پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

سوالات امتحان نهایی عربی دوازدهم ریاضی خرداد 99

به این نوشته امتیاز دهید

در این صفحه می توانید سوالات امتحان نهایی عربی دوازدهم ریاضی خرداد 99 را دانلود کنید. حل نمونه سوالات امتحان نهایی به ویژه برای داوطلبان کنکور 1402 باوجود تصویب قانون حذف دروس عمومی از کنکور 1402 بسیار ضروری است.

به همین دلیل است که در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی کنکور آکو نمونه سوالات نهایی عربی دوازد هم ریاضی سال 99 را به صورت فایل آورده ایم. این نمونه سوالات دارای 21 سوال و شامل نمونه سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی عربی دوازدهم ریاضی سال 99 است.

سوالات و پاسخنامه هر امتحان نهایی 5 ساعت پس از اتمام و برگزاری و انتشار آن توسط مرکز سنجش آموزش و پرورش کشور منتشر می شود و سپس در این صفحه قرار می گیرد. فایل فوق به فرمت PDF می باشد. برای دانلود روی کلمه دانلود سوالات امتحانات نهایی عربی دوازدهم ریاضی در جدول کلیک کنید.

برای دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی بیشتر کلیک کنید.

دانلود سوالات نهایی عربی دوازدهم ریاضی سال 99

درسعربی
رشته ریاضی
پایهدوازدهم
سال99
نوع سوالات تشریحی
حجم2.7 مگابایت
لینک دانلوددانلود نمونه سوالات نهایی دوازدهم دانلود سوالات امتحانات نهایی عربی دوازدهم ریاضی
C110207

مشاوره تحصیلی eکنکور آکو در کرج

برای ارتباط با بهترین مشاور کنکور سراسری در کرج با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی کنکور مهندس حاج کرم به صورت تخصصی آنلاین و حضوری به ارائه برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی میپردازند. شما عزیزان میتوانید به صورت رایگان در وبسایت پرسش و پاسخ کنکوری آکو سوالات خود را مطرح کنید و یا از طریق اینستاگرام مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج به صورت مستقیم با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
پایه :
رشته:
نوع سوالات:
تعداد سوالات :
مرجع سوالات:
طراح:
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ
دکمه بازگشت به بالا