پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

سلام من

نرگس لک هستم

مشاور تحصیلی و کنکور

من نرگس لک از سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه ای وارد کار مشاوره تحصیلی شده ام. مشاوره تحصیلی شغل من نیست من عاشق کار کردن با دانش آموزان کنکوری هستم. چالش ها، مشکلات و پستی و بلندی های این کار را دوست دارم و تمام تلاشم را برای بهتر شدنش می کنم! 

نرگس لک

سوابق آموزشی و مشاوره ای

یک سفر پر از مسئولیت

بیش از ۶ سال

سابقه کاری

تمام رشته ها

مشاور

سیستم مشاوره

حضوری و مجازی

نرگس لک

من نرگس لک

درباره ی من

من نرگس لک فارغ التحصیل دوره ی کارشناسی رشته مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد این رشته نیز هستم. از سال ۱۳۹۶ عضو تیم مشاوره تحصیلی آکو یکی از بهترین گروه های مشاوره در کشور شدم و با افتخار جزو مشاورین ارشد این گروه می باشم. دانش آموزان زیادی بوده اند که با آن ها کار کرده ام بسیاری از آن ها را تا کنون از نزدیک ندیده ام ولی به اندازه یک دنیا می شناسمشان! 

برنامه های من برای دانش آموزان

برنامه ریزی برای دانش آموزان یک کار بسیار دشوار است زیرا هر دانش آموزی از نظر شخصیتی، هوش، عادات و استعدادها متفاوت است ولی چیزی که باعث می شود من نرگس لک مشاور تخصصی کنکور متمایز از باقی مشاورین شوم اصرار زیاد بر منظم بودن است. ارسال گزارش منظم توسط دانش آموز و انجام دادن صحیح آن ها بسیار برای من مهم است. دانش آموزان باید در آزمون هایشان شرکت کنند و نتایج آن ها تحلیل شود. 

مهارت های من

در این سال ها چه آموخته ام

مشاوره کنکور تجربی
۸۸%
مشاوره کنکور انسانی
۹۶%
مشاوره کنکور فنی و حرفه ای
۵۱%
انتخاب رشته
۹۳%
مشاوره کنکور ریاضی
۹۱%
مشاوره کنکور هنر
۴۹%
هدایت تحصیلی
۹۸%
مشاوره متوسطه اول و ابتدایی
۶۰%

تحصیلات

کارشناسی ارشد

مشاوره

کارشناسی

مشاوره

تجربیات

مشاور تحصیلی مجتمع آموزشی پژوهش

کرج

مشاور تحصیلی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پروازی

لرستان

مشاوره مراکز برتر کشور علوم، پرسا، آکو و ....

تهران، کرج و ....

مشاور دبیرستان های فرزانگان، شهید بهشتی، شاهد و...

کرج

انتخاب رشته تخصصی در مراکز برتر

تهران، کرج، قزوین و ...

نظرات دانش آموزان

کامنت های اخیر

آشنایی با شما یکی از بهترین اتفاقات زندگیم بود چون خیلی بهم کمک کردید وقتایی که دل سرد بودم و با حرفاتون بهم آرامش دادین که چقدر میشه روز به روز بهتر بود و خودت برای زندگیت بجنگی و چجوری و راهشو جلو پام گذاشتید جدا از برنامه ریز خفن بودنتون بهترین دوست منم هستین و خودتون می دونین چقدر دوستون دارم و دلسوزانه به فکر آیندمون هستین همیشه جدیت کاریتونو داشتین و همیشه یه خانوم مستقل بودین و چیزی که بیشتر از همه دوس دارم امیدوارم همیشه کنار هم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم چون قولشو بهم دادیم
پرناز
رشته ریاضی
پنج شنبه ۳۱ اوت ۲۰۲۲
من حدود سه هفته ایناس پیش خانم لک میام اومدنم خیلی یهویی شد خانم لک باعث د که روزام از بیهودگی و بطالت در بیاد. اولین بار که دیدمشون با خودم گفتم ای وای از این به بعد کارم ساختس! ولی خوب خانم لک کاری کرد ک خود مشتاقانه برم درسمو بخونم هر روز رکورد خودمو بزنم و خیلی ارتباط دوستانه صمیمی برقرار می کنن. خیلی متشکریم!
فاطمه مایلی
رشته تجربی
خرداد ۱۴۰۲
من خودم یه دانش آموز جدیدم و خیلی با خانم لک آشنایی ندارم. من هیچ وقت مشاور نداشتم و خانم لک اولین مشاور من هستش و واقعا به جرات می تونم بگم بهترین مشاوری هستن که دیدم ه جز اینکه توی درس راهنماییمون می کنن و پا به پامون میان حتی توی زندگی ام مثل یه دوست خوب کنارمونه و به غیر از اون شخصیت جدی یه شخصیت خیلی شوخ و مهربون دارن امیدوارم بتونم واسشون بهترین شاگرد باشم و همیشه شما رو راضی نگه دارم!
مبینا عباسی
رشته ریاضی
تیر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا