پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست آمار و احتمال آمار توصیفی

3.7/5 - (3 امتیاز)

تست آمار احتمال توصیفی برای دانش آموزان رشته ریاضی است، این 400 تست آمار و احتمال آمار توصیفی به شما کمک میکند تا بتوانید از پس این سوالات در کنکور بر بیایید همچنین این تست ها باعث میشود سرعت عمل خود را روی درس بالا ببرید و در کنکور با تسلط کافی سوالات را پاسخ دهید. در ادامه در مورد مطالب مهمی از آمار توصیفی صحبت میکنیم. برای قبولی در دانشگاه های برتر ایران باید تمام تلاش خود را کنید و آمار و احتمال توصیفی میتوانید قدمی باشد برای شروع موفقیت شما

دانلود تست آمار و احتمال آمار توصیفی

شما میتوانید با دنبال کردن اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست های بیشتری را در اختیار خود داشته باشید همچنین با دنبال کردن اینستاگرام و تلگرام تیم اکو میتوانید مطالب انگیزشی و جزوات در را نیز در اختیار خود داشته باشید و با خوانش آنها گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

و احتمال 2

برای دریافت لینک تست آمار و احتمال آمار توصیفی به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

آمار و احتمال آمار توصیفی

در این بخش در مورد بودجه بندی آمار احتمال و نکات مهمی مربوط به آمار و احتمال آمار توصیفی در اختیار شما قرار میدهیم. سر فصل های آمار و احتمال آمار توصیفی به صورت زیر است.

  • تعاریف اولیه
  • جدول آماری
  • فراوانی
  • فراوانی نسبی
  • فراوانی نسبی تجمعی
  • جدول فراوانی برای داده های گسسته
  • جدول فراوانی برای داده های پیوته
  • نمودار های آماری

آمار توصیفی

این نوع آمار به توصیف جاعه می پردازد و هدف آن محاسبه پارامتر های جامعه است. چنانچه محاسبه مقادیر و شاخص های جامعه آماری با استفاده از سر شماری تمامی عناصر آن انجام گیرد به آن آمار توصیفی گویند.

آمار استنباطی

در این نوع آمار با استفاده ز مقادیر نمونه، آمارها محاسبه شده و به کمک تخمین و آزمون فرض آماری، آماره ها به پارامترهای جامعه تعمیم داده میشود.

آمار ناپارامتریک

آمار ناپارامتریک در مقابل آمار پارامتریک مطرح می شود یکی از فرض های اساسی در آمار پارامتریک برخوردار بودن مشاهدات از تویع نرمال است، در حالی که در فنون ناپارامتریک این فرض ضرورتی ندارد. در بررسی هایی که متغیرهای آنهادارای قیاس کیفی هستند، از این روش ها استفاده می شود چرا که متغیر هایی که دارای مقیاس کیفی ستند فاقد تووزیع آماری بوده و به آنها آزا توزیع گویند.

بودجه بندی آمار و احتمال در کنکور

همانطور که میدانید داوطلبان برای قبولی در رشته های گروه ریاضی یاید یکی از رشته های 3 گروه ریاضی را انتخاب کنند. هر زیر گروه برای درس ریاضی یک ضریب متفاوتی دارد. بودجه بندی آمار و احتمال در کنکور به صورت زیر است.

  • آمار و احتمال کنکور دارای 7 سوال میباشد با تراز 13 درصدی
  • مبانی ریاضی: دارای 3 سوال
  • احتمال: دارای 2 سوال
  • آمار: دارای 2 سوال می باشد.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این 400 تست را در اختیار شما قرار داده اند تا شما در این تست تسلط کافی را پیدا کنید و همچنین بتوانید با حل این تت ها خود را به چالش بکشید. تیم مشاوره تحصیلی اکو کنار شماست تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنید و به تمام اهداف خود برسید.

مشاوره کنکور ریاضی یک مساله بسیار پر اهمیت در کنکور می باشد، بهترین مشاوره کنکور ریاضی در مرکز انتخاب رشته آکو می تواند شما را در این را همراهی کند
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
آمار احتمال مبحث آمار توصیفی
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا