پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست زیست 3 از انرژی به ماده

تست زیست 3 از انرژی به ماده

به این نوشته امتیاز دهید

تست زیست 3 از انرژی به ماده شامل سوالات مربوط به فصل 6 کتاب زیست دوازدهم است. تیم مشاوره تحصیلی آکو تلاش دارد تا دانش آموزان رشته تجربی بتوانند تسلط کافی را روی تمام سوالات تالیفی و تستی فصل 6 زیست بدست آورند و برای کنکور، امتحان نهایی روی سوالات آشنایی داشته باشند. شما میتوانید با دنبال کردن کانال آپارات تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند.

دانلود تست زیست دوازدهم از انرژی به ماده

تست زیست دوازدهم دارای 2 لینک به همراه 300 تست میباشد که شامل پاسخنامه تشریحی و کلیدی است. پاسخنامه تشریحی دارای توضیحات بسیار کاملی میباشد که به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند که اگر ایرادی در درس داشتند بتوانند برطرف کنند. تست زیست دوازهم از انرژی به ماده برای فصل 6 رشته تجربی است و دانش آموزان با حل این تست میتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. دانش آموزان میتوانند در قسمت نظرات سوالات خود را تیم مشاوره تحصیلی آکو در میان بگذارند.

دوازدهم 1

برای دریافت لینک تست زیست 3 از انرژی به ماده به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

از انرژی به ماده زیست دوازدهم

در ادامه از تست زیست 3 تیم مشاوره تحصیلی آکو میخواهند با شما در مورد بودجه بندی زیست در کنکور بله همراه تعداد سوالات از هر مبحث با شما عزیزان صحبت کند. بودجه بندی به شما کمک میکند تا از اهمیت هر مبحث بهرمند شوید و بتوانید با مطالعه مطالب زیر بفهمید برای هر مبحث چقدر باید زمان بگذارید.

بودجه بندی زیست شناسی دوازدهم

زیست شناسی در کنکور شامل 50 سوال است که 16 سوال را زیست دوازدهم به خود اختصاص داده است همچنین این 16 سوال 32 درصد را به خود اختصاص داده است. دانش آموزانی که میخوانند درصد کنکور خود را 32 درصد بزنند باید بتوانند تسلط کافی را روی تست ها پیدا کنند و تست زیست 3 از انرژی به ماده کمک بسیار زیادی به این موضوع میکند.

فصل اول (مولکول های اطلاعاتی)2 سوال
فصل دوم (جریان اطلاعات در یاخته)4 سوال
فصل سوم (انتقال اطلاعات در نسل ها)3 سوال
فصل چهارم (تغییر در اطلاعات وراثتی)1 سوال
فصل پنجم (از ماده به انرژی)1 سوال
فصل ششم (از انرژی به ماده)2 سوال
فصل هقتم (فناوری های نوین زیستی)1 سوال
فصل هشتم (رفتار های جانوران)2 سوال
مجموع سوالات 16 سوال

همانطور که میبینید از فصل 6، 2 سوال در کنکور می آید و دانش آموزان رشته تجربی میتوانند با حل تست زیست 3 از انرژی به ماده تسلط خود را به چالش بکشند و بتوانند از پس این 2 سوال در کنکور ب بیاییند. همچنین تست زیست 3 از انرژی به ماده به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا بتوانند با سرعت عمل بالا به تست های کنکور پاسخ دهند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم سرپرست تیم مشاوره تحصیلی آکو به دانش آموزان کنکوری کمک میکد تا بتوانند در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنند. شما میتوانید با مشاوران تحصیلی آکو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. دانش آموزان رشته تجربی میتوانند سوالات خود را در قسمت نظرات با تیم مشاوره آکو در میان بگذارند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست از ماده به انرژی
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (159)
دکمه بازگشت به بالا