پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تا 6 شهریور ماه تمدید شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از 18 مرداد شروع 1401 یعنی پس از انتشار کارنامه اولیه آزمون سراسری از سوی سازمان سنجش شروع شد، در ابتدا فرصت انتخاب رشته برای داوطلبان تا 28 مرداد ماه بود اما این مهلت تمدید شده و تا 6 شهریور ادامه دارد، در ادامه این خبر با مرکز آکو همراه باشید و از تمدید انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ باخبر شوید.

تمدید انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبان تحصیل در دانشگاه های ازاد می توانند تا 6 شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه ها اقدامات لازم را به عمل آورند، داوطلبان در دوره های با آزمون و بدون آزمون می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

داوطلبان می توانند هم در دوره های با آزمون و هم بدون آزمون انتخاب رشته نمایند، در دوره با آزمون داوطلبان می توانند 100 کد رشته محل، و در دوره های بدون آزمون 20 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

در زمان اعلام نتایج دانشگاه ازاد نیز هر کدام از این انتخاب رشته ها به صورت جداگانه پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان را بررسی می نماید و به داوطلب نتایج جداگانه ای ارائه می دهد.

داوطلبانی که از قبل انتخاب رشته دانشگاه ازاد خود را انجام داده اند و کد رشته محل های انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته دانشگاه ازاد وارد نموده اند می توانند به ویرایش انتخاب های خود بپردازند و در صورت تمایل کد رشته محلی را حذف، اضافه یا جا به جا کنند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا