پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 18 آبان 1402 ماز
3.2/5 - (4 امتیاز)

هرچند که آزمون های ماز پنجشنبه ها و قبل از برگزاری آزمون های قلمچی یا سنجش(در روز جمعه) برگزار میشود اما بسیاری از دانش آموزان ترجیح میدهند فقط در یکی از آزمون ها شرکت کنند. و باتوجه به اینکه رتبه های برتر کنکور 1402 در اولین مصاحبه شان گفته بودند که همه شان در آزمون های ماز عضویت داشته اند، طرفداران این آزمون های آزمایشی نیز بیشتر شده است.

دانلود آزمون 18 آبان 1402 ماز را هم به همین دلیل در وبسایت رسمی مشاوره تحصیلی آکو فراهم کرده ایم. طبق بودجه بندی آزمون های 1402-1403 ماز در آزمون 18 آبان برای پایه دوازدهم(کنکور) تقریبا یک چهارم مباحث نیمسال اول دوازدهم مورد سوال قرار گرفته بود. در بخش پایه هم مباحث نیمه کتاب دهم بود که اگر در آزمون های تابستان شرکت کرده بودید، این دومین دوره پایه دهم محسوب میشود.

طبق همین بودجه بندی برای آزمون 18 آبان 1402 ماز پایه یازدهم، تقریبا 35 درصد از مباحث نیمسال اول پایه یازدهم مورد سوال بود و طراحان نیازی به مرور پایه دهم در این بازه زمانی نداشتند. در برنامه راهبردی دهمی ها هم همین شرایط برقرار بود و فقط از 35 الی 40 درصد دروس پایه دهم سوال طرح شده بود.

البته که دانلود آزمون های آزمایشی ماز به صورت رایگان، مزیت دریافت کارنامه آزمون، شرکت در رقابت سرعت و زمان و دریافت سوالات و پاسخنامه برای تحلیل آزمون را بلافاصله بعد از آزمون فراهم نمیکند اما به هرحال ممکن است کمکی هرچند کم به داوطلبان کمتر برخوردار جهت تقویت مهارت های تست زنی کنکور کرده باشد.

دانلود آزمون 18 آبان 1402 ماز

در ادامه مطلب میتوانید لینک دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون 18 آبان 1402 ماز را مشاهده کنید و درصورت علاقه به ثبت نام آزمون های آنلاین ماز یا کمک گرفتن از مشاور کنکور برای برنامه ریزی بر اساس برنامه های راهبردی آزمون های مختلف با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام با ما همراه باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا