پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

نمونه سوال تشریحی تابع

5/5 - (1 امتیاز)

در این قسمت نمونه سوال تشریحی تابع را به صورت رایگان قرار دادیم. مبحث تابع در هر سه پایه ی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ی تجربی و ریاضی مطرح شده است. البته باید توجه داشته باشید که بحث تابع در رشته ی ریاضی گسترده تر از تجربی است. به طور کلی مبحث تابع شامل بخش هایی مانند: تعریف تابع، دامنه تابع، برد تابع، تساوی دو تابع، ترکیب تابع، وارون تابع و…می باشد.

دانش آموزان باید توجه داشته باشند که قبل از مطالعه ی فصل تابع، باید فصل 3 و 4 ریاضی دهم یعنی توان گویا و عبارات جبری و معادلات و نامعادلات را به خوبی مطالعه کنند زیرا پیش نیاز فصل تابع هستند. مبحث تابع در کنکور 1400 حدود 4 تست و در کنکور 1401 حدود 5 تست داشت. بزرگترین مشکل دانش آموزان با درسی مثل ریاضی نحوه ی مطالعه ی آن است. ماهیت اصلی مطالعه ی این درس حل مسئله و نمونه سوال است، در صورتی که اغلب دانش آموزان علاقه دارند صرفا این درس را مطالعه کنند! به دانش آموزان پیشنهاد می شود ابتدا از حل تمرین ها و مسائل کتاب شروع کنند سپس به دنبال تست زدن باشند.

مهندس سهیل حاج کرم
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ریاضی 3 و حسابان 2 مبحث تابع
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی، تجربی
نوع سوالات:
تشریحی
تعداد سوالات :
100
مرجع سوالات:
تالیفی
طراح:
مشاوران آکو
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط نرگس
همه (62)
دکمه بازگشت به بالا