پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

دستگیری عاملان تبلیغ تقلب امتحانات نهایی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

معاون اجتماعی پلیس فتا با اشاره به دستگیری عاملان تبلیغ تقلب امتحانات نهایی در فضای مجازی، از تمام دانش‌آموزان و دانشجویان خواست به‌هیچ‌عنوان فریب این تبلیغات را نخورند.

دستگیری عاملان تبلیغ تقلب امتحانات نهایی

به گزارش مجله خبری آکو به نقل از تسنیم:

سرهنگ رامین پاشایی خبر دستگیری عاملان تبلیغ تقلب امتحانات نهایی را اعلام کرد. وی افزود در ابتدا اعضای دو باند تبلیغ تقلب و دسیسه در امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی شدند. که در پیام‌رسان تلگرام و اینستاگرام تبلیغات می‌کردند. پس از کسب مجوز قضائی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات ذی‌صلاح شدند.

در ادامه اعضای این دو باند در مواجهه با ادله و سایر شواهد به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده اند. آن ها پس از دریافت وجه و بیعانه در ازای شرکت در امتحانات نهایی هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی کردند. وی افزود: کار گروه هایی راه اندازی شده است . که هم اکنون بیش از 100 پایگاه عملیاتی نظارت و برخورد قانونی این نوع تخلف و جرایم را رصد می‌کنند.

همکاری نیروی انتظامی با وزارت خانه ها


در این راستا با همکاری ویژه با وزارت‌خانه آموزش‌وپرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیدگی با این‌گونه تخلفات در جریان است. در صورت رؤیت موارد مشابه و مجرمانه درباره دسیسه و تقلب در جریان امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.


پاشایی با بیان اینکه در هنگام کشف موارد مجرمانه در این حوزه، صورت اسامی دانش‌آموزان و دانشجویان متخلف نیز به نهادهای اجرایی دو وزارت‌خانه یاد شده برای اعمال برخوردهای لازم و قانونی اعلام خواهد شد. معاون اجتماعی پلیس فتا تصریح کرد: ضمن راهنمایی فرزندان نظارت مستمر و دائمی را بر نحوه فعالیت‌های تحصیلی و امتحانات آنها داشته باشند.


هم‌وطنان در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند موضوع را برای برخورد قانونی با متخلفان و مجرمان از طریق سایت رسمی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  یا شماره‌تلفن 096380 به پلیس فتا منعکس کنند.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا