پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خیلی سبز

آزمون های آزمایشی خیلی سبز

آزمون های آنلاین و حضوری خیلی سبز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.1/5 - (12 امتیاز)

هدف از شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور مرور پایه های دهم یازدهم و دوازدهم و البته برنامه ریزی دقیق برای تمام کردن بودجه بندی منابع کنکور تا زمان معین می باشد. یکی از جدید الورود ترین آزمون های آزمایشی در کنکور 1402 آزمون های ازمایشی خیلی سبز است. شما عزیران با شرکت در آزمون های خیلی سبز می توانید بودجه بندی و برنامه ریزی صحیح داشته باشید و از همه مهم تر می توانید با شرکت در آزمون های آنلاین خیلی سبز در وقت مفید مطالعه خود صرفه جویی کنید.

همانطور که بسیاری از بهترین منابع کنکور از میان محصولات انتشارات خیلی سبز انتخاب میشوند، آزمون های ازمایشی این مجموعه نیز میتواند انتخاب داوطلبان برتر باشد.

درباره آزمون های خیلی سبز در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار میدهیم. ما در مرکز مشاوره تحصیلی کنکور آکو در کرج سعی داریم تا به روز ترین و البته کارآمد ترین اطلاعات را برای داوطلبان گردآوری کنیم و برای برقرار ی عدالت آموزشی کوچکترین قدمی برداریم.

آزمون های آزمایشی خیلی سبز دز کنکور 1402

آزمون های خیلی سبز آنلاین و حضوری

آزمون آنلاین خیلی سبز به صورت هر دوهفته یک بار چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می شود و این آزمون ها دارای پاسخ نامه های تستی و تشریحی نیز می باشند. پاسخنامه های آزمون های خیلی سبز کاملا فردی و انفرادی است و افراد پاسخ نامه هایشان کاملا شخصی و خصوصی است و می توانند در روزهای پنج شنبه کارنامه و تحلیل کارنامه خود را دریافت کنند. برخی از ویژگی های برتر پاسخ نامه های آزمون خیلی سبز:

  • پاسخنامه ها کاملا منحصر به فرد می باشد
  • جواب ها در پاسخ نامه های آزمون های آزمایشی خیلی سبز کاملا تشریحی است و ریز به ریز تمام سوالات را شرح داده و کاملا همه چیز را در سوال توضیح داده است.(خیلی سبز ادعا میکند همچین پاسخنامه ای را هیچجا ندیده اید!)
  • پاسخنامه درس به درس و مبحثی و تحلیلی

علاوه بر پاسخنامه های کم نظیر ، سامانه آزمون خیلی سبز دارای خدمات متنوعی دیگری نیز هست که این خدمات گسترده شامل :

  1. تحلیل ویدویی آزمون های توسط اساتید مجرب و متخصص
  2. حل و تحلیل سوالات ویژه و خاص توسط اساتید مجرب و متعهد به صورت ویدیو های آموزشی
  3. داشتن یک مرورنامه که به دانش آموزان خیلی سبزی داده می شود.
  4. از دیگر خدمات موسسه خیلی سبز دادن جزوه های کاربردی و مفید به دانش آموزان
  5. تشکیل کارگاه های آموزشی و همایشات ویژه برایی دانش اموزان
  6. ساخت ویدیو های اموزشی برای دانش اموزان

خیلی سبز بر این است که آزمونهایی را که روزهای جمعه هستند به صورت حضوری برگزار کند که این آزمونها بین آزمون های الکترونیکی برگزار می شود و محتوا هر دو آزمون با یکدیگر متفاوت می باشد. لازم به ذکر است محتوای آزموونهای الکترونیکی یکی می باشد.

دانلود آزمون های آزمایشی خیلی سبز

دانلود رایگان آزمون دی ماه دوازدهم تجربی خیلی سبز

دانلود آزمون آذر دوازدهم تجربی خیلی سبز

آزمون آبان 1401 دوازدهم تجربی خیلی سبز

آزمون آبان 1401 دوازدهم ریاضی خیلی سبز

آزمون مهرماه خیلی سبز دوازدهم تجربی

آزمون مهرماه خیلی سبز دوازدهم ریاضی

آزمون های دوره ای آزمایشی گروه آموزشی خیلی سبز

آزمون های خیلی سبز به طور کلی علاوه بر تفاوت در نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی کنکور ( حضوری و آنلاین) به پنج دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. به تفکیک هر سه رشته اصلی (ریاضی و تجربی و انسانی)
  2. داشتن آزمون های آزمایشی تک درس در هر سه رشته اصلی (تجربی و انسانی و ریاضی)
  3. برگزاری آزمون های زیست پلاس ویژه دانش آموزان رشته تجربی و داوطلبانی که دوست دارن در رشته پزشکی قبول شوند
  4. پکیج های ترکیبی ویژه دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند
  5. برگزاری آزمون های زیست ویژه دانش آموزان رشته تجربی پایه دهم و یازدهم

در ادامه مقاله مشاوره تحصیلی کنکور آکو معرفی آزمون های خیلی سبز به تفکیک هر یک از  خدمات سیستم آزمون های آزمایشی کنکور خیلی سبز می پردازیم.

آزمون خیلی سبز

آزمون های آزمایشی به تفکیک رشته خیلی سبز

آزمون های همه دروس خیلی سبز به صورت بودجه بندی شده با برنامه راهبردی مشخص برگزار میشود. این آزمون ها دارای 23 مرحله می باشد از همه دروس رشته تجربی و انسانی نیز این آزمون برگزار می شود. برای رشته انسانی این آزمون خیلی سبز 20 مرحله می باشد که شامل همه دروس رشته انسانی است.

مولفان سوالات آزمون های خیلی سبز اساتید برجسته و مجربی هستند که این اساتید جزء اساتید برگزیده کشوری می باشند. پس میتوان به سوالات اعتماد کرد و سطح سوالات نیز به صورت پله ای تا پایان سال افزایش می یابند.

لازم به ذکر است آزمون های دوره ای سالانه در هر سه رشته نظری به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

آزمون های تک درس خیلی سبز

اگر سطح درسی تان در اکثر دروس خوب است و فکر میکنید لازم نیست همه دروس را به صورت دوهفته ای آزمون بدید ، خیلی سبز برای شما هم برنامه های خیلی خفنی داره. آزمون های تک درس خیلی سبز برای داوطلبانی است که  قصد دارند در یکی از دروس آزمون بدهند باید در آزمون تک درس ثبت نام بکنند و فقط یک درس را آزمون بدهند .

داوطلبان با آزمون های تک درس خیلی سبز به صورت یک جلسه ای یا چند جبلسه ای میتوانند وضعیت خود را در یک درس بسنجند.

میدانید که خیلی سبز از ابتدای کار به صورت اختصاصی برای بچه های رشته تجربی و درس زیست معروف بود و حالا هم باوجود پیشرفت و فعالیت در تمامی حوزه های درسی، طبق عادت توجه ویژه ای به داوطلبان کنکور تجربی و به ویژه درس زیست دارد.  به همین دلیل آزمون های تک درس را برای گروه تجربی واجب تر میداند. مثلا  آزمون تک درس شیمی ، آزمون تک درس زیست ، آزمون تک درس ریاضی ، آزمون تک درس فیزیک تجربی و آزمون تک درس زمین شناسی.

البته به صورت ویژه برای بچه های ریاضی نیز آزمون تک درس نیز دارند مانند: آزمون تک درس ریاضی ، آزمون تک درس حسسابان ، آزمون تک درس هندسه و گسسته ، آزمون تک درس فیزیک، آزمون تک درس شیمی.

برای بچه های رشته انسانی آزمون های خیلی سبز به صورت خاص برگزار می شود مانند: آزمون تک درس علوم و فنون ادبی ، آزمون تک درس عربی ، آزمون تک درس فلسفه ، آزمون تک درس منطق ، آزمون تک درس ریاضی و آمار.

آزمون های آنلاین خیلی سبز و آزمون های تک درس محتوای یکسانی دارند پس اگر در آزمون کلی الکترونیکی شرکت کردید دیگر در آزمون های تک درس شرکت نکنید.

آزمون های آزمایشی کنکور خیلی سبز

آزمون های زیست پلاس خیلی سبز

آزمون های زیست پلاس خیلی سبز جزو آن دسته آزمون های خیلی سبز می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. محتوا این آزمون شامل سوالات سخت و چالشی کنکور سراسری می باشد. آزمون های زیست پلاس خیلی سبز برای داوطلبان قوی تی است و به عبارتی طراحی در این سوالات به گونه ایی می باشد که می توان سوالات را یک ایده کامل و حتی یک قدم بالاتر از طراحی سوالات کنکور در نظر گرفت.آزمون های زیست پلاس شامل 20 مرحله می باشد و هر دو هفته یک بار نیز برگزار می شود.

شاید می توان ادعا کرد که حتی طراحان کنکور به عنوان سوالات پیشنهادی کنکور از سوالات این آزمون استفاده کنند.

پکیج های ترکیبی آزمون های خیلی سبز

پکیج های ترکیبی ویژه دانش آموزان رشته تجربی می باشد و این دانش آموزان می توانند این پکیج را ثبت نام کنند. پکیج های ترکیبی مخصوص درس زیست است. این آزمون ترکیبی از آزمون های زیست پلاس و آزمون تک درس زیست است. در پکیج ترکیبی زیست 43 مرحله آزمون برگزار میشود و میتوان گفت همه تیپ سوالی در این آزمون ها گنجانده شده است.

در پکیج های ترکیبی اختصاصی زیست خیلی سبز، در طول دوران مطالعه ات حداقل 5 بار کل منابع زیست کنکور رو مرور میکنی و میتونی به خودت در این درس اعتماد کامل داشته باشید.

این آ زمون از 8 صبح روز های چارشنبه تا 14 روز پنجشنبه برگزار میشود و بودجه بندی آزمون های ترکیبی زیست خیلی سبز هم راستا با آزمون های آزمایشی کنکور قلمچی و سنجش و گاج میباشد تا داوطلبانی که از هردو بهره مند هستند به مشکل نخورند.

یک پکیج که از نظر جذابیتی از اهمیت زیادی برخوردار است این پکیج شامل آزمون زیست شناسی و شیمی است و خیلی سبز تصمیم دارد این پکیج را با تخفیف خوب به دانش آموزانش ارایه دهد.

مشاوره تحصیلی کنکور درباره آزمون های آزمایشی کنکور میگوید

آزمون های خیلی سبز که از سال 1402 شروع به فعالیت کرده است، میتواند یکی از بهترین گزینه ها به ویژه برای داوطلبان کنکور تجربی باشد اما به شرطی که داوطلب خیلی خود را غرق آزمون های آزمایشی کنکور نکرده باشد. اگر برای سال کنکور خود خیلی درگیر کلاس های کنکور یا آزمون های آزمایشی شده باشید، احتمالا از برنامه راهبردی آزمون ها جا بمانید.

به ویژه اگر از مشاوره تحصیلی کنکورهم بهره نبرید و بخواهید  با برنامه ریزی خودتان کار را پیش ببرید، احتمالا خیلی کار سخت خواهد بود. برای درسافت یک جلسه مشاوره رایگان حضوری با تیم حرفه ای مشاوره کنکور آکو، همین حالا با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام مشاوره کنکور آکو به صورت آنلاین با مشاوران برتر ما در تماس باشید.

مشاوره تحصیلی کنکور 1401

آزمون های آزمایشی خیلی سبز چگونه هستند؟

آزمون های آزمایشی کنکور 1402 خیلی سبز به صورت دو هفته ای و با بودجه بندی مشخص و برنامه راهبردی دقیق برگزار میشوند.

آزمون های تک درس خیلی سبز خوبه؟

آزمون های تک درس به تنهایی نمیتونن راه گشا باشن و بهتره فقط اگر مشاورتون بهتون پیشنهاد میکنه از اونها استفاده کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بیشتر توضیحات و معرفی آزمون بود تا نقد و بررسی کیفیت سوالات و ارزش آزمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا