پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست تاریخ 3 درس 8

2.3/5 - (3 امتیاز)

تست تاریخ 3 درس 8 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید. تست تاریخ 3 درس 8 به شما کمک میکند تا گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید. شما میتوانید با دنبال کردن ما در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست تاریخ دوازدهم درس 8

تست تاریخ 3 درس 8 دارای 92 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست تاریخ 3 درس 8 به پاسخنامه کلیدی مراجعه کرده و ببینید چقدر نسبت به درس تسلط داشتید همچنین شما میتوانید اگر در سوالات ایرادی داشتید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات تست ها به پاسخنامه تشریحی مراجعه کرده و ایرادات خود را برطرف کنید.

image 84

برای دریافت لینک تست تاریخ 3 درس 8 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

تاریخ دوازدهم درس 8

در این بخش توضیحاتی مربوط به تاریخ دوازدهم درس 8 به شما عزیزان میدهیم.

  • مهم ترین مسائل و مشکلات جهان میان دو جنگ جهانی که زمینه را برای جنگ جهانی دوم فراهم آورد: 1.صلح ناپایدار و ناخشنودی از قراردادهای صلح ورسای 2. ضعف جامعه ملل 3.بحران اقتصادی 4.ظهور حکومت های خودکامه تک حزبی و نظامی گرا
  • پیمان های صلح ورسای ناپایدار: پیمان های مذکور خیلی از دولت ها را راضی نکرد. آلمانی ها که پیمان صلح ورسای را تحقیر آمیز و ناعادلانه می دانستند، از همان ابتدا در صدد تغییر یا لغو آن بر آمدند.
  • عوامل ضعف جامعه ی ملل و ناتوانی آن را در جلوگیری از جنگ جهانی دوم: 1.جامعه ی ملل که به منظور کمک به حل و فصل اختلافات کشورها و جلوگیری از دشمنی و جنگ میان دولت ها به وجود آمده بود، از قدرت کافی برای تحقق این اهداف برخوردار نبود و تصمیماتش ضمانت اجرایی لازم را نداشت 2.حضور نداشتن برخی از کشورها در این نهاد بین المللی نقش مهمی در ناکامی آن داشت. آمریکا که خود پیشنهاد تأسیس جامعه ی ملل را داده بود به عضویت آن در نیامد، شوروی نیز در این نهاد جهانی عضویت نیافت؛ آلمان و ژاپن هم که عضویت داشتند، با خروج از آن موجب بی اعتباری بیشتر جامعه ی ملل شدند.
  • مسائل مهم جهان و به خصوص اروپا در دوران پس از جنگ جهانی اول: بازسازی ویرانی های ناشی از جنگ و ایجاد رونق و رفاه اقتصادی بود.
  • فاشیست ها چه گروهی بودند: فاشیست ها گروهی ملی گرای افراطی بودند که می خواستند دولت تک جزبی قدرتمند و متمرکزی در ایتالیا ایجاد کنند و برای آزادی و دموکراسی ارزش و اعتباری قائل نبودند.
  • هیتلر پس از رسیدن به مقام صدراعظمی چه اقداماتی انجام داد: 1.او نظام دیکتاتوری تک حزبی را در کشور برقرار کرد و خود را پیشوا خواند 2.تمام حزب های سیاسی به جز حزب نازی منحل و نیروی پلیس و سازمان های دولتی از افراد غیر نازی پاکسازی شدند 3.مسئولیت امنیت داخلی بر عهده ی سازمان پلیس مخفی مخوفی موسوم به «گشتاپو» قرار گرفت 4.اردوگاه های کار اجباری برای مخالفان بر پا گردید.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم اینجا کنار شماست تا به شما کمک کند در این درس و دروس دیگر تسلط خود را پیدا کنید. شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه هایی که به شما میدهند گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید. همچنین تیم مشاوره تحصیلی اکو به شما در زمینه های مهاجرت تحصیلی هم کمک های زیادی میتوانند بکنند.

مشاوره کنکور انسانی کرج
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
تاریخ درس 8
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
92
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا