پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظر اباد

معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظر آباد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظر اباد یک دانشگاه غیردولتی می باشد که پذیرش در آن همراه با هزینه هایی خواهد بود، این دانشگاه از سال 1367 آغاز به کار نموده است و در یکی از شهرستان های استان البرز واقع شده است، در این مقاله با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا با دانشگاه آزاد نظرآباد بیشتر اشنا شوید.

دانشگاه آزاد نظرآباد

این دانشگاه با تلاش بسیار بالای مسئولان و کارکنان خود در یکی از دانشکده های مستقل کرج توانست بدون کمک مالی از دولت فعالیت خود را اغاز کند. در سال 1372 این دانشگاه تنها در چند رشته محدود پذیرش دانشجو داشت.

دانشگاه ازاد نظر اباد دارای 14 کلاس و 7 گروه آموزشی می باشد که هر ساله در رشته های متفاوتی جذب دانشجو دارد، این دانشگاه دارای 23000 متر مربع مساحت می باشد که 2800 متر مربع ان مختص ساختمان های اموزشی و کارگاه ها – 1700 متر مربع آن فضای ورزشی – 8000 متر مرتبط با فضای سبز و باغبانی و … می باشد.

رشته های دانشگاه ازاد نظرآباد

این دانشگاه در سال های ابتدایی فعالیت خود تنها در 2 رشته پذیرش دانشجحو داشت، کم کم در سال های 1376 چنر رشته دیگر به این دانشکده اضافه شد و به عنوان دانشکده فنی واحد کرج درآمد، در حال حاضر این دانشگاه با این که امکانات بسیار بالایی ندارد اما در 19 رشته دانشجو می پذیرد، در ادامه می توانید با رشته های ارائه شده در این دانشگاه اشنا شوید.

انتخاب دانشگاه

مقطع رشته ها
کاردانی الکترونیک – تاسیسات گرایش تهویه مطبوع – تاسیبسات گرایش تبرید – ساختمان متالورژی گرایش ریخته گری – نرم افزار کامپیوتر – حسابداری
کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی الکترونیک – مهندسی کنترل گرایش ابزار دقیق مهندسی اجرایی عمران – مهندسی فناوری جوش – مهندسی نرم افزار کامپیوتر – حسابداری  تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
کارشناسی پیوسته مهندسی برق – مهندسی کامپیوتر – حسابداری – علوم ورزشی

این دانشگاه در رشته های فنی مهندسی 14 رشته و در رشته های علوم انسانی 5 رشته ارائه می دهد.

این دانشگاه در برخی از سال ها در به صورت بدون آزمون نیز دانشجو می پذیرد، در ورودی مهر سال 1400 این دانشگاه پذیرش دانشجو نداشت، در سال 1401 این دانشگاه در چند رشته دانشجو می پذیرد، دانشگاه ازاد نظر آباد در سال 1401 در رشته های (مهندسی برق – مهندسی کامپیوتر – حسابداری – مهندسی فناوری جوش – مهندسی اجرایی عمران – مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق) به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند.

البته برای اطمینان از رشته های ارائه شده از طرف دانشگاه ازاد نظر اباد می بایستی در زمان انتخاب رشته به دقت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد را مطالعه نمایید.

رتبه دانشگاه آزاد اسلامی نظر اباد

دانشگاه ازاد نظرآباد یکی از دانشگاه های غیر دولتی در استان البرز می باشد، این دانشگاه تا به امروز 42 مقاله ، 14 طرح پزوهشی، 10 کتب منتشره ، 71 کنفرانس داخلی و خارجی برگزار کرده است.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

امکانات دانشگاه آزاد نظر آباد

افرادی که در این دانشگاه تحصیل می کنند می توانند از امکاناتی نظیر برگزاری حج عمره دانشجویی و کرسی های آزاد اندیشی، مسابقات متنوع ورزشی، برگزاری اردوهای مختلف زیارتی، تفریحی و باستانی، برگزاری جشن های ازدواج دانشجویی ، برگزاری برنامه های مختلف در جهت شناسایی استعداد دانشجویان در زمینه های مختلفی مانند شعر – موسیقی – هنر و … استفاده نمایند.

این دانشگاه در حوزه ورزشی نیز فعالیت های بسیاری داشته است، تیم فوتسال دانشگاه آزاد نظر اباد در سال 1393 توانسته مقام اول مسابقات جام فجر کسب نمایند. این تنها مقام آوری این دانشگاه نبوده است و رتبه های بسیاری در این دانشگاه کسب شده است، همچنین این دانشگاه دارای قهرمان در رشته های تکواندو – کشتی – آمادگی جسمانی – آمادگی جسمانی و … نیز می باشد.

این دانشگاه متشکل از زمین فوتبال – والیبال – بستکتبال می باشد که دانشجویان پذیرفته شده در ان می توانند از امکانات این دانشگاه استفاده نمایند.

این دانشگاه توجه بسیاری نسبت به زیباسازی بیشتر محیط دانشگاه، احداث بناهای جدید و ایمن سازی آن ها با حداقل قیمت دارد.

این دانشگاه دارای 6 کارگاه (کارگاه ساختمان ، کارگاه متالوژی – آزمایشگاه خاک و بتن – ازمایشگاه برق – کارگاه ساختمان تایسیسات ، 4 آزمایشگاه (الکترونیک – 1 الکترونیک – 2 برق کنترل – فیزیک) و 2 سایت مجزا دارد.

این دانشگاه در یک شهرک صنعتی واقع شده است که می تواند برای داوطلبان و دانشجویان این دانشگاه از نظر فعالیت های کاری و پژوهشی بسیار مفید فایده باشد.

دانشگاه ازاد نظراباد دارای 2 سایت می باشد که دانشجویان می توانند از آن بهره مند شوند.

این دانشگاه دارای کتابخانه ای می باشد که در آن 800 جلد کتاب لاتین و 5200 جلد کتاب فارسی وجود دارد که دانشجویان این دانشگاه در صورت نیاز می توانند از آن بهره مند شوند.

ابن دانشگاه به دانشجویان وام های دانشجویی اعطا می کند که بتوانند برای پرداخت شهریه از ان استفاده نمایند.

انتخاب دانشگاه

هیات علمی دانشگاه ازاد نظر اباد

این دانشگاه دارای 8 استادیار – 3 مربی – 5 بورسیه دکتری و 43 استاد مدعو می باشد که در جهت تربیت افراد در رشته های مخلف فعالیت می کنند.

آدرس دانشگاه ازاد نظر اباد

دانشگاه آزاد نظر آباد نزدیک به 40 کیلومتر با مرکز استان البرک که شهرستان کرج می باشد فاصله دارد، همچنین نزدیک ترین دانشگاه آزاد دیگر به ان دانشگاه ازاد هشتگرد می باشد که در فاصله 8 کیلومتری این دانشگاه واقع شده است، آدرس و شماره تماس این دانشگاه در ادامه ذکر شده است.

نشانی : کیلومتر ۲۵ اتوبان تهران، قزوین، شهر نظر آباد ، علی آباد، خیابان شهید نواب صفوی،

شماره تماس : ۰۲۶۴۵۳۴۶۴۶۴ _ ۰۲۶۴۵۳۴۴۷۹۹ _ ۰۲۶۴۵۳۶۰۰۲۲ _ ۰۲۶۴۵۳۶۰۰۲۱

لوکیشن دانشگاه ازاد اسلامی واحد نظر اباد

انتخاب دانشگاه با مرکز انتخاب رشته تخصصی اکو

دانشگاه ازاد به طور کل به دانشگاهی گفته می شود که در قبال تسهیلاتی که در اختیار دانشجو قرار می دهد از او شهریه دریافت می نمایند، این نوع دانشگاه ها در سراسر ایران با ارائه رشته های مختلف دانشجو می پذیرد، انتخاب رشته دانشگاه ازاد پس از منتشر شدن کارنامه اولیه داوطلبان شروع می شود، پذیرش در این دانشگاه ها عمدتا آسان تر از دانشگاه های سراسری می باشد، برای امنتخاب رشته دانشگاه ازاد و اطلاع از این که این دانشگاه ها به طور کل چه رشته هایی را ارائه می دهند و همچنین انتخاب رشته دانشگاه ازاد به چه صورت می باشد، می توانید با مشاوران ما در مرکز انتخاب رشته تخصصی اکو در ارتباط باشید.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا