پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت تجربی خرداد 99

به این نوشته امتیاز دهید

شاید دانلود سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم برای داوطلبان کنکور اهمیت زیادی نداشته باشد اما ما در مرکز مشاوره کنکور آکو به دو دلیل امکان دانلود نمونه سوالات نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی را فراهم کرده ایم.

اولا هرچقدر هم که این درس را آسان بدانید و بگویید در کنکور سوالی از این درس مطرح نمیشود، اما بهرحال نمره نهایی این امتحان در معدل نهایی و در نهاییت در رتبه و قبولی کنکور داوطلب تاثیر خواهد گذاشت.

ثانیا حالا که این درس چندان سخت نیست و میتوان به راحتی نمره خوبی از آن کسب کرد، چه بهتر که با حل کردن نمونه سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی خودمان را بیش از پیش آماده کنید.

سوالات و پاسخنامه هر امتحان نهایی 5 ساعت پس از اتمام و برگزاری در موعد مشخص، توسط مرکز سنجش آموزش و پرورش کشور منتشر می شود و سپس مرکز مشاوره کنکور آکو در بخش نمونه سوالات امتحان نهایی آن ها را قرار میدهد.

دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی

درسسلامت و بهداشت
رشتهتجربی
پایهدوازدهم
سال99
نوع سوالاتتشریحی
حجم1.7 مگابایت
لینک دانلوددانلود نمونه سوالات نهایی دوازدهم دانلود سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی
C112268

اگر نیاز به دریافت مشاوره درباره نحوه مطالعه درس سلامت و بهداشت دارید میتوانید از طریق اینستاگرام مشاوره تخصصی کنکور تجربی آکو سوالات خود را مطرح کنید و یا به صورت آنلاین از وبسایت پرسش و پاسخ کنکوری آکو سوالات خود را بپرسید و در کمتر از ده دقیقه از مشاور پاسخ خود ار بگیرید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
نوع سوالات:
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
توسط مهشید صالحی نژاد
همه (851)
دکمه بازگشت به بالا