پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

سهمیه ها در کنکور 1402

سهمیه ها در کنکور 1402 چگونه خواهد شد؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

با اینکه تغییراتی بسیاری در آزمون سراسری سال 1402 به بعد رخ داده است، همچنان سهمیه ها بدون تغییر باقی مانده است، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که تا به امروز هیچ گونه تغییری در نحوه اعمال سهمیه ها در پذیرش دانشجویان ایجاد نشده است، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

سهمیه ها در کنکور 1402

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جواب بسیاری از داوطلبان گفت که هیچ گونه تغییری در سهمیه های مختلف وجود ندارد، در آزمون سراسری سال 1402 تغییرات بسیار مهمی رخ داده است.

اما این تغییرات نتوانسته در سهمیه ها تاثیری داشته باشد، سهمیه های مناطق –  ایثارگران – شهدا و … همگی مانند سال های گذشته بر روی رتبه داوطلبان تاثیرگزار می باشد.

بسیاری از داوطلبان در مورد اعمال سهمه ها گلایه دارند و آن را نا عدالتی می دانند در صورتی که بسیاری از افرادی که موافق این سهمیه ها هستند این سهمیه ها هیچگونه ناعدالتی را در پی ندارد و عمده این مشکلات از نحوه برگزاری آزمون سراسری می باشد که آن هم با توجه به تغییراتی که در حال رخ دادن می باشد حل خواهد شد.

از این پس اگر تغییراتی در نحوه اعمال سهمیه ها صورت بگیرد حتما به داوطلبان عزیز اعمال خواهد شد.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا