پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست فیزیک 2 جریان الکتریکی

به این نوشته امتیاز دهید

تست فیزیک 2 جریان الکتریکی برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل تست فیزیک 2 تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست به شما کمک میکند تا آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

تعداد سوالات این آزمون 500 عدد است.

نمونه سوال فیزیک

نمونه سوال فیزیک دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست فیزیک میتوانند به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن روی پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات کامل آن آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

یازدهم 4

برای دانلود 500 تست فیزیک 2 جریان الکتریکی و مدارها به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط مجتبی سادات رسول
همه (338)
دکمه بازگشت به بالا