پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

سلام من

مهشید صالحی نژاد هستم

مشاور تحصیلی

من مهشید صالحی نژاد عضو تیم مشاوره تحصیلی آکو و مشاور تخصصی کنکور و بالاخص کنکور زبان هستم. با توجه به مطالعات زیادی که در زمنیه های مختلف داشته ام و تجربه های زیادی که کسب کرده ام توانسته ام با دانش آموزان زیادی کار کنم و نتایج خوبی نیز گرفته ایم.

مهشید صالحی نژاد
بیش از ۱۰ سال

سابقه کاری

تمام رشته ها

مشاور

سیستم مشاوره

حضوری و مجازی

2 4

من مهشید صالحی نژاد هستم

درباره ی من

من مهشید صالحی نژاد فارغ التحصیل زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری حضرت معصومه با معدل الف هستم. از همان سال های ابتدایی دانشگاه با توجه به علاقه ی خودم وارد فضای آموزشی شدم. همچنین از سال ۱۳۹۸ عضو گروه مشاوره تحصیلی آکو هستم و با این مجموعه در مدارس و مراکز معتبر متعددی حضور داشتم. تخصص اصلی من مشاوره تخصصی کنکور زبان است. کنکور زبان برخلاف ظاهر ساده اش دارای پیچیدگی های بسیاری است که اگر در آن ها تخصص نداشته باشید امکان موفقیتتان بسیار کم خواهد بود. علاوه بر کنکور زبان در کنکورهای ریاضی، تجربی و انسانی نیز تخصص و تجربه لازم را دارم و دانش آموزان بسیاری داشته ام.

برنامه های من برای دانش آموزان

از نظر من مشاوره تحصیلی یک مقوله ی بسیار تخصصی است. برنامه هایی که تیم ما برای دانش آموزان آماده کرده است یک برنامه جامع و سخت گیرانه است. 

وقتی به کنکور نگاه می کنم به یاد یک پروژه می افتم، یک پروژه دارای منابع مشخص و شروع و پایان مشخص می باشد. که باید برای انجام آن در زمان مشخص از منابع موجود بهترین استفاده را کرد. 

یک دانش آموز می تواند منابع مختلفی داشته باشد از توانایی های ذاتی تا کتاب و استاد و … که باید مدیریت و برنامه ریزی شوند. 

مهارت های من

در این سال ها چه آموخته ام

مشاوره کنکور تجربی
۷۵%
مشاوره کنکور انسانی
۸۰%
مشاوره کنکور فنی و حرفه ای
۷۷%
انتخاب رشته
۹۴%
مشاوره کنکور ریاضی
۸۶%
مشاوره کنکور هنر
۸۳%
هدایت تحصیلی
۹۱%
مشاوره کنکور زبان
۹۶%

سوابق آموزشی و مشاوره ای

یک سفر پر از مسئولیت

تحصیلات

کارشناسی

زبان انگلیسی

تجربیات

سر دبیر مجله تحصیلی آکو

کشوری

مشاوره مراکز برتر کشور علوم، پرسا، آکو و ....

تهران، کرج و ....

نظرات دانش آموزان

کامنت های اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا