پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

ویژگی بهترین پشتیبانی و مشاوره کنکور ریاضی 1402 چیست؟

بهترین مشاور کنکور ریاضی در کرج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

ما انسان ها همیشه در تمام مدت زندگیمون باید از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیریم. قطعا همه داوطلبین می توانند به تنهایی و بدون کمک گرفتن از مشاور و پشتیبان شروع به درس خوندن بکنند، اما امکان دارد فردی که خود به تنهایی اقدام می کند 2 الی 3 سال طول بکشد تا تجربیات کافی برای قبولی در رشته مورد نظر را به دست بیاورد.

وجود یک راهنما در این مسیر کمک فوق العاده ای به داوطلبان کنکوری می کند. مشاوره کنکور رشته ریاضی شما باید یک فرد حرفه ای، کاربلد، با تجربه خصوصا در زمینه کنکور ریاضی، باشد. برای مشاوره کنکور ریاضی 1402 با تیم آکو همراه باشید.

یک مشاوره کنکور ریاضی ایده آل با یاد دادن شیوه های درست مطالعه و مرور دروس به روش های متفاوت و مختص خود دانش آموز، می تواند باعث ارتقای سطح مطالعه و یاد گیری دانش آموزان و داوطلبان کنکوری شود.

هریک از داوطلبین کنکور 1402 که به مشاور مراجعه می کنند، شرایط متفاوتی دارند. شرایط و تفاوت ها هم مربوط به شرایط خانوادگی آن ها و همچنین مربوط به شرایط تحصیلی آن هاست. پس در اولین قدم بهترین مشاور کنکور ریاضی باید به بررسی مشکلات دانش آموز بپردازد و راه حل مناسبی برای آن ها ارائه دهد.

این مشکلات قاعدتا مشکل درسی ست، مثلا یک دانش آموز که داوطلب رشته ریاضی ست، ممکن است در رابطه با انجام محاسبات دچار مشکل باشد در این شرایط ما بسته محاسبات سریع کنکور را به شما معرفی خواهیم نمود تا پس از مطالعه دقیق آن بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان به تست های کنکور پاسخ دهید. با بهترین تیم مشاوره کنکور ریاضی در کرج همراه باشید.

مشاور کنکور ریاضی در کرج

بهترین مشاوره کنکور ریاضی 1402

یک مشاور خوب باید در 6 قدم، دانش آموز را به درس نززدیک کند و دنبال کردن هدف را در دنیای مطلوب دانش آموز قرار دهد. برای بهترین بودن لازم نیست از استراحت یا تفریحات خود دست بکشید، کافیست درست تلاش کنید و برای درس خواندن خود ارزش قائل باشید.

تحلیل کنکور ریاضی 1401

در این مسیر مشاور کنکور نیز میتواند کمکتان کند. بهترین مشاوره کنکور ریاضی 1402 را با تعیین هدف شروع کنید و مسیر های موفقیت را به ترتیب زیر را از وی بخواهید:

  • تعیین هدف
  • شناختن علاقه و استعدادهای دانش آموز
  • اهمیت ضرایب دروس رشته ریاضی
  • برنامه ریزی هدفمند
  • آموزش تست زنی
  • پیگیری

داشتن تجربه و تخصص در زمینه برنامه ریزی و مشاوره یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام انتخاب مشاوره کنکور ریاضی در نظر بگیرید. بجز این موضوع آشنایی با مفاهیم روانشناسی نوجوانان و برنامه ریزی طبق اصول درست حجم، زمان و اولویت های درسی دانش آموز از ویژگی های دیگر بهترین مشاور کنکور ریاضی خواهد بود.

 با توجه به اینکه گروه های ریاضی، در زیر گروه های مختلف متفاوت است یکی از توصیه‌های مهمی که به شما داوطلب عزیز می توانیم داشته باشیم این است که حتماً با یک مشاوره انتخاب رشته ریاضی برای تسلط بر این نکاتی که گفته شد با مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی صحبت کنید. گاهی اوقات پس از اعلام نتایج، ممکن است پس از تحقیق و بررسی رشته های مختلف به این نتیجه برسید که رشته اولیه خود را تغییر دهید.

تعیین هدف با مشاوره کنکور ریاضی

در اولین قدم برای یک دانش آموز کنکوری باید هدف تعیین شود. این هدف به کمک مشاور کنکور ریاضی انجام میشود و مشاور کنکور ریاضی از شما به عنوان داوطلب کنکور می خواهد یک هدف برای خودتون تعیین کنید، و با یادآوری اون هدف برای شما ایجاد انگیزه و برنامه کند.

این هدف میتواند قبولی در رشته یا دانشگاه خاصی باشد یا حتی این هدف میتواند زدن درصد خاصی در کنکور باشد، که باتوجه به توانایی هایی که مشاور از دانش آموز میشناسد متغیر خواهد بود.

پس هدف گذاری یکی از عوامل مهم است و نباید این قسمت را فراموش کرد. مشاور شما می تواند در انتخاب هدف به شما کمک کند که شما را نسبت به انتخاب تان و آینده تان آگاه کند و باعث شود با نگاه و ذهنی عمیق، هدف گذاری کنید.

هدف گزاری کنکور با بهترین مشاور کنکور ریاضی در کرج

شناخت علایق و استعداد توسط مشاوره کنکور ریاضی

بعد از اینکه تعیین هدف با کمک مشاور انجام دادید، باید برای پیدا کردن استعدادهای خودتون تلاش کنید. علاقه به تنهایی کافی نیست، هیچ آدمی در جهان فقط با علاقه به هدفش نرسیده!

اگر بتوانید در یک موضوع یا مسیر استعداد خود را بیابید و در کنار استعداد، علاقه نیز داشته باشید، در رسیدن به هدف محکم تر و با انگیزه از دیگران خواهید بود. مشاور کنکور ریاضی به راحتی میتواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

بررسی اهمیت ضرایب دروس رشته ریاضی

برای تست زنی اگر بدانند ضرایب هر درس چند هست خیلی میتونه کمک کننده باشه. چون با در نظر گرفتن هدفتون می تونید به راحتی در دروسی که روی رشته موردعلاقتون ضریب بیشتری دارد و  تاثیر گذار هست مطالعه و تلاش کنید.

به عنوان مثال: اگر می خواهید در رشته مهندسی پلیمر یا مهندسی نفت قبول شوید، باید تمرکز خود را بیشتر روی درس هایی مانند ریاضی و فیزیک قرار دهید و در کنکور بیشتر از این دروس تست بزنید؛ اما این به این معنی نیست که به دروس دیگر توجه نکنید، همه دروس را تا جایی که می توانید و بلد هستید باید تست بزنید اما دروس مرتبط به رشته مورد علاقه شما از اهمیت بیشتری برخوردارند.

البته این اهمیت ضرایب دروس برای کنکور 1402 باتوجه به حذف زیرگروه ها و ضرایب کنکور از کنکور 1402 کمتر شده است و در مشاوره کنکور ریاضی 1402، اهمیت استعداد تحصیلی دانش آموزان بیشتر میشود.

ضرایب دروس عمومی و تخصصی برای کنکور ریاضی  1402

آموزش روش های تست زنی

قبل از شروع هر کاری باید آموزش آن را ببینید مثلا تست زنی از مهم ترین قسمت های کنکور به شمار می آید.  با یاد گیری روش های تست زنی، کنترل استرس در حین کنکور و چگونه درس خواندن و تاثیر آن در تست زنی می توانید یک کنکور عالی را پشت سر بگذارید.

البته مشاور باید این را بداند که تنبلی جزئی از ذات انسان است و مشاور کنکور ریاضی باید به دانش آموز کمک کند تا تنبلی خود را کنترل کند. بهترین مشاور کنکور ریاضی می داند که دانش آموز ممکن است هر از گاهی تنبلی کند ولی برای کنترل تنبلی و در روال بودن مطالعه و درس خواندن داوطلبان کنکوری، همواره در حال نظارت دانش آموز به صورت تلفنی و برنامه درسی او است.

مشاور کنکور ریاضی در کرج

دپارتمان مشاوره کنکور ریاضی آکو خود را بهترین مشاور کنکور در کرج نمیداند اما با رعایت نکاتی که با تجربه بیش از 10 سال مشاوره کنکور یاد گرفته ایم، در تلاشیم برنامه مطالعاتی مناسب با وضعیت خودتان را با توجه به سطح درسیتان دریافت کنید و هر هفته آزمون هایی از مطالبی که خواندید بدهید. آنچه در مشاوره کنکور ریاضی 1402 آکو به شما ارائه میشود

  • برنامه درسی تخصصی با بهترین مشاور کنکور ریاضی در کرج
  • نظارت بر اجرای برنامه بصورت حرفه ای
  • گرفتن آزمون های طبق برنامه
  • ارائه منابع درست به دانش آموز
  • آموزش نحوه درست مطالعه و تست زنی
  • اختصاص استراحت و تفریح
  • رشته ریاضی از لحاظ موقعیت تحصیلی، مهاجرت دارای شرایط خوبی ست

 برای دریافت مشاوره قبولی کنکور و شرکت در کلاس های کنکور آکو با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره کنکور آکو سوالات مشاوره ای خود را بپرسید و به صورت وویس پاسخ خود را در کانال دریافت کنید.

مشاور کنکور ریاضی 1402

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا