پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خیلی سبزدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 19 آبان 1402 خیلی سبز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های خیلی سبز بهترین گزینه برای آزمون های پشتیبان در سال کنکور هستند. آزمون پشتیبان یعنی چه؟ یعنی مثلا شما کلا برنامه درس خواندنتان را بر اساس برنامه راهبردی آزمون های خفنی مثل قلمچی یا آزمون های ماز میچینی اما برای اینکه روند پیشرفتت رو هر هفته اندازه گیری کنی، در هفته ایی که آزمون اصلیت برگزار نمیشه، خودت توی خونه آزمون برگزار میکنی.

آزمون 19 آبان 1402 خیلی سبز یکی از همین آزمون ها است که میتونی برای اطمینان از رو به پیشرفت بودن روند مطالعه ات ازش استفاده کنی. بر اساس برنامه راهبردی 1402-1403 خیلی سبز، آزمون 19 آبان دومین آزمون مرحله ای بعد از تابستان بوده است و تقریبا مثل همه آزمون های همزمان خودش، از جمله ازمون 18 آبان 1402 ماز برنامه این بود که یک پنجم از دروس پایه دوازدهم و یک هشتم از دروس پایه دهم مورد سوال قرار بگیرد.

آزمون های خیلی سبز برای پایه های دهم و یازدهم آزمون برگزار نمیکنند و آزمون های حضوری و آنلاین خیلی سبز تا به امرزو محدود به جامع کنکوری یا تک درس کنکوری است. از آنجایی که کتاب های تست و درسنامه های انتشارات خیلی سبز در بسیاری از درس ها درخشان عمل کرده است، انتظار میرود سوالات و پاسخنامه های تشریحی آنها نیز به همان خوبی برای دانش آموزان عمل کند.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 19 آبان 1402 خیلی سبز

کلا آزمون های خیلی سبز به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار میشوند و جمعا دو سال است که این مجموعه پا به عرصه برگزاری آزمون های ازمایشی گذاشته است. با در نظر گرفتن تجربه کمی که در این زمینه دارند، میتوان نحوه برگزاری و پیشرفت سوالات و نکات آزمونی را چشم گیر دانست و کلا سوالات ازمون را در سطح خوبی توضیف کرد.

ثبت نام یا استفاده از آزمون های خیلی سبز به صورت ویزه ای برای داوطلبان کنکور تجربی پیشنهاد میشود و البته که ثبت نام آزمون های تک درس خیلی سبز برای دانش آموزان قوی از واجبات است. لینک دانلود آزمون 19 آبان 1402 خیلی سبز را در ادامه مشاهده میکنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر
    من تازه ازمون های خیلی سبز رو ثبت نام کردم در مورد تراز هاش چیز زیادی نمیدونم
    ممکنه بهم بگید ۸۰۰۰ خیلی سبز چن هزار قلم چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا