پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

سوالات امتحان نهایی عربی انسانی دوازدهم خرداد 99

به این نوشته امتیاز دهید

دانلود رایگان سوالات امتحان نهایی عربی انسانی دوازدهم خرداد 99 برای داوطلبان کنکور 1402 ضروری است. اولا بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان فارغ التحصیل مایل به ترمیم معدل نهایی خود برای تاثیر مثبت در کنکور دارند. ثانیا باتوجه به حذف دروس عمومی از کنکور و تاثیر مستقیم نمره نهایی در درصدهای کنکور، کسب نمره بالا در امتحانات نهایی اهمیت زیادی دارد.

در وبسایت تخصصی مرکز مشاوره کنکور آکو ، علاوه بر نمونه سوالات نهایی سال های گذشته ، جزوات جمع بندی کنکور ، مقالات آموزشیو مشاوره ای کنکور و حتی صفحه تخصصی پرسش و پاسخ کنکوری در نظر گرفته شده است. نتیجه این تلاش ها را برقراری عدالت آموزشی و شرایط بهتر تحصیلی دانش آموزان میدانیم.

دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی عربی انسانی دوازدهم سال 99

درسعربی
رشتهانسانی
پایهدوازدهم
سال99
نوع سوالاتتشریحی
حجم2.7 مگابایت
لینک دانلوددانلود نمونه سوالات نهایی دوازدهم دانلود سوالات امتحانات نهایی عربی دوازدهم انسانی
C112207

مرکز مشاوره تخصصی کنکور 1402 برای داوطلبان کنکور امسال به صورت ویژه آماده شده است. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید. برای ارتباط با مشاوران آکو 02633408944 ارتباط برقرار کنید و یا از طریق اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو به صورت مستقیم با مشاور ارتباط برقرار کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
نوع سوالات:
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
دکمه بازگشت به بالا