پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 8

1.7/5 - (6 امتیاز)

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 8 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید همچنین این تست ها به شما کمک میکند تا هم در امتحان نهایی و هم در کنکور از پس سوالات بر بیایید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست جامعه شنناسی دوازدهم درس 8

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 8 دارای پاسخنامه تشرحی و کلیدی یباشد همچنین این تست ها دارای 80 سوال میباشد. شما میتوانید بعد از حل تست جامعه شناسی دوازدهم به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین میتوانید بعد از حل تست جامعه شناسی دووازدهم درس 8 به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنید و با خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید.

image 9

ببرای دریافت لینک تست جامعه شناسی دوازدهم درس 8 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

جامعه شناسی درس 8

در این قسمت توضیحاتی مربوط به تست جامعه شناسی را به شما عزیزان میدهیم همچنین علاوه بر آن نکات مهمی مربوط به درس 8 را به شما عزیزان میدهیم.

  • هویت: به مجموعه ویژگی ها و خصوصیات هر فرد که خود را با آنها می شناسدهویت گفته می شود.وجوه تمایز بخش افرادنسبت به  یکدیگر راهویت افرادمی نامند. 
  • انواع ویژگی های هویت: اکتسابی ، انتسابی ، ثابت ، متغیر ، فردی ، اجتماعی  
  • نسبت هویت فرهنگی و هویت اجتماعی: هویت فرهنگی مامجموعه ای از آرمان ها،ارزش ها،عقاید و باورهایی است که ما را از دیگران متمایزمی سازدهویت اجتماعی ما  مجموعه ای ازنقش ها،هنجار ها و رفتارهای اجتماعی است که مارا نسبت به دیگران متمایز می سازد. هویت فرهنگی وهویت اجتماعی  افراد دوروی شخصیت و هویت ما هستند.هویت اجتماعی ما دربستر هویت فرهنگی مان شکل می گیرد وبروز می کند. مثال یک  پدرایرانی مسلمان وظایف و تکالیف نقشش با یک پدرآمریکایی مسیحی متفاوت است. 
  • انواع هویت فردی: هویت فردی جسمانی، هویت فردی غیرجسمانی 
  • هویت فردی جسمانی: که شامل مواردی از قبیل وزن، قد ، گروه خونی، سال تولد، رنگ چشم، رنگ مو، تیپ و هیکل زنگ بدن، نوع مو می شود.
  • هویت فردی غیرجسمانی: که شامل صفات اخالقی و روانی به طور کلی نفس آدمی است مانند: پشت کار، دل گرمی ، اخالص،  ایمان، شاکر بودن، تقوی، بی دینی، مهربانی، ترش رویی و عبوس، خیاالتی، عصبی، افسرده، مجنون، عابد ، پرهیزکار، سخاوتمند. 
  • هویت اجتماعی: شناخت و هویتی که با حضور دیگران شکل می گیرد و جامعه قواعد آن را تعریف می کند.صفاتی که ریشه در جامعه و فرهنگ  دارد و در جهان اجتماعی شکل می گیرد هویتی که نشان دهنده نقش ها، هنجارها، وظایف وتکالیف اجتماعی و رفتارهای اجتماعی است.
  • اخلاق پهلوانی در مقایسه با اخلاق قهرمانی در ورزش جهان: ایثار-گذشت -مروت -تواضع-جوانمردی-انسانیت= اخالق پهلوانی جهان اسلام که باارزش قرب الهی)نزدیک شدن به خدا(  وشکوفا شدن اخلاق هماهنگ است.  دلالی ، دوپینگ ،سود ،مدال وجایزه، معروف شدن ،رتبه وتشویق، شهرت و فخرفروشی )تفاخر(= اخالق قهرمانی جهان جدیدکه با  ارزش های مادی ودنیوی هماهنگ است. 

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکننند تا شما بتوانید در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید تیم مشاوره تحصیل اکو تست جامعه شناسی دوازدهم درس 8 را در اختیار شما قرار داده اند تا شما بتوانید با حل آن گام های مثبتی به سمت کنکور و امتهان نهایی بردارید همچنین اگر شما تمایل دارید تا با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشد میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برنامه های درسی تیم اکو را دریافت کنید.

مشاوره تخصصی کنکور انسانی آکو به برنامه ریزی کنکور انسانی می پردازد، مشاوره کنکور انسانی در کرج می تواند شما را به طول کامل با مباحث این رشته آشنا کند.
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
جامعه شناسی درس 8
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
80
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا