پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست ادبیات دوازدهم درس 8

به این نوشته امتیاز دهید

تست ادبیات دوازدهم درس 8 برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد. شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید همچنین این تست ها به شما کمک میکنند علاوه بر این که در امتحان نهایی مسلط باشید در کنکور هم آمادگی کامل را داشته باشید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست ادبیات دوازدهم درس 8

تست ادبیات دوازدهم درس 8 دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست ها جواب خود را با پاسخنامه چک کنید و دصد خود را حساب کنید این کار به شما کمک میکند بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین شما میتووانید بعد از حل تست ادبیات دوازدهم درس 8 اگر در سوالی ایراد داشتید ایرادات خود را با خوانش توضیحات تشریحی برطرف کنید.

3 16

برای دریافت لینک تست ادبیات دوازدهم درس 8 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

ادبیات دوازدهم درس 8

در این بخش در مورد بودجه بندی ادبیات در کنکور صحبت میکنیم همچنین نکات مهمی در مورد تست ادبیات دوازدهم درس 8 بیان میکنیم.همانطور که میدانید درس ادبیات تا سال 1401 جز دروسی بود که هر سه رشته باید در کنکور از پس آن بر می آمدند و درصد بالایی از آن بگیرند ولی از سال 1402 کنکور فقط از دروس تخصصی است و به همین دلیل این درس فقط برای دانش آموزان انسانی است که در کنور می آید. بودجه بندی ادبیات در کنکور انسانی به صورت زیر است.

  • واژگان و املا: 6 سوال
  • زبان فارسی: 5سوال
  • تاریخ ادبیات: 1 سوال
  • آرایه های ادبی: 4 سوال
  • قرابت معنایی: 9 سوال

بخش واژگان و قرابت معنایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همانطور که میبینید سوالات بسیار زیادی از آن در کنکور می آید. بخش واژگان و املا علاوه بر این که اهمیت بالایی در کنکور دارد سوالات بسیار زیادی را هم به خود اختصاص میدهد.

ادبیات دوازدهم درس 8 امتحان نهایی

امتحانات خرداد ماه برای کنکور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تا سال 1401 در امتحان نهایی حدود 40 درصد در کنکور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است و با نمرات بالایی که دانش آموزان میگرفتند میتوانستند به قبولی در دانشگاه های برتر ایران کمک بسیار زیادی بکنند. دانش آموزان میتوانند با بالا بودن کارنامه خود و با سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنند و هرچه کانامه شما بالا تر باشه احتمال قبولی شما در رشته مورد علاقتون بیشتر خواهند بود.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم اینجا کنار شماست تا به شما کمک کنند در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید.تیم مشاوره تحصیلی اکو در یکی از مهم ترین سال های زندگیتان که کنکور است در کنار شما هستند و با برنامه هایی که به شما میدهند به شما کمک میکنند تا گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

بودجه بندی کنکور ریاضی
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ادبیات درس 8
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
148
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا