پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست آمار و احتمال فصل 2

3.7/5 - (12 امتیاز)

تست آمار و احتمال فصل 2 برای دانش آموزان رشته ریاضی، شما میتوانید با حل این تست ها خودرا به چالش بکشید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید. تست آمار و احتمال فصل 2 به شما کمک میکند تا سرعت عمل خود را در کنکور بالا ببرید همچنین کمک میکند شما با تسلط خیلی زیاد در کنکور جواب سوالاتتان را بدهید.

دانلود تست آمار و احتمال فصل 2

همانطور که میدانید شما آمار و احتمال را در دفترچه ریاضی دارید و باید به سوالات آن پاسخ دهید بنابراین حل تست آمار و احتمال فصل 2 کمک بسیار زیادی به شما میکند. برای تست های بیشتر میتوانید اینستاگرام تیم مشاوره اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو را دنبال کنید همچنین با دنبال کردن اینستاگرام و تلگرام تیم مشاوره اکو میتوانید هرگونه اطلاعات، جزوه و ویدیو های انگیزشی را در اختیار خود داشته باشید.

و احتمال 4

برای دریافت لینک تست آمار و احتمال فصل 2 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

آمار و احتمال فصل 2

در این بخش نکاتی مربوط به آمار احتمال فصل 2 و بودجه بندی فیزیک میگوییم. نکات مربوط به آمار و احتمال فصل 2:

  1. مبانی احتمال: علم آمار و احتمال هر دو برای حل مسئله هایی به کار می روند که همراه با عدم اطمینان و تا آگاهی از شرایط آینده است.
  2. علم آمار: مواقعی که جامعه نا معلوم بوده و امکان بررسی همه اعضای جامعه نیست، با انجام نمونه گیری و جمع آوری داده های معلوم سعی داریم جامعه را بشناسیم، این کار در علم آمار صورت می گیرد.
  3. علم احتمال: وقتی جامعه معلوم است و هدف شناخت نمونه ی نا معلوم است، این کار در علم احتمال انجام می شود.
  4. فضای نمونه ای: به مجموعه ی همه ی نتایج ممکن، در یک آزمایش تصادفی، فضای نمونه ای آن گفته و با S نمایش می دهیم.
  5. بر آمد: به هر عضو فضای نمونه ای یک برآمد گوییم.
  6. پیشامد: به هر زیر مجموعه از فضای نمونه ای، پیشامد گوییم. توجه داشته باشیم که تهی پیشامد غیر ممکن و S پیشامد حتمی است.
  7. پیشامد های ناسازگار: دو پیشامد B و A را ناسازگار گوییم هر گاه A اشتراک B برابر تهی باشد، در حالت کلی تر چند پیشامد را ناسازگار گوییم هر گاه دو به دو هیچ اشتراکی نداشته باشند.

بودجه بندی آمار و احتمال

همانطور که میدانید داوطلبان برای قبولی در رشته های گروه ریاضی یاید یکی از رشته های 3 گروه ریاضی را انتخاب کنند. هر زیر گروه برای درس ریاضی یک ضریب متفاوتی دارد. بودجه بندی آمار و احتمال در کنکور به صورت زیر است.

  • آمار و احتمال کنکور دارای 7 سوال میباشد با تراز 13 درصدی
  • مبانی ریاضی: دارای 3 سوال
  • احتمال: دارای 2 سوال
  • آمار: دارای 2 سوال می باشد.

اگر هدف و آرزو شما قبولی در دانشگاه های برتر است با حل این تست ها آرزو و هدف خود را به واقعیت تبدیل کنید.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این سوال را در اختیار شما قرار داده اند تا شما با حل کردن این تست ها تسلط کافی را پیدا کنید و بتوانید به تمام اهداف خود برسید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی اکو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه های مشاوران فوق العاده اکو گام هایی به سوی کنکور بردارید.

مشاوره کنکور ریاضی یک مساله بسیار پر اهمیت در کنکور می باشد، بهترین مشاوره کنکور ریاضی در مرکز انتخاب رشته آکو می تواند شما را در این را همراهی کند
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
آمار و احتمال
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اگو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا