پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست شیمی 1 آب آهنگ زندگی

5/5 - (1 امتیاز)

تست زیست شیمی 1 آب آهنگ زندگی برای دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی میباشد و شما دانش آموزان میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها به شما دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید همچنین تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستا و کانال تلگرام خود پادکست ها و ویدیو های انگیزشی را در اختیار شما دانش آموزان قرار میدهد.

دانلود تست شیمی دهم آب آهنگ زندگی

تست زیست شیمی دهم آب آهنگ زندگی دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست شیمی دهم آب آهنگ زندگی به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی درس تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی درس ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو تست شیمی 1 آب آهنگ زندگی را در اختیار شما دانش آموزان قرار داده است تا بتوانید با حل این تست ها تسلط کافی را روی درس پیدا کنید.

دهم

برای دریافت لینک تست شیمی 1 آب آهنگ زندگی به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

آب آهنگ زندگی شیمی دهم

در این قسمت از تست شیمی 1 آب آهنگ زندگی تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی شیمی را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا شما بتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید دانش آموزان میتوانند با خوانش این توضیحات بفهمند برای هر مبحث چقدر باید زمان بگذارند تا به نتایج بسیار خوبی در کنکور دستیابند.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۳ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۲ سوال

بودجه بندی شیمی در کنکور ریاضی

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۲ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۶ سوال

همانطور که میبینید مبحث آب، آهنگ زندگی برای فصل سوم است که دانش آموزان رتشه تجربی در کنکور به 2 سوال، دانش آموزان رشته ریاضی باید به 6 سوال پاسخ دهند. فصل سوم برای دانش آموزان رشته ریاضی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دانش آموزان رشته ریاضی باید بتوانند از پس این تست ها در کنکور بر بیاییند. تست شیمی 1 آب آهنگ زندگی به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند و آمادگی های لازم را برای 6 تست کنکور بدست آورند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنند. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این استکه دانش آموزان بتوانند در بهترین رشته ها و دانشگاه های برتر ایران تحصیل کنند.

آکو، بهترین مشاوره تحصیلی کنکور برای داوطلبان کنکور شرایط ویژه مشاوره تحصیلی تجربی و ریاضی و انسانی درنظر گرفته است. 02633408944
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی مبحث آب آهنگ زندگی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا