پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خیلی سبز

برنامه راهبردی خیلی سبز

دانلود برنامه راهبردی ازمون های خیلی سبز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3/5 - (4 امتیاز)

مجموعه خیلی سبز در سال تحصیلی 1401 – 1402 اقدام به برگزاری آزمون های آزمایشی برای داوطلبان کنکوری نموده است، این آزمون ها به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود و هر سه گروه آزمایشی (ریاضی و فنی – علوم تجربی و علوم انسانی) می توانند در این آزمون ها ثبت نام کنند، در ادامه با مرکز مشاوره آکو همراه باشید و برنامه راهبردی آزمون خیلی سبز را دانلود کنید.

برنامه راهبردی خیلی سبز

آزمون خیلی سبز نیز مانند دیگر آزمون های آزمایشی برنامه راهبردی به تفکیک رشته ارائه داده است، همچنین این موسسه به صورت تک درس نیز آزمون برگزار می کند، بودجه بندی خیلی سبز را می توانید در ادامه دانلود کنید.

برنامه راهبردی آزمون آزمایشی خیلی سبز ویژه داوطلبان کنکوری رشته ریاضی و فنی سال تحصیلی 1401 – 1402 (آنلاین)

برنامه راهبردی آزمون آزمایشی خیلی سبز ویژه داوطلبان کنکوری رشته علوم تجربی سال تحصیلی 1401 – 1402 (آنلاین)

برنامه راهبردی آزمون آزمایشی خیلی سبز ویژه داوطلبان کنکوری رشته علوم انسانی سال تحصیلی 1401 – 1402 (آنلاین)

آزمون های کلی این مجموعه 22 مرحله می باشد که داوطلبان باید با توجه به برنامه راهبردی برای هر آزمون آماده باشند، اولین مرحله از این آزمون از 29 مهر ماه 1401 شروع می شود و تقریبا هر دو هفته یکبار این آزمون ها برگزار می شود.

این موسسه اولین سالی می باشد که اقدام به برگزاری ازمون ازمایشی نموده است، هزینه ازمون های خیلی سبز نسبت به ازمون های قلمچی و گزینه دو پایین تر می باشد اما به دنبال آن جامعه آماری بالایی ندارد، بنابراین داوطلبان باید توجه کنند با توجه به شرایط خود بهتر است در این آزمون ثبت نام کنند یا ازمون آزمایشی دیگری را انتخاب کنند.

یکی از مزیت هایی که این موسسه نسبت به دیگر موسسه ها دارد برگزاری ازمون های تک درس می باشد که در دوره تابستان برگزار شد.

داوطلبانی که می خواهند در سال تحصیلی 1401 – 1402 در آزمون های تک درس این موسسه شرکت کنند باید منتظر انتشار برنامه راهبردی کل سال تحصیلی در دروس تکی این موسسه باشند، داوطلبانی که در آزمون های کلی این مجموعه استفاده می کنند نیازی به شرکت در ازمون های تک درس ندارند.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا