پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشیخیلی سبز

آزمون 28 مهر 1402 خیلی سبز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های آزمایشی خیلی سبز تنها دو سال است که در میان آزمون های شبیه ساز کنکور دیده میشود اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته خودی نشان بدهد و به عنوان یکی از مجموعه های فعال و محبوب در میان شناخته شود. آزمون 28 مهر 1402 خیلی سبز که همزمان با اولین آزمون دوره ای سال تحصیلی سنجش به صورت همزمان برگزار شد را میتوانید در ادامه به تفکیک پایه و رشته دانلود نمایید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 28 مهر 1402 خیلی سبز

آزمون 28 مهر 1402 خیلی سبز برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار شد که البته اولین آزمون حضوری مهرماه خیلی سبز محسوب میشد. این مجموعه که در ابتدای فعالیت خود به صورت اختصاصی برای کنکور تجربی فعالیت میکرد، این روز ها در هر سه رشته نظری در آزمون ها و در کتاب های کمک آموزشی حرفی برای گفتن دارد.

آزمون های آزمایشی خیلی سبز در ارائه آزمون های آزمایشی نهایی هم خیلی موفق عمل کرده اند و بسیاری از دانش آموزان برای آمادگی امتحانات نهایی از آزمون های خیلی سبز استفاده میکنند.

در بودجه بندی آزمون های خیلی سبز برای پایه دوازدهم تجربی، آزمون 28 مهر خیلی سبز شامل پیشروی و مرور پایه بود. البته که آزمون های تابستان خیلی سبز پایه را جمع بندی کردند اما به هرحال نباید داوطلبانی که به دنبال شروع از مهر کنکور بوده اند نیز در این آزمون ها میتوانند خودشان را به برنامه برسانند.

در بودجه بندی آزمون های یازدهم خیلی سبز هم در تاریخ 28 مهر 1402 خبری از کتاب های پایه دهم نبود و بچه ها فقط نیاز بود به دروس تدریس شده در یک ماه گذشته تسلط کافی داشته باشند. البته تقریبا همه آزمون های آزمایشی برای پایه های دهم و یازدهم خیلی مرورنامه نمیگذارند، مثلا در آزمون 28 مهر 1402 سنجش هم برای پایه دهم و یازدهم مرور یا مطالعه پایه نداست.

مگر آزمون های قلمچی که بخش جداگانه ای برای پاسخگویی اختیاری دارد و دانش آموزان قوی تر میتوانند در صورت آمادگی در آن بخش هم سوالات مروری را جواب بدهند.

در برنامه راهبردی دهم آزمون 28 مهر 1402 خیلی سبز نیز مرور دیده نمیشود و تمرکز سوالات روی پایه دهم بود. البته که زمانی که باتوجه به بودجه بندی سوالات بری بچه ها در نظر گرفته شده بود زیاد بود اما ما هم قبول داریم که نیازی نیست خیلی به دهمی ها سخت گرفت و همین که به فکر مطالعه کنکوری و شروع کنکور از دهم هستند میتواند برای آنها کافی باشد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا