پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست دینی 2 درس 7

5/5 - (1 امتیاز)

تست دینی 2 درس 7 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها به شما کمک میکند تا شما بتوانید در کنکور و امتحان نهایی با تسل کافیو خیال راحت به سوالات پاسخ دهید. شما میتوانید در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست دینی یازدهم درس 7

تست دینی 2 درس 7 دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد به همراه 190 سوال شما میتوانید بعد از پاسخ دادن به تت ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن اگر ایرادی در سوالات داشتید برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید تسلط کافی را روی درس 7 پیدا کنید و همچنین بتوانید در کنکور و امتحان نهایی از پس سوالات بر بیایید.

2 5

برای دریافت لینک تست دینی 2 درس 7 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید

دینی یازدهم درس 7

در این قسمت توضیحاتی مربوط به دینی یازدهم درس 7 را به شما عزیزان میدهیم همچین شما میتوانید با خوانش این قسمت آمادگی خود را برای حل تست ها بیشتر کنید.

  • کارهای یزید:  ۱) هر کار زشت و ناپسندی را انجام می داد ۲) احکام خداوند، مانند نماز را به بازی و سخره می گرفت ۳) آشکارا شراب می خورد و سگ بازی و میمون بازی می کرد ۴) با همان سگ و میمون، وارد مجالس می شد و آنها را در کنار دست خود می نشاند.
  • مهم ترین مسائل و مشکلات عصر ائمه (علیهم السلام ) که نتیجه دوری از راه آن بزرگواران بود:
  • پس از رحلت رسول خدا (ص)، سفارش آن حضرت به «نوشتن سخنانش» نادیده گرفته شد و هر گونه نوشتن احادیت ایشان ممنوع» شد.
  • نتایج نامطلوب نگهداری حدیث به شیوه به حافظه سپردن»:  الف) احتمال خطا در نقل احادیث «افزایش یافت و امکان کم و زیاد شدن اصل حدیث فراهم شد ب) شرایط مناسب برای جاعلان حدیث پیش آمد و آنان براساس غرضهای شخصی به جعل یا تحریف حدیث پرداختند یا به نفع حاکمان ستمگر از نقل برخی احادیث خودداری کردند ج) بسیاری از مردم و محققان، از یک منبع مهم هدایت بی بهره ماندند و به ناچار، سلیقه شخصی را در احکام دینی دخالت دادند و گرفتار اشتباه بزرگ شدند.
  • عموم مردم در «اعتقادات» و «عمل خود» از چه کسانی دنباله روی و آنها را «اسوه»: «شخصیتهای برجسته جامعه». در زمانی که رسول خدا (ص) «اسوه» مردم بود، چه انسان هایی تربیت شدند 
  • بعد از رحلت ایشان: انسان های آزاده، با ایمان و شجاعی چون امام علی (ع)، مقداد، عمار، ابوذر و سلمان تربیت شدند، اما هر چه که جامعه از زمان پیامبر اکرم (ص) فاصله می گرفت، حاکمان وقت تلاش می کردند که شخصیت های اصیل اسلامی، به خصوص اهل بیت پیامبر (ص) را در انزوا قرار دهند و افرادی که در اندیشه، عمل و اخلاق از معیارهای اسلامی دور بودند، به جایگاه برجسته برسانند و راهنمای مردم معرفی کنند.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا شما بتوانید در این درس و دورس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و با برنامه هایی که به شما میدهند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
دینی درس 7
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
190
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی وو سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا