پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید سکو

معرفی محمود روضه خوان معلم علوم تیزهوشان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.7/5 - (3 امتیاز)

محمود روضه خوان به عنوان اولین استاد تخصصی علوم متوسطه اول توانسته نظر های زیادی را به ویژه در میان بچه هایی که میخواهند در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کنند به خود جلب کند. این استاد جوان که تا به الان با ارائه دوره های ویدئویی آنلاین و آفلاین بیش از هزار دانش آموز را وارد مدارس تیزهوشان کرده است، کم کم دارد در میان اساتید جوان جای خود را باز میکند.

استاد روضه خوان گفته است که در سال 1402-1403 بیش از 300 دانش آموز او از طریق آزمون در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان قبول شده اند که واقعا آمار خوبی است!

رضایت بچه ها از کلاس های استاد روضه خوان بالا بوده است و داوطلبانی که یکبار نمونه تدریس این معلم علوم تیزهوشان را دیده اند یا کلاس را ثبت نام کرده اند و یا از اینکه کلاس ها را ثبت نام نکرده اند پشیمانند! استاد روضه خوان که ابتدا تدریس شیمی کنکور را شروع کرده بود درباره اینکه چی شد به علوم متوسطه اول روی آورد میگوید:

وقتی از سال 1395 به واسطه دوره های اموزشی آفلاین وارد حیطه آموزشی آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی شدم احساس کردم که این کار حلقه گم شده زندگی منه و میتونم توی این راه موفق عمل کنم و موندگار شدم!

محمود روضه خوان معلم علوم تیزهوشان را بیشتر بشناسیم

استاد روضه خوان جوانی با استعداد و پر انرژی متولد اسفند ماه سال 1374 است و تقریبا 28 ساله است. شاید علت ارتباط خوبی که با بچه های متوسطه اول میگیرد هم همین سن و سال کم خودش و نزدیکی نسل ها دانست. این استاد که به گفته خودش از سال 94 تدریس را شروع کرده است، در ابتدا در رقابت با بهترین اساتید شیمی کنکور به پا خواسته ولی خب با وجود مافیای کنکور و با سن و سال و تجربه کم نتوانسته در این زمینه فعالیت چشم گیری داشته باشد.

معرفی استاد محمود روضه خوان معلم علوم تیزهوشان

استاد روضه خوان علوم نهم را اولین بار در دوره های آفلاین و در سال 1395 تدریس کرده است و همانطور که گفتیم، عشق به تدریس همزمان مباحث علوم بوده است که ایشان را از تدریس کنکوری باوجود پول بیشتری که داشت، کنار کشیده است!

کلاس های آفلاین استاد روضه خوان علوم در سکو

استاد روضه خوان در پیج اینستاگرام خود فعالیت تخصصی برای تدریس علوم دارد و اصلا اسم خودش را آقای علوم گذاشته است! در سوابق کاری استاد روضه‌خوان علوم تدریس در مدارس و آموزشگاه های بنام تهران و فعالیت به عنوان استاد دوره های آفلاین ویژه علوم تیزهوشان دیده میشود.

بجز تدریس نیز محمود روضه خوان در تالیف کتاب های اختصاصی علوم تیزهوشان در انتشارات مختلف فعالیت کرده است و دو کتاب پر طرفدار استاد روضه خوان عبارتند از ایکیوسان پلاس نهم از انتشارات لوح برتر و کتاب 32 استان از انتشارات پویش اندیشه که به صورت ویژه برای مدارس نمونه دولتی طراحی و منتشر شده است.

کتاب علوم استاد روضه خوان

کلاس های استاد روضه خوان چطوریه؟

چه در شبکه های اجتماعی آقای علوم و چه در وبسایت های معرفی کننده کلاس های استاد محمود روضه خوان دانش آموزان از کیفیت تدریس راضی بوده اند. استاد روضه خوان خودش هم در کلاس های آنلاین قلمچی، سکو و … فعالیت داشته است وایشان به صورت آنلاین حضوری از دانش آموزان نظر سنجی انجام میدهد. اانقدر به کلاس ها اهمیت میدهد که بارها و بارها برای بالا تر بردن رضایت دانش آموزان این سوال را مستقیم و غیر مستقیم از آنها پرسیده است:

یک کلاس آنلاین خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟ تا به الان کیفیت تدریس و کلاس چطور بوده؟ توی تست زدن چقدر پیشرفت داشتی؟

الان میتونید دوره های استاد روضه خوان رو برای علوم هفتم تا دهم به صورت ویژه همراه با جزوه های اختصاصی تهیه کنید که البته قیمت مقرون به صرفه دوره های تیزهوشان استاد روضه‌خوان میتواند انگیزه مضاعفی برای انتخاب ایشان باشد.

کلاس های روضه خوان علوم برای کدام دانش آموز ها مناسبه؟

اول از همه اینکه استا روضه خوان انسان دلسوزیه و نتیجه این دلسوزی تدریس از پایه تا سقفه! او حتی انقدر به فکر دانش آموزاش هست که با وجود زمینه کاری جدا، سعی میکنه به بچه ها برای انتخاب رشته نهم به دهم شون هم کمک کنه. او میگوید من کلاس هامو جوری برگزار میکنم که همه به علوم علاقه مند میشن ولی نظر من اینه که بچه ها باید براساس یه اصولی انتخاب رشته انجام بدن! این اصول از نظر من به شرح زیره:

نظر استاد روضه‌خوان علوم درباره انتخاب رشته نهم به دهم
نمرات دوره متوسطه 36 %
آزمون استعداد تحصیلی 15%
آزمون رغبت سنجی 15%
نظر دبیران دانش آموز 10%
نظر والدین 10%
نظر مشاور 10%

با ثبت نام دوره های استاد آنلاین استاد روضه خوان نه تنها کلاس های سالیانه برای آموزش بالا تر از سطح کتاب دارید بلکه جزوه های چاپ شده اختصاصی هم برای این درس دریافت میکنید و جمع بندی و تست زنی هم که جزو جدا نشدنی کلاس های این معلم علوم تیزهوشانه!

استاد روضه خوان علوم

ثبت نام کلاس های تیزهوشان استاد روضه خوان

همانطور که قبلا هم گفته ایم به چند علت کلاس های آنلاین تیزهوشان طرفداران بیشتری نسبت به کلاس های حضوری پیدا کرده است. زمان کمتری که برای رفت و آمد صرف میشود و هزینه کمتر کلاس ها دلیل اصلی انتخاب این دوره هاست. اما ثبت نام دوره های سکو استاد روضه خوان چگونه است؟

اول از همه اینکه استاد روضه‌خوان آموزش های آنلاین رایگان زیادی در اینترنت منتشر کرده است که علاوه بر کمک به دانش آموزان برای یادگیری مطالب، برای درک روش آموزش استاد محمود روضه خوان نیز بسیار موثر بوده است.

استاد روضه خوان علوم ششم را برای تیزهوشان ارائه نمیدهد اما از آنجایی که بچه ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیاز به فعال کردن بیشتر ذهن خود در زمینه هوش تحصیلی و تحلیلی دارند، دیدن دوره های پایه هفتم برای آنها خالی از لطف نخواهد بود.

برای ثبت نام دوره های تیزهوشان استاد روضه خوان میتونید از طریق سایت رسمی مجموعه سکو اقدام کنید و یا برای ثبت نام با 5 الی 20 درصد تخفیف(وابسته به پایه) از طریق نمایندگی های رسمی آنلاین این مجموعه با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

خرید دوره های تیزهوشان آنلاین

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا