پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست روانشناسی درس 3

به این نوشته امتیاز دهید

تست روانشناسی درس 3 برای دانش آموزان رشته انسانی سال یازدهم میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات برطرف کنید. شما میتوانید در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست روانشناسی درس 3

تست روانشناسی درس 3 دارای 200 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین میتوانید اگر تسلط کافی را روی تست ها نداشتید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. این تست ها به شما کمک میکند تا علاوه یر این که در امتحان نهایی ایرادات خود را برطرف کنید در کنکور هم بتوانید تسلط کافی را پیدا کنید.

3

برای دریافت لینک تست روانشناسی درس 3 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

روانشناسی درس 3

در این قسمت توضیحات مفیدی مربوط به درس 3 روانشناسی به شما عزیزان میدهیم و شما میتوانید قبل از حل تست ها یک نگاه سطحی به توضیحات بیندازید.

  • جنبه های مختلف رشد:  هیجانی(ابراز خشم، عاطفه و محبت)، اجتماعی(روابط با دیگران)، اخالقی(احترام به حقوق دیگران)، شناختی(تفکر و ویژگی های آن).
  • منظور از فراخنای زندگی: به تغییرات مختلف زندگی و پیش بینی آن در طول زندگی گفته می شود.
  • روان شناسی رشد: شاخه ای از علم روان شناسی است که فراخنای زندگی را از تشکیل نطفه تا مرگ مطالعه می کند.
  • تفاوت دو قلو های همسان و ناهمسان: دو قلو های همسان از یک تخمک به وجود آمده اند ولی دو قلو های ناهمسان از دو تخمک مجزا به وجود آمده اند.
  • منظور از عوامل وراثتی: عواملی هستند که صفاتی را به صورت نهفته در فرد قرار می دهند تا طی شرایط مناسب آشکار شوند.
  • منظور از رسش یا پختگی در روان شناسی: به آمادگی زیستی که برخی از رفتار ها را شکل می دهد رسش می گویند مثال کودک تا به سن حدود یک سالگی نرسیده از نظر جسمی نمی تواند راه برود.
  • منظور از عوامل محیطی در روان شناسی رشد: عوامل بیرونی که بر جنبه های رشد اثر می گذارد که مهم ترین آن یادگیری است. سن در اثر پذیری از عوامل محیطی در تأثیرگذاری در یادگیری مهم است.مثال با افزایش سن تأثیر گذاری  عوامل محیطی افزایش می یاید یا کودک تک فرزند نسبت به کودکی که در خانواده ای پرجمعیت بزرگ می شود ازدایره لغات کم تری برخوردار است.
  • شاخص ترین جنبه های رشد دوره های کودکی: رشد حرکتی و جسمانی که پر سرعت ترین دوره ی زندگی است ( بیشترین میزان رشد جسمانی در یک سال اول است.)
  • ویژگی های شناختی دوره نوجوانی: ۱.گسترده و شگفت انگیز است ۲.برای اولین بار تفکر فرضی و قدرت فرضیه سازی ایجادمی شود ۳.تفکر فردجنبه ی احتمال گراونسبی می شود(جنبه ی ذهنی پیدا می کند) ۴.توجه نوجوان گزینشی تر است ۵.تمرکز و قدرت بازداری یا منع محرک های نا مرتب را دارد.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اخیتار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید تسلط کافی را روی تست ها بدست آورید. شما میتوانید با تیم مشاوره اکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های درسی که دریافت میکنید آینده تحصیلی خود را بسازید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی اکو این است که شما بتوانید در کنکور به موفقیت های لازم برسید.

مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان در کرج
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
روانشناسی درس 3
پایه :
یازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا