پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

امتحان نهایی زیست شناسی و منابع مطالعاتی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

امتحان نهایی زیست از دیگر امتحانات بسیار بسیار مهم برای دانش آموزان رشته تجربی می باشد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را در امتحان نهایی زیست شناسی کسب کنید, به برنامه ریزی درست و تمرین و حل مسئله بپردازید. همچنین می توانید با مشاور تحصیلیتان مشورت کنید. در ادامه منابع کمک آموزشی قوی برای زیست شناسی را معرفی می کنیم.

امتحان نهایی زیست شناسی و منابع مورد نیاز برای مطالعه

زیست شناسی با ضریب 12.02 در امتحان نهایی تاثیر می گذارد. اگر برای کنکور و انتحاب رشته خود برنامه ریزی کرده اید حتما امتحان نهایی را جدی بگیرید و با برنامه ریزی درست و اصولی مطالعه کنید. در ادامه اولین منبع کمک آموزشی ماجراهای من و درسام را بررسی کرده ایم.

  • ماجراهای من و درسام زیست شناسی خیلی سبز:

همانطور که در مقاله هایی مانند امتحان نهایی زبان انگلیسی یا امتحان نهایی ادبیات فارسی مطالعه کردید, کتاب ماجراهای من و درسام یکی از بهترین کتاب هایی است که با محوریت آموزشی و تقویت درسی دانش آموزان تالیف شده است. این کتاب 208 صحفه دارد و تالیف آن را آقای بروجنی برعهده داشته اند. قیمت کتاب هم حدود 315 هزار تومان است.

من و درسام زیست شناسی

اگر در کنار مطالعه اصولی زیست شناسی, کتاب ماجراهای من و درسام را هم مطالعه کنید, بطور کامل زیست را یاد خواهید گرفت.زیرا این کتاب درسنامه قوی با توضیحات بسیار کامل دارد و در کنار آن تمرینات و آزمونات لازم برای تقویت دانش آموز در امتحان نهایی. اگر بخواهیم بطور خلاصه چندتا از ویژگی های آن را بررسی کنیم به این صوورت است:

برای مطالعه در طول دوره تحصیلی مناسب است

برای امتحانات نهایی مناسب است.

متناسب با کتاب درسی زیست شناسی می باشد.

سواالات امتحانی همراه با پاسخنامه کامل دارد.

  • کتاب امتحانت زیست شناسی دوازدهم مهر و ماه:

کتاب یا بهتر است بگوییم جزوه امتحانت زیست شناسی مهر و ماه دقیقا برای زمانی که امتحان ننهایی دارید مناسب است. این کتاب به تازگی چاپ شده و برای کسانی که درس را خوانده اند و حالا می خواهند تعداد زیادی سوال شبه امتحانی ححل کنند و ایراداتشان را درارند بسیار مناسب است.

امتحان زیست شناسی دوازدهم 1

از مهم ترین قسمت های این کتاب, آزمونات و امتحاناتی است که بارم بندی دارند. این سوالات استاندارد هستند وو کیفیت خوبی دارند. همه تست ها و سوالات همراه با پااسخ تشریحی در کتااب قرار گرفته اند. قیمت کتاب امتحانت مهر و ماه حدود 35 هزار تومان می باشد.

  • کتاب پرتکرار زیست شناسی دوازدهم قلم چی:

کتاب پرتکرار زیست شناسی قلم چی دارای درسنامه, آزمون و نمونه سوالات امتحانی است که برای شب امتحان بسیار مفید است.این کتاب در 164 صفحه توسط هیئت مولفان کانون قلم چی نوشته شده است. 23 درسنامه دارد که هر یک از این درسنامه ها خلاصه هستند اما نکات مهم و ضروری را در خود جای داده اند.

زیست قلم چی

کتاب پرتکرار زیست شناسی قلم چی دارای 440 سوال تشریحی است و همه سوالات هم دارای پاسخنامه می باشند. قسمت مهم این کتاب بخشی است که 2 آزمون 20 نمره ای و 6 برگه امتحانی 20 نمره ای دارد. به این ترتیب دیگر مبحثی باقی نخواهد ماند که بلد نباشید. قیمت این کتاب حدود 110 هزار تومان است.

  • جزوه شب امتحان زیست شناسی دوازدهم اسفندیار:

جزوه شب امتحان زیست شناسی اسفندیار یکی از کتاب هایی است که با حجم کم در 56 صحفه تهیه شده است. در این جزوه 12 آزمون وجود دارد که هر کدام بارم بندی دارند و برای تمرین قبل از امتحانات نهایی مناسب می باشد.همه سوالات و آزمون ها پاسخنامه دارند و نکات مهم هم در آن ها ذکر شده است.

شناسی دوازدهم اسفندیار

یکی از قسمت های جالب جزوه شب امتحان اسفندیار, همان بخش درسنامه است. درسنامه این جزوه به صورت فلش کارت در انتهای جزوه قرار گرفته. به این ترتیب به راحتی می توانید میاحث درسی را مرور کنید. و نکات مهمی را که لازم دارید در زمان کوتاه دوباره مطالعه کنید. قیمت آن هم حدود 55 هزار تومان می باشد.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا