پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

برنامه امتحانات نهایی دی و شهریور 1401

برنامه امتحانات نهایی دی 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

هر ساله قبل از شروع امتحانات نهایی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی برنامه امتحانات را بر روی سایت خود قرار می دهد و دانش آموزان و داوطلبان ترمیم معدل می توانند با توجه به این برنامه امتحانات نهایی دی برای امتحانات امادگی لازم را کسب نمایند، در ادامه این خبر با تیم آکو همراه باشید.

برنامه امتحانات نهایی دی ماه 1401 برای ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی

در برنامه فوق برنامه امتحانات نهایی دی ماه 1401 را مشاهده میکنید و درصورت تمایل میتوانید فایل سوال و راهنمای تصحیح امتحانات نهایی دی 1401 مشاهده نمایید و یا در کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو عضو شوید و فایل ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود برنامه امتحانات نهایی دی 1401

امتحانات نهایی دی ماه 1401 نیز از اوایل دی ماه شروع خواهد شد و تا یک بازه 3 هفته ای ادامه دارد، داوطلبان ازمون سراسری 1402 نیز برای ترمیم معدل می توانند به مدارس بزرگسالان شهر خود مراجعه نمایند و برای ثبت نام و شرکت در این امتحانات ثبت نام نمایند.

دریافت فایل تاریخ امتحانات نهایی دی ماه برای ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی

در سال 1401 امتحانات نهایی تنها برای پایه دوازدهم برگزار خواهد شد و امتحانات پایه دهم و یازدهم به شکل کشوری برگزار نخواهد شد، داوطلبان توجه داشته باشند تا در تمامی نمرات پایه دوزادهم خود نمره قبولی را کسب ننمایند در صورت قبولی در دانشگاه قبولی آن ها لغو خواهد شد.

تا به این لحظه سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی برنامه امتحانات نهایی دی ماه 1401 را منتشر ننموده است، در صورت منتشر نمودن برنامه امتحانات این خبر به روز رسانی خواهد شد.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو در کرج

دانلود امتحانات نهایی دی 1401

بدون شک دانلود فایل سوالات و پاسخنامه امتحانات نهایی دی 1401 پیش از اتمام روز امتحان ممکن نیست اما پشتیبانان ما در وبسایت تخصصی مشاوره کنکور آکو، به ترتیب برگزاری امتحانات و براساس منابع موثق سوال و پاسخ امتحانات دی 1401 را برای داوطلبان علاقه مند ارائه میکند.

برنامه امتحانات نهایی شهریور 1401

سوالات امتحانات نهایی شهریور 1401 به طرز مرموزی در سایت اصلی مرکز پایش سنجش آموزش کشور قرار نگرفت و این روزها بعد از گذشت حدود 4 ماه در آدرس جدید سایت سازمان ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش سوالات امتحانات نهایی شهریور 1401 را تقریبا کامل منتشر کرده است.

هرچند سوالات شهریور 1401 برای دروسی مثل زبان انگلیسی، جغرافیا و هندسه هنوز از طریق سازمان مربوطه منتشر نشده است اما میتوانید نمونه سوالات نهایی 1401 را برای کنکور به تفکیک رشته و در کنار نمونه سوالات نهایی خرداد 1401 و دی 1401 در لینک زیر مشاهده کنید.

امتحانات نهایی شهریور 1401

دانلود برنامه امتحانات نهایی شهریور 1401

هرچند که این روزها برنامه امتحانات نهایی شهریور 1401 زیاد برای داوطلبان اهمیتی ندارد. چون داوطلبان ترمیم معدل که در امتحانات دی شرکت کرده اند و درواقع دوره ثبت نام و شرکت در این امتحانات گذشته است. هرچند میتوانید با الهام گرفتن از سوالات امتحان نهایی در این برنامه ، برای آمادگی امتحانات ترم اول 1401 دوازدهم آماده شوید.

دانلود فایل برنامه امتحانات نهایی شهریور 1401

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا