پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون 17 آذر 1402 قلمچی
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون 17 آذر 1402 قلمچی مثل همه آزمون های قلمچی در روز جمعه راس ساعت 8 صبح در حوزه های برگزاری آزمون قلمچی در سراسر کشور برگزار شد. این آزمون که پنجمین آزمون از شروع سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و داوطلبان فارغ التحصیل بود، برای پیشروی در دروس و البته تکمیل مرور برای دروس ترم اول و امتحانات نهایی برنامه ریزی شده بود.

آزمون قلمچی را میتوان پیشکسوت آزمون های آزمایشی شبه کنکور در نظر گرفت ولی تجربه زیاد در این زمینه هنوز هم باعث نشده است که آزمون قلمچی به عنوان بهترین آزمون برای همه رشته ها شناسایی شود.

مثلا برای دانش آموزان رشته تجربی، شرکت در آزمون های آزمایشی ماز(طبق مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 1402) بیشتر پیشنهاد میشود ولی برای بچه های ریاضی و انسانی، سوالات آزمون 17 آذر قلمچی بهترین شرایط نسبی را داشتند.

البته که مجموعه آموزشی قلمچی در ارائه درسنامه های کتاب های کمک آموزشی یا سوالات خلاقانه تستی و نمونه سوالات کنکور، به اندازه انتشارات خیلی سبز یا انتشارات گاج خوب عمل نکرده است اما برای آزمون های آزمایشی میتوان گفت از جایگاه خوبی بین دانش آموزان برخوردار است.

در آزمون های آزمایشی خیلی سبز از نمونه سوالات دقیق کنکور سراسری زیاد استفاده شده است و هر آزمون حداقل یک درس جزو درس های دارای نمونه سوالات کنکور سال های گذشته دارد.

برای دانلود آزمون 17 آذر 1402 قلمچی در ادامه با ما همراه باشید یا برای دریافت آسان تر فایل ها از طریق کانال تلگرام دانلود آخرین آزمون های آزمایشی برتر کشور را پیگیری کنید.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو

دانلود آزمون 17 آذر 1402 قلمچی

آزمون های آزمایشی قلمچی، بعد از حذف دروس عمومی از کنکور 1402، برگزاری آزمون را به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم کردند و ثبت نام و شرکت در آزمون های دروس عمومی کاملا به صورت اختیاری انجام میشود.

دروس تخصصی هم برای دانش آموزان قوی تر و ضعیف تر طبق بودجه بندی آزمون قلمچی، دو بخش اجباری و اختیاری در آزمون 17 آذر 1402 داشتند. بخش اجباری پایه دوازدهم مربوط به 3/4 دروس دوازدهم و سوالات زوج کتاب پایه دهم بود و سوالات بخش اختیاری نیز برای کتاب های یازدهم و دهم به صورت ترکیبی بودند.

در برنامه راهبردی دهمی ها و یازدهمی های آزمون 17 آذر 1402 قلمچی خبری از مرور پایه قبلی نبود وتمام سوالات آزمون محدود به مباحث ترم اول همان پایه بود. البته در این سوالات از سوالات آزمون سراسری هم استفاده شده بود که در ارتقاء سطح آموزشی آزمون های قلمچی برای بچه های پایه بسیار تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا