تدریس استاد سادات، واضح و ساده می باشد. مطالب توضیح داده شده همه از مفهوم بررسی می شوند؛ در طی سال به دانش آموزان با سطوح متوسط و پایین تر پیشنهاد می شود.این استاد از نظر روحی و انگیزشی نیز با دانش آموزان ارتباط خیلی خوبی برقرار میکند و علاوه بر مدرس ریاضی میتواند یک سخنران انگیزشی کنکور نیز تلقی گردد. به همین دلیل به یکی از برترین اساتید ریاضی کنکور در ایران تبدیل شده است.

  • تحصیلات: کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر- پلی تکنیک تهران
  • سابقه ی تدریس: ۱۸ سال در مدارس و مراکز معتبر
  • سابقه ی تالیف: مولف بیش از ده عنوان کتاب در انتشارات تخته سیاه و راه اندیشه و قلم چی
  • سابقه ی طراحی سوال: طراح سوالات آزمون کانون
  • سایر: مدرس و کارشناس ریاضی در شبکه ی آموزش

کیفیت و بیان تدریس استاد برتر ریاضی کنکور بابک سادات

  • مطالب درس را واضح بیان می کنند و عموما گنگی ای در مباحث گفته شده وجود ندارد.
  • مفهوم درس به خوبی بیان می شود و مطالب چند بار تکرار می شوند.
  • بعد از بیان مفهوم درس، سوالات کنکورهای قبلتر مربوط به مبحث بررسی می شوند و ایده کلی حل آن ها گفته می شود.

نکات دیگری درباره معلم برتر ریاضی کنکور

  • برای درس جزوه موجود است.
  • امکان مشاهده کلاس ها به صورت آفلاین وجود دارد.
  • به دانش آموزان تکلیف داده می شود و تکلیف ها بررسی می شوند.

در کلاس های این استاد دانش آموزان می توانند سوالات خود را از طریق چت بپرسند و استاد جواب می دهد. که خودش مزیت بزرگی برای دانش آموزان محسوب میشود.

استاد آرش کمالی از بهترین دبیران ریاضی

برترین اساتید ریاضی کنکور - معلم برتر ریاضی کنکور

تسلط آرش کمالی که یکی از برترین معلم های ریاضی کنکور است. بر روی مبحث به خوبی در حین تدریس احساس می شود. بیشتر نکته های درسنامه در کنکور های گذشته تکرار شده اند و برخی نیز از کتاب درسی برداشت شده اند و برای اولین بار دیده می شوند. در نهایت در یک جمله، این معلم را به دانش آموزانی با سطح درسی متوسط رو به بالا پیشنهاد می کنیم. سبک آموزش کاملا کنکوری است و می تواند تا دوران جمع بندی بسیار مفید باشد. و طبق بازخورد های مشاهده شده این استاد در بین دانش آموزان از محبوبیت بالایی برخوردار هستن و تسلط ایشان بر مطالب زبانزد است؛و نیز گفته های ایشان در حین تدریس ناظر به مطالب غیر درسی کاربردی در زندگی نیز میباشد که این خود یک ویژگی بسیار ارزشمند در تدریس و کلاس درس ایشان است.

تحصیلات بهترین استاد ریاضی کنکور: دانشجوی دکترای مدیریت تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف، رتبه ی ۵ ارشد رشته ی MBA از دانشگاه صنعتی شریف، رتبه ی ۱ دکترای مدیریت سال ۹۳

سابقه ی تدریس: ۲۵ سال سابقه ی تدریس ریاضی، دبیر رتبه های برتر کنکور ( ۳، ۷، ۱۰، ۱۱، ۱۷ و … )

دکتر امید حیدری

دکتر امید حیدری از برترین اساتید ریاضی کشور و دانشجوی دکتری مهندسی عمران است. ایشان مدرس ریاضیات کنکور تجربی ریاضی و همچنین مدرس دانشگاه نیز هستند.

امید حیدری

  • مدرس و طراح سوالات ریاضیات کنکور
  • رتبه 12 کنکور سراسری دکتری رشته مهندسی عمران سال 95
  • دانشجوی سال آخر مهندسی عمران گرایش زلزله در دانشگاه تهران
  • دبیر مدارس و آموزشگاه های برجسته در استان تهران، البرز وشهرستان ها
  • مولف تست های ریاضیات آزمون های سراسری گاج، گزینه 2، قلم چی
  • تدریس دروس دانشگاهی در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

کیفیت بیان و تدریس معلم برتر ریاضی کنکور آرش کمالی

  • بیان آرش کمالی معمولا نیز همانند بسیاری از دبیر های دیگر یکنواخت است. تدریس بسیار  دقیق انجام می گیرد و به ندرت به نکته های خارج از کنکور پرداخته می شود.
  • سبک تدریس آموزش از راه تست است و بسیاری از تست ها را سوالات کنکور یا مشابه کنکور های سال های گذشته تشکیل می دهند.
  • نکات حل سریع تست ها نیز در کنار راه حل مفهومی به خوبی تدریس می شود و کتاب درسی نیز از اهمیت ویژه ای در تدریس وی برخوردار است.

کیفیت آزمون ها و تست های آرش کمالی

  • تست های مورد بررسی در آزمون ها تالیفی هستند و بسیاری از آنها از کتاب ایده گرفته شده اند که ویژگی بسیار خوبی است.
  • آزمون ها آنلاین برگزار می شود و پس از پایان برگزاری تحلیل تست ها بر روی پنل هر دانش آموز قرار می گیرد.
  • در فرایند تحلیل تست ها، راه حل های مختلف هر سوال مورد بررسی قرار گرفته و روش های تستی و تشریحی حل هر سوال را می توان در آن دید.

استاد محمد صادق ثابتی از بهترین دبیران ریاضی کشور

بهترین دبیر ریاضی

ویدیوهای آموزشی ایشان را میتوان در سایت آلا به صورت رایگان دانلود کرد؛همچنین پکیج های ریاضی مهندس ثابتی در سایت آلا موجود است که میتوان گفت قیمت های نسبتا به صرفه ای دارند؛اما باید به این نکته نیز توجه کرد که تدریس ایشان بیشتر به درد کسانی میخورد که با مفاهیم ریاضی آشنایی نسبی دارند و به دنبال یادگیری ترفند ها و دیدن نمونه تست ها هستند.از ویژگی های بارز تدریس ایشان میشود به خشک نبودن کلاس درس و طنز پردازی های ایشان در حین تدریس اشاره کرد که تاثیر مثبتی در فرایند یادگیری و ارتباط موثر دانش آموز با استاد میگذارند.

سایر اساتید و دبیران برتر ریاضی کنکور

در ادامه برای جلوگیری از طولانی شدن مطالب به ذکر اسامی تعداد دیگری اساتید نمونه ریاضی بسنده میکنیم. استادان امیر مسعودی، رضا فکری،محمد ارباب بهرامی،مهرداد جنگی،مجتبی دادبام،علی مقدم نیا،امیر هوشنگ انصاری،عزت الله مشفق،فرهاد حامی،مهدی رجبی،سعید صابری،جواد گلی پور،پارمیدا بهرامی،یوسف فکری،محسن خورشیدی،محمد امین شجاعی نیا،عرفان صابر،محسن نیک قدم،کاظم اجلالی،محمد مهربان،ماشا الله رضوی،مجید رضوی، خمگی از بهترین اساتید ریاضی کنکور هستند اما اینکه شما کدام را انتخاب کنید کاملا بستگی به نظر شخصی ، روش درس خواندن و البته برنامه ریزی مشاور کنکور شما دارد.

انتخاب بهترین استاد ریاضی کنکور مخصوص به شما درمیان برترین اساتید

در این مقاله با برترین اساتید ریاضی کنکور آشنا شدید؛یاد آوری این نکته را لازم میدانم که شما برای انتخاب بهترین دبیر ریاضی در سال کنکور خود باید اول به سطح ریاضی خودتان بنگرید؛چون همانطور که ذکر شد برای افراد با سطح علمی و تستی متفاوت، روش های تدریس و اساتید متفاوتی مناسب (تر) هستند. پس این گوی و این میدان؛ اگر واقعا به فکر پیشرفت شخصی در درس ریاضیتان هستید با مطالعه این مقاله به انتخاب معلم برتر ریاضی کنکور  اقدام کنید و در مسیر تلاش و مبارزه برای آرزوهایتان یک قدم مثبت بردارید؛ موفق باشید.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. اموزشگاه فرزانه بيست بهترين اموزشگاه استان البرز هستش با بهترين اساتيد و پشتيبان ها بهتون خيلي پيشنهاد ميكنم

  2. کلاس ریاضی استاد فراهانی عالیه ایشون مدرس سبک داستانی و مشاوره به سبک4G هستند

  3. کلاس ریاضی استاد فراهانی عالیه ایشون به سبک داستانی و fzp تدریس میکنن که عالیههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا