پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

بر اساس گزارشات بدست آمده از گفته های مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفتند: مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب دبیران برگزار خواهد شد.

در ادامه از خبر ها جناب آقای سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در ویژه برنامه گفتند: مرحله اول آزمون استخدامی هشتم اردیبهشت ماه برای جذب معلم ابتدایی و استثنایی برگزار شد، در واقع بر اساس گفته های وی سهمیه استان در این زمینه را 324 نفر اعلام کرده اند همچنین گفتند: امسال 40 درصد از جذب معلم ها بر اساس نمره آزمون و 60 درصد مصاحبه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفتند: مرحله دوم هم برای جذب دبیری دوره متوسطه اول، دوم برگزار میشود که اعلام خواهد شد و سهمیه استان در این زمینه هم 445 نفر است.

در ادامه از سخن های مدیر کل آموزش و پرورش سیاهکالی گفتند: مربیان پیش دبستان و دبستانی تحت پوشش موسساتی هستند که هر ساله در یک مناقصه ای شرکت می کنند و صاحب امتیاز میشوند. همچنین بر اساس گفته های مدیر کل آموزش و پرورش استان، این موسسات هم حقوق و زایای مربیان را پرداخت میکنند.

هم اکنون سازمان ملی تعلیم و تربیت در کشور شکل گرفته که باید همه این پیش دبستانی ها تحت این سازمان قرار بگیرند. تا این لحظه در استان حوزه آموزش ابتدایی آن ها را مدیریت میکندو باید پستی در این زمینه تعریف شود که اگر این موضوع انجام شود اتفاقات خوبی در آینده اتفاق خواهد افتاد.

مدیر کل آموزش و پروش استان گفت: سال گذشته استان البرز سهمیه ای داشت که این امکانات را به استان قزوین هم داد و هم کنکور بین 60 الی 70 معلم براساس نیروی قرداد معین توانسته اند در این استان فعالیت کنند.

سیاهکالی مرادی گفتند: برای تجهیزات هنرستان ها در دو مرحله 14 میلیارد تومان جذب و هزینه شده است، همچنین وی گفت: یکی از سیاست های آموزش و پروش این میباشد که 40 درصد از دانش آموزان را به سمت رشته های مهارتی جذب کند. وی با اشاره به سفر رئیش جمهور به استان قزوین و اختصاص اعتبار به آموزش و پرورش گفت: در این سفر به استان قزوین 176 میلیار تومان برای 14 طرح نیمه تمام اختصاص یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: برای تکمیل اردوگاه یانس آیاد 20 میلیارد تومان اختصاص یافته است که 10 میلیارد تومان جذب شده است.

در ادامه از سخنان مدیر کل آموزش و پرورش سیاهکالی مرادی افزود: 10 میلیارد تومان برای تکمیل چند استخر و 16 میلیارد تومان برای راه اندازی دو کارگاه فنی و حرفه ای در نظر گرفته شد. در واقع هدف از اجرای این طرح بروزرسانی علم معلمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش گفتند: پارسال رقم بسیار خوبی به حقوق معلمان طبق نظام رتبه بندی اضافه شده است که شاید مکفی نباشد.

در ادامه نیز بر اساس گفته های سیاهکالی مرادی، حقوق معلمان از یک میلیون شانصد تومان تا پنج میلیون اضافه خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفتند: در هفته های گرامی داشت روز معلم دهه برنامه مختلف برگزار میشود که برگزاری همایش روز معلم مهمترین آن است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین جناب آقای سیاهکالی مرادی در ویژه برنامه کفت و گوی خبری گفتند: همایش روز معلم در شهرستان های مختلف استان برگزار میشود که مراسم نمادین آن هجدهم اردیبهشت در سالن کوثر قزوین برگزار میشود. همچنین بیشتر از هزار معلم در زمینه انتخاب نمونه شرکت کردند که 47 نفر از آن ها در استان انتخاب شدند و 4 نفر هم به مرحله کشوری راه یافت و یک نفر هم برگزیده کشوری انتخاب شد.

برای دریافت اخبار بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره آکو را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا