پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

منابع مطالعاتی امتحان نهایی زمین شناسی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

امتحان نهایی زمین شناسی از دیگر درس های مهم برای دانش آموزان رشته تجربی است. در این مطلب می خواهیم برای امتحان نهایی زمین شناسی منابع کمک درسی را که می تواند به مطالعه و موفقیت شما کمک کند را معرفی کنیم. در سایت پرسا می توانید منابع دروس دیگر را هم مطالعه کنید.

امتحان نهایی زمین شناسی

زمین شناسی از دروس حفظی است که قبل از امتحان نهایی بهتر است با دقت تمام مطالب کتاب درسی زمین شناسی را خوانده باشید و در کنار آن از منابع کمک درسی هم استفاده کنید. در گذشته زمین شناسی درسیی نبود که توسط ددانش آموزان جدی گرفته شود.

اما با تغییراتی که کنکور کرده زمین شناسی به یکی از دروس بسیار مهم تبدیل شده.در ادامه می خواهیم تعدادی از منابعی را که برای امتحان نهایی زمین شناسی مفید خواهند بود را معرفی کنیم. لازم به ذکر است که این منابع تستی هستند و برای آزمون کنکور هم می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • کتاب زمین شناسی جامع مهر و ماه

زمین شناسی جامع مهر و ماه برای افرادی که می خواهند زمین شناسی را حسابی بخوانند و با انواع تست ها آشنا شوند بسیار مفید است. این کتاب 216 صحففحه است و توسط آقای اسحاقیان تالیف شده است. درسنامه یکی از ویژگی های خوب این کتاب است.

درسنامه کتاب زمین شناسی جامع مهر و ماه در عین خلاصه و جمع و جور بودن به همه مطالب درسی و مهم پرداخته و علاوه بر آن نکات فراتر از کتاب را هم بررسی کرده است. بنابراین می توانید برای جمع بندی و مرور مباحث درسی از درسنامه ها استفاده کنید.

شناسی جامع کنکور مهر و ماه

در کنار درسنامه انواع تست ها نیز وجود دارد. تست ها سه نوع هستند. تست های نوع اول تست های کنکور سال های اخیر را دارند. تست های نوع دوم تالیفی هستند و مطابق با آخرین تغییرات کتاب نوشته شده اند. تست های نوع سوم هم شامل تست های آزمون قلمچی می باشند. هزینه این کتاب هم 180 هزار تومان می باشد.

  • کتاب زمین شناسی رپیتیچ

کتاب زمین شناسی رپیتیج یکی دیگر از کتاب هایی است که پر از منابع تستی است. این کتااب دو نوع پاسخنامه تشریحی و کلیدی دارد. پاسخنامه کلیدیی را پایین صفحه می توانید ببنید. اماپاسخنامه تشریحی روب هروی تست ها قرار گرفته و از آن می توان به عنوان درسنامه هم استفاده کرد.

  • کتاب شب امتحان زمین شناسی خیلی سبز

کتاب شب امتحان زمین شانسی از مجموعه خیلی سبز است و ویژه شب های امتحان و کسب نمرات بالا نوشته شده است. این کتاب مطابق اخرین تغییرات کتاب درسی است و 12 نوع آزمون دارد. ترتیب ازمون ها به این صورت است که از آزمون 1 تا 4 برای نوبت اول, آزمون 5 تا 12 هم برای امتحانات نوبت دوم قرار گرفته.

شناسی شب امتحان

همه ازمون ها بارم بندی دارند و از 20 نمره هستند و علاوه بر ان دارای پاسخنامه تشریحی کامل هم می باشد. به این ترتیب می توانید نمره احتمالی خودتان را محاسبه کنید. از دیگر ویژگی های این کتاب وجود 17 صفحه درسنامه است که بطور خلاصه و کوتاه بخش های مهم درسی را مرور کرده است. قیمت این کتاب حدود 59 هزار تومان می باشد.

  • کتاب زمین شناسی جامع میکرو طبقه بندی

کتاب زمین شناسی میکروطبقه بندی از انتشارات گاج است. این کتاب 192 صفحه است و توسط خانم نظیف تالیف شده است. یکی از ویژگی های خوب این کتاب درسنامه کامل و قوی ای است که دارد. درسنامه میکروطبقه بندی نکات مفید و مهمی را در خود جای داده و مباحث کتاب درسی را بطور واضح و با مثال و تمرین توضیح داده است.

شناسی گاج

یکی دیگر از بخش های مهم این کتاب, بخش واژه نامه می باشد. در این بخش تعریف واژه های مهم کتاب را به راحتی می توانید مطالعه کنید. علاوه بر همه این ها 10 ساعت ویدیو آموزشی داشته و برای تست ها علت نادرستی هر گزینه را هم توضیح داده است. قیمت این کتاب 149 هزار تومان است.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا