پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی نرگس لک مشاور تحصیلی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (3 امتیاز)

نرگس لک مشاور تحصیلی کنکور که این روز ها در بهترین آموزشگاه های کرج فعالیت میکند، متولد 7 مهر 1376 و 25 اهل شهرستان درود لرستان ساله است. این مشاور که در استان محل تولدش دوران دبستان و راهنمایی را گذراند در سالهای مدرسه اش به درس علاقه مند بود و شاید علت انتخاب شغل مشاوره برای گذران زندگی نتیجه همین علاقه به درس خواندن و ادامه تحصیل بوده است.

نرگس لک در 15 سالگی زادگاهش را ترک کرده و دبیرستان را در شهر مجاور یعنی اصفهان گذرانده است. اما انگار اصفهان برای خانواده این مشاور کنکور خیلی شهر مورد پسندی نبود و سه سال بعد به کرج مهاجرت کردند.

این مشاور تحصیلی کنکور که در دوران دبیرستان رشته انسانی را انتخاب کرده بود با هدف قبولی رشته های مشاوره ای و روانشناسی در کنکور انسانی شرکت کرد و بلافاصله بعد از گرفتن رتبه کنکورش برای فعالیت در زمینه مشاوره توسط آموزشگاه های کنکور کرج دعوت به همکاری شد.

شاید بهتر باشد درباره شروع فعالیت حرفه ای این مشاور تحصیلی کنکور که به صورت ویژه ای مشاوره کنکور انسانی را برای کنکوری ها در پیش گرفته است در ادامه بررسی و درباره آن صحبت کنیم. با تیم مشاوره آکو بزرگترین تیم مشاوره کنکور در کرج همراه باشید.

نرگس لک مشاور تحصیلی چطور شروع کرد

نرگس لک بعد از کسب رتبه برتر در کنکور انسانی وارد حیطه مشاوره شد که در ابتدا صرفا مشاوره کنکور انسانی را برعهده گرفت و بعد از ادامه تحصیل در رشته مشاوره و برنامه ریزی تحصیل در مقطع لیسانس، حیطه کاری خود را به کنکور تجربی و ریاضی نیز گسترش داد.

فعالیت حرفه ای نرگس لک از 18 سالگی شروع شد و تا به امروز حدود 8 سال تجربه مشاوره و برنامه ریزی کنکور دارد. در این هشت سال مشاوره کنکور تقریبا همه شاگردان وی به هدفی که از پیش برای آینده خود ریخته بودند رسیدند و توانستند غول کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارند.

در ادامه درباره افتخارات شغلی و روش مشاوره نرگس لک مشاور تحصیلی کنکور بیشتر صحبت خواهیم کرد. شما میتوانید ویدئو های مربوط به مشاوره تحصیلی خانم لک را در پیج اینستاگرام مشاوره آکو نیز مشاوره کنید.

افتخارات خانم لک مشاور تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور به صورت گروهی نمیشود و باتوجه به همین ویژگی تیم مشاوره کنکور آکو در همکاری با آموزشگاه پرسا هر دانش آموز را در جلسات مشاوره خصوصی به چالش تحت نظر گرفتن شرایط تحصیلی و تاثیر محیط خانوادگی دعوت میکند.خانم لک نیز مشاوره های خصوصی را به عنوان مشاوره تحصیلی کنکور بر عهده گرفته است.

او مشاوره را در آموزشگاه های کنکور بنامی از جمله موارد زیر به صورت تخصصی برعهده گرفته است و با موفقیت امر مشاوره را تا لحظه کنکور ادامه داده است. رتبه های زیر 3000 در کنکور انسانی و زیر 10000 کنکور تجربی از افتخارات وی در سالهای مشاوره است.

روش مشاوره نرگس لک در مشاوره کنکور انسانی

در مشاوره های خصوصی نرگس لک به عنوان یک مشاور کنکور هرآنچه که درباره برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور لازم دارید را به صورت نکته به نکته بیان و علاوه بر آن جدول برنامه ریزی نیز در اختیار شما قرار میدهند. اکثر مشاور ها برای پیگیری گزارش کار دانش آموزان پشتیبان خاص خود را دارند ولی نرگس لک ترجیح میدهد خودش این کار را انجام دهد و از دانش آموزان گزارش کار دریافت کند.

گزارش کار به صورت شرح فعالیت های روزانه است که به منظور جلوگیری از هدر رفتن زمان دانش آموزان در هنگام درس خواندن به صورت شبانه دریافت و پاسخ داده میشود. علاوه بر گزارش روزانه آزمون های آنلاین در جلسات مشاوره کنکور خانم لک اهمیت زیادی دارد.

آزمون های آنلاین باتوجه به برنامه درسی هفتگی دانش آموزان برگزار میشود و برنامه درسی بعدی هر دانش آموز باتوجه به نتایج آزمون آنلاین دانش آموز نوشته میشود. البته برنامه ریزی براساس آزمون های قلمچی نیز میتواند یکی از انتخاب های دانش آموزان باشد.

نظر دانش آموزان درباره خانم نرگس لک

همه دانش آموزان درباره روش مشاوره ایشان نکته مشترکی داشتند و آن هم رفاقت در عین سخت گیری است. آنها میگویند که در طول مدتی که از خانم لک مشاوره میگیریم او را مانند یک دوست و رفیق میدانیم و واقعا با انتخاب خودمان برنامه را اجرا میکنیم. اما وقتی برنامه را اجرا نکنیم با چنان خشمی از طرف مشاور کنکورمان مواجه میشویم که جرئت تکرار دوباره این اشتباه را نداریم یا حداقل دیگر نمیگذاریم بفهمد!

البته فرستادن برنامه دروغی و گزارش کار ناقص به ضرر خود دانش آموزان و نتیجه نهایی است.

همکاری نرگس لک مشاوره کنکور انسانی با تیم مشاوره آکو

طبق صحبت های خود نرگس لک علایق او سفر و دوستانش است که سعی میکند وقت گذاشتن برای دوستان و کارش را باهم در یک راستا پیش ببرد. این مشاور تحصیلی کنکور درحال حاضر با تیم مشاوره کنکور آکو همکاری میکند و از این طریق با دانش آموزان همراه است. برای اطلاع از قیمت مشاوره های ماهیانه سرکار خانم نرگس لک و ثبت نام جلسات با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا