پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست زیست یازدهم تشریح مغز گوسفند

3/5 - (2 امتیاز)

تست زیست یازدهم تشریح مغز گوسفند برای دانش آموزان رشته تجربی گفتار 1 فصل 1 میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داد است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست زیست یازدهم فصل 1 گفتار 1

تست زیست یازدهم تشریح مغز گوسفند دارای 50 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان، داوطلبان رشته تجربی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه ها مراجعه کنند و تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. این تست ها به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا دانش آموزان بتوانند با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای سوالات امتحان نهایی و تست های کنکور بدست آورند و بتوانند از پس این تست ها بربیایند. در ادامه از این مطلب تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

یازدهم 3

برای دریافت لینک تست زیست یازدهم تشریح مغز به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

گفتار 1 فصل 1 زیست یازدهم

در این قسمت از تست زیست یازدهم تشریح مغز تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است و شما میتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر لازم است زمان بگذارید.

بودجه بندی زیست در کنکور

زیست به طور کلی در کنکور دارای 50 تست است که 17 تست را زیست یازدهم به خود اختصاص داده است. دانش آموزان رشته تجربی با حل این 17 تست 34 درصد را از 100 درصد در اختیار خود قرار داده اند. در جدول زیر سرفصل های زیست یازدهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

فصل اول (تنظیم عصبی)3 سوال
فصل دوم (حواس)3 سوال
فصل سوم (دستگاه حرکتی)2 سوال
فصل چهارم (تنظیم شیمیایی)2 نوع سوال ترکیبی
فصل پنجم (ایمنی)2 سوال ترکیبی
فصل ششم (تقسیم یاخته)1 سوال ترکیبی
فصل هفتم (تولید مثل)3 سوال ترکیبی
فصل هشتم (تولید مثل نهاندگان)2 سوال
فصل نهم (پاسخ گیاهان به محرک ها)1 سوال
مجموع سوالات 17 سوال

همانطور که میبینید از فصل اول در کنکور 3 سوال می آید و شما میتوانید با حل تست زیست یازدهم تشریح مغز گوسفند یک گام مثبت به سمت کنکور بردارید و بتوانید تسلط کافی را پیدا کنید تا در کنکور به 3 سوال پاسخ دهید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاروه تحصیلی اکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی اکو این است که دانش آموزان بتوانند در بهترین رشته ها و بهترین دانشگاه ها تحصیل کنند.

حاج کرم بهترین مشاور کنکور
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست مبحث تشریح مغز گوسفند
پایه :
یازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
50
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا