پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

در سال 1402 چند معلم استخدام میشود؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی از صدور مجوز استخدام 28 هزار دبیر برای هنرستانها، دبیرستان ها و مربیان پرورشی و برگزاری یک آزمون استخدامی دیگر در سال جاری خبر داده است و همچنین در ادامه گفت فرصت بسیار خوبی برای علاقه مندان تعلیم و تربیت فراهم شده است که وارد این فرایند شوند.

همچنین با اشاره به اینکه اخیر یک آزمون استخدامی در اردیبهشت ماه برای جذب آموزگار برگزار کردیم اظهار کردند: تصمیم بر این شده است که 28 هزار و 200 آموزگار جدی پس از پذیرش در آزمون استخدامی وارد سیستم آموزش و پرورش شوند. در ادامه نیز افزود: میتوان گفت بیشتر از 530 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده بودند. نوع سوالات و محتوا تفاوت هایی با آزمون های گذشته داشت و متحول شده بود و در ادامه هم ارزیابی ها متفاوت خواهند بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در ادامه مسیر یک آزمون دیگر هم برای استخدام دبیران دبیرستان ها، مربیان پرورشی و هنرستان ها برگزار خواهیم کرد و گفتند: این یک فرصت بسیار عالی برای علاقه مندان تعلم و تربیت است و همچنین میزان مجوز های دریافتی قابل توجه است.

در آخر نیز جناب آقای صحرایی اضافه کرد: حدود 28 هزار مجوز استخدامی جذب دبیردریافت کرده ایم و آزمون نیز امسال برگزار میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا