پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست دینی 2 درس 11

5/5 - (1 امتیاز)

تست دینی 2 درس 11 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط کافی را روی درس پیدا کنید. این تست ها به شما کمک میکنند تا شما بتوانید با حل آن گام های مثبتی ههم به سوی کنکور و هم به سورپی امتحان نهایی بردارید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار داشته باشید.

دانلود تست دینی یازدهم درس 11

تست دینی 2 درس 11 دارای 200 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست دینی یازدهم درس 11 به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین اگر تسلط کافی روی سوالات نداشتید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل آن ایرادات خود را برطرف کنید.

2 3

برای دریافت لینک تست دینی 2 درس 11 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

دینی یازدهم درس 11

در این قسمت توضیحاتی مربوط به تست دینی 2 درس 11 را به شما عزیزان میدهم و شما میتوانید قبل از حل تست ها یک نگاهی به توضیحات زیر بیندازید.

  • عزت: به معنای «نفوذ ناپذیری» و «تسلیم نبودن» است.
  • «انسان ذلیل»: کسی که در برابر مستکبران و زورگویان تن به خواری می دهد و هر فرمانی را می پذیرد؛ همچنین تسلیم هوی وهوس خویش می شود و هر کاری را که موافق آن باشد، انجام می دهد، هر چند که آن کار روحش را به گناه آلوده کند.
  • بهترین زمان برای پاسخ منفی دادن به تمایلات گاه و بیگاه انسان: « نوجوانی » و « جوانی » ؛ انسانی که در این دوره سی به سر می برد، هنوز به گناه عادت نکرده و خواسته های نامشروع در وجود او ریشه دار نشده است و به تعبیر پیامبر اکرم (ص)، چنین کسی به آسمان نزدیک تر است. یعنی، « گرایش به خوبیها در وی قوی تر است. » بنابراین؛ « نوجوان » و « جوان »، بهتر از هر آدمی می تواند ایستادگی در برابر تمایلات منفی را تمرین کند و عزت نفس خود را تقویت کند.
  • تمایلات عالی انسان: تمایلات عالی و برتر مانند تمایل به دانایی، عدالت، شجاعت، حیا، ایثار و حسن خلق، که مربوط به بعد « الهی و معنوی » انسان هستند. ما با رسیدن به این تمایلات، احساس موفقیت و کمال می کنیم و از آنها لذت می بریم.
  • تمایلات دانی انسان: تمایلات دانی، مانند تمایل به ثروت، غذاهای لذیذ، زیورآلات و رفاه مادی، که مربوط به بعد «حیوانی و دنیایی» انسان است و وقتی به این تمایلات دست می یابیم، از آنها لذت می بریم و خوشحال می شویم. انسان ها به طور طبیعی، به این قبیل امور میل دارند و علاقه نشان می دهند زیرا اینها لازمه زندگی در دنیا هستند و بدون آنها یا نمی توان زندگی کردیا زندگی، سخت و مشکل می شود.
  • انسانی که به هوی و هوس « پاسخ مثبت می دهد و تسلیم آن می شود»، چه نتایجی برای وی دارد:  قدم در «وادی ذلت» گذاشته و از مسیر رشد باز می ماند. پس از این مرحله است که، وقتی در برابر ستمگران و قدرتمندان قرار گرفت، زیر بار ذلت می رود و تسلیم خواسته های آن ها هم می شود. بنابراین، کسی که در مقابل دیگران تن به ذلت می دهد، ابتدا در « درون خود » شکست خورده و تسلیم شده و سپس مغلوب «زورگویان» و «قدرتمندان» گردیده و تابع خواسته های آنان شده است.

تیم مشاووره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهدنس حاج کرم این تست هها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط کافی را روی درس پیدا کنید. شما میتووانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و با برنامه هایی که دریافت میکنید گا های مثبت به سمت کنکور خود بردارید.

مشاوره رتبه های برتر کنکور انسانی
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
دینی درس 11
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا